TKK/DIA pääsykokeet?

Wnb Teekkari

Eli millaista kaavakokoelmaa / taulukkoa siellä tarjotaan? DIA:n sivuilla on seuraava:
"Kaikki tehtävä-, kaavakokoelma- ja koevastauspaperit on koesaleissa jaettu etukäteen. "
"Valintakokeissa ei saa käyttää MAOL:in taulukkokokoelmaa; joitakin vakioita ja kaavaluettelo annetaan koekysymysten mukana. Edellisvuosien kaavaluettelo on nähtävillä pääsykoearkistossa."

Arkistossa on sitten 2003 ja 2005 vuoden kaavakokoelmat eli onko esim. 2007 vuonna ollut vain oma muisti tukena vai onko se 2005 vuoden kokoelma ollut kaikkina vuosina siitä eteenpäin?

On se hienoa kun ei missään lue, 10 pistettä tästä DIA:lle.

3

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yeb

Kyllä siellä joka vuosi jaetaan kaavakokoelmat. mitä kaavoja siinä on, riippuu tietysti kokeesta, mutta varmasti siitä löytyy kaikki tarvittava ja muutama ylimääräinen kaava. Tuolla DIA:n sivuilla on ilmeisesti muutama kokoelma vain näytiksi

• Gnb Teekkari

Kaavakokoelma on aikalailla sama joka vuonna. Eli noilla kaavoilla, mitä 2003/2005 vuoden kokoelmassa on, pitäisi pärjätä.

• ...

Liekö tuolla niin kovasti merkitystä. Itse en muistaakseni ensivilkaisun jälkeen koko paperiin edes kajonnut, puuhaa riitti muutenkin. Kaavakokoelma ei ole kovin oleellinen tehtävien ratkaisussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe