kuvottavia klönttejä keuhkoista - hätä!

voiko olla totta

Tiedän, että eri räkätaudeissa irtoaa kaikanlaista limaa ja mönjää yskiessä, mutta
onko kellään tullut lähes kivikovia, ruskean sävyisia (osa tosi tummia) luikeroita, joissa
näkyy jotain pisteitä/pallukoita? Näitäkin saa yksiä tuntikaupalla h e l v e t i l l i s e l l ä rykimisellä ja
sitten tavisliman seassa "lötkähtää" pari luikeroa mitä lie?

Oon ihan loppu tään räkiksen kanssa. Ei näy rtg-kuvissa eikä verikokeissa mitään erikoista. Yskä tulee ja
menee. Välillä voin jopa käyttää stepperiä tukehtumatta jne. Sitten se taas alkaa :/ kuin lukujärjestyksessä.
En polta, terveet elämäntavat, allergia on todettu vain lääkeaineille (esim. kortisoni) mutta ei millekään muulle.

Selviän näistä hirveistä yskäkausista ventolinella ja lämpimällä timjami-valkosipuli-nesteellä. Juuri ja juuri.
Pumppu hakkaa ja pää hajoo rykimisen aikana, unet sellasia parin tunnin pätkiä kerrallaan. Tätä jatkunut
jo kolme vuotta ja homeestakin on oireita, mutta kuten moni tietää, kovin vaikea selvitettävä sekin.

Kun luin noista keuhkomadoista, alkoi lähes paniikkikohtaus. Jospa joku jaksaisi vastata tähän, sekin tavallaan helpottaisi. Hellekausi tulossa ja kauhu satakybällä!

14

16525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :/

      Ja onko muita oireita? Kauan tota on kestänyt suunnilleen? Mietin vaan, omaan tilanteeseen vertaan.. Mitään ei ole löydetty minultakaan testeistä.

    • Tohtori Kildare

      Tarkoitan kuvottavia klönttejä. Eikö ole päähäsi pälkähtänyt käydä lääkärillä?

      • voiko olla totta

        Edelliselle asialliselle kysyjälle kerron, että olen yli 50 v.

        Ja tuolle toiselle lukutaidottomalle "tollero kildarelle", että
        lue teksti uudestaan tai pyydä jotain aikuista lukemaan se selkosuomella hitaasti. Got it?

        Lääkäreissä ja kokeissa käyty tottakai. Ja kohta mennään taas. Nämä kausiluontoiset yskärääkit ihmetyttävät siellä hoitopuolellakin. Kuvottaviin klöntteihin kommentoidaan, että kaikenlaista
        moskaa voi tulla plaa plaa jne. Eläinten kanssa olen paljon tekemisisissä, mutta ei ole allergioita millekään otukselle.

        Home on aihe, joka on kova pala lääkäreillekin. Homemyrkyt oma lajinsa kokonaan. Nyt ei ollutkaan siitä
        kyse, vaan ikäänkuin "vertaistukena" tämä klönttiräkä-kysely kaikilta potilaina olleilta ja samaa kokeneilta.

        Onko jokaisessa viestiketjussa joku pikkunäppärä idiootti leikkimässä viisasta? Täällä kysytään usein ihan tosissaan monenlaisia asioita. Kokeneellakin kroonikolla alkaa pelko ajan myötä kalvaa epäilysten kera, että mitähän ihmettä tämä loppujen lopuksi on, kun ei oikein käytännön tasolla selviä täsmälleen taudin
        syyt, aiheuttajat jne. Eikä keuhkojen kanssa leikitä. Lääkkeet auttavat minkä auttavat ja joskus taas jotain jää kytemään.

        Tervetuloa vaan kauhukerhoon, jossa heräilet tukehtumiseen, joka ei ole pelkkä tunne, vaan oikea helvetillinen tilanne!


      • Smoking KILL!!.
        voiko olla totta kirjoitti:

        Edelliselle asialliselle kysyjälle kerron, että olen yli 50 v.

        Ja tuolle toiselle lukutaidottomalle "tollero kildarelle", että
        lue teksti uudestaan tai pyydä jotain aikuista lukemaan se selkosuomella hitaasti. Got it?

        Lääkäreissä ja kokeissa käyty tottakai. Ja kohta mennään taas. Nämä kausiluontoiset yskärääkit ihmetyttävät siellä hoitopuolellakin. Kuvottaviin klöntteihin kommentoidaan, että kaikenlaista
        moskaa voi tulla plaa plaa jne. Eläinten kanssa olen paljon tekemisisissä, mutta ei ole allergioita millekään otukselle.

        Home on aihe, joka on kova pala lääkäreillekin. Homemyrkyt oma lajinsa kokonaan. Nyt ei ollutkaan siitä
        kyse, vaan ikäänkuin "vertaistukena" tämä klönttiräkä-kysely kaikilta potilaina olleilta ja samaa kokeneilta.

        Onko jokaisessa viestiketjussa joku pikkunäppärä idiootti leikkimässä viisasta? Täällä kysytään usein ihan tosissaan monenlaisia asioita. Kokeneellakin kroonikolla alkaa pelko ajan myötä kalvaa epäilysten kera, että mitähän ihmettä tämä loppujen lopuksi on, kun ei oikein käytännön tasolla selviä täsmälleen taudin
        syyt, aiheuttajat jne. Eikä keuhkojen kanssa leikitä. Lääkkeet auttavat minkä auttavat ja joskus taas jotain jää kytemään.

