Eli millaista kaavakokoelmaa / taulukkoa siellä tarjotaan? DIA:n sivuilla on seuraava:
"Kaikki tehtävä-, kaavakokoelma- ja koevastauspaperit on koesaleissa jaettu etukäteen. "
"Valintakokeissa ei saa käyttää MAOL:in taulukkokokoelmaa; joitakin vakioita ja kaavaluettelo annetaan koekysymysten mukana. Edellisvuosien kaavaluettelo on nähtävillä pääsykoearkistossa."
Arkistossa on sitten 2003 ja 2005 vuoden kaavakokoelmat eli onko esim. 2007 vuonna ollut vain oma muisti tukena vai onko se 2005 vuoden kokoelma ollut kaikkina vuosina siitä eteenpäin?
On se hienoa kun ei missään lue, 10 pistettä tästä DIA:lle.
TKK/DIA pääsykokeet?
3
2182
Vastaukset
- yeb
Kyllä siellä joka vuosi jaetaan kaavakokoelmat. mitä kaavoja siinä on, riippuu tietysti kokeesta, mutta varmasti siitä löytyy kaikki tarvittava ja muutama ylimääräinen kaava. Tuolla DIA:n sivuilla on ilmeisesti muutama kokoelma vain näytiksi
- Gnb Teekkari
Kaavakokoelma on aikalailla sama joka vuonna. Eli noilla kaavoilla, mitä 2003/2005 vuoden kokoelmassa on, pitäisi pärjätä.
- ...
Liekö tuolla niin kovasti merkitystä. Itse en muistaakseni ensivilkaisun jälkeen koko paperiin edes kajonnut, puuhaa riitti muutenkin. Kaavakokoelma ei ole kovin oleellinen tehtävien ratkaisussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395