        Tervetuloa vaan kauhukerhoon, jossa heräilet tukehtumiseen, joka ei ole pelkkä tunne, vaan oikea helvetillinen tilanne!

        tupakointi aiheuttaa,ONGELMIA (terveys menee ym)...!!.


      • Anonyymi
        Smoking KILL!!. kirjoitti:

        tupakointi aiheuttaa,ONGELMIA (terveys menee ym)...!!.

        tuo ed. kommentti siis 'tohtori kill dare lle.
        sadisti.

        minulla oli hyvin samankaltaiset oireet, rgt / ultra / laaja verenkuva ei mitään.
        kuin lima tipahtaisi jostain kurkkuun. väri, outo tummuus pelästytti aluksi.

        keuhkolääkäri kirjoitti 'epätyypillistä.

        sitten oireet loppuivat kaikki hyvin.

        kaiken voi laittaa koronan syyksi nykyään . .

        juo, minulla auttoi pitämään limaa vähemmän klönttinä.

        käytin tehokasta reseptiyskänlääkettä jossa vaikuttava aine kodeiini, ei tarvitse rykiä koko ajan lima poistui kerralla isoina klöntteinä. keuhkoputkien / kurkkutorven ärsytys pois.

        take care. ❤️


      • Anonyymi

        Olet pahasti myöhässä - vain runsaat 11 vuotta.


    • luontaista.

      nuo timjami ja valkosipuli ovat hyväksi. Kokeile vielä luontaistuotekaupasta saatavia: frankinsens-, rosmariini-, ja mustakuusiäöjyjä. Muutama tippa viilin sekaan esim kaksi kertaa päivässä. Lisäksi voisi esim. ubikionivalmiste olla hyväksi. Tuoretta ananasta myös kannattaa alkaa syömään eikä luomi gojikaan pahitteeksi olisi.

    • ex-potilas

      Kyseessä saattaa olla hyvin harvinainen sairaus Plastinen Bronkiitti. Keuhkoputkiin pääsee proteiini kerääntymään ja muodostuu tiiviiksi klöntiksi, niitä kutsutaan valoksiksi. Valokset saattavat olla suuria isoja klönttejä tai pienempiä aivan kuin matoja, riippuu miten ne irtoavat keuhkoputkista. Tyypillistä on, että vointi parantuu heti, kun on saanut tällaisen valoksen yskittyä pois. Valos muodostuu taas pikkuhiljaa keuhkoputkiin ja tästä johtuu hengitysvaikeus ja raju yskiminen. Suomessa Plastinen Bronkiittia on sairastanut vain noin 7 ihmistä. Sitä hoidetaan vahvalla keittosuolla, johon laitetaan myös venttoline nestemäisenä ja se otetaan spiralla. noin 5 kertaa päivässä. Lisäksi spiralla iltaisin ja aamuisin Pulmozyme lääke. Mucomyst yskänlääke 3 kertaa päivässä. keuhkotyhjennys hoidot fysioterapeutilta. Tätä tilaa ei tunne tavalliset lääkärit. Sinun pitää päästä yliopistolliseen sairaalaan ja kertoa esim. tästä kirjotuksesta. Ota kuva valoksesta.

    • ikävä vaiva

      Astmaatikon lima on tollaista ainakin mulla. Kysy astmatutkimuksiin pääsyä lääkäriltä. Kortisoni allergia on hankala jos on astmavaivoja.

    • Aiemminkuinmyohemmin

      Käypä lääkärillä hakemassa lääkekuuri. Yskin samaisia kuivia ruskeita ysköksiä talvella ja annoin mielikuvituksen lentää. Lopulta menin yksityiselle kurkku- ja korvatautien lääkärille suoraan ja sain antibioottikuurin, ja toisenkin, joilla se sitten lopulta meni ohi. Kokenut lääkäri vain tuumasi, että tottakai siellä on tulehdus kun tuollaisia ysköksiä on, ja kun jouduin syömään kaksi kuuria, hän totesi, että joskus se vaan on niin sitkeä. Ok, 60 (käynti) ja 40 (puhelinaika) ekeä, mutta olisi pitänyt käydä jo aiemmin.

    • OotkokokeilluJeesusta

      Ootko kokeillu Jeesusta? Ei maksa mitään.[https://www.patmos.fi/rukouspyyntosi?selPage=7]
      Nimimerkillä, koska olen ehkä itsekin kokeilemassa. Kunhan selviäis vaan Herran kanssa taivaaseen.
      En halua saada väärää käsitystä itsestäni vain sen takia että käytän Hänen pyhää nimeään.

    • Anonyymi

      Ei tule klönttejä liman seassa, mulla on yskiessä liman seassa jotain hienon hiekan näköistä " kasaumaa ".

    • Anonyymi

      Noi on keuhkomatoja.

    • Anonyymi

      Oletko saanut selville minkä se oli? Mulla on nyt 3 vuotta tullut liman seassa pieniä palloja tosi sitkeitä ja rykimällä ne lentää välillä kurkusta ja alussa muistuttivat juuri madoilta mutta nykyään ovat pyöreitä välillä valkoisia ja välillä ruskeita olen soittanu lääkärille mutta mulle vain sanotaan että tupakasta johtuu ja mitä haluat meidän tekevän tämä on tosi ahdistavaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe