Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien mietteitäkin tämän vuoden viisuista.
Mä en tykännyt yhtään siitä saksalaisesta voittajakipaleesta. Se biisi oli tosi tylsä eikä siitä jäänyt mitään mieleen. Sen laulajattaren äänestäkään en tykännyt.
Mun suosikkejani sitävastoin olivat.
1. Espanja ( tosi hieno biisi. Vähän sellaista vanhanajan viisutunnelmaa tässä kivassa, melodisessa kipaleessa. Laulaja oli hyvä.)
2. Islanti ( Hieno balladityylinen laulu. Hyvä ääni sillä naislaulajalla )
3. Ranska ( iloista ja tarttuvaa meininkiä, loistava bailubiisi joka sopii hyvin kesään )
4. Israel ( kaunis hebrean-kielinen balladi. Hyvä-ääninen laulaja )
5. Irlanti ( mahtipontienen balladi. laulajan kokemus näkyi kuului tässä esityksessä. Lauloi flunssasta huolimatta hyvin.)
Euroviisut 2010
7
168
Vastaukset
- paras voitti
kappale oli ehdottomasti paras. Poikkesi siitä muusta, niin euroviisuihin tyypilliseltä paatoksillisesta paskasta. Pirteä esitys Lenalla, eikä siinä tarvittu mitään savupommeja, eikä loisteliaita asuja taustakuoroineen.
Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .
Espanjan esitys ja biisi sen sijaan on tosi valloittava :
http://www.youtube.com/watch?v=M-lLXBiZx4M- Algo Pequeñito
Justiinax kirjoitti:
Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .
http://www.youtube.com/watch?v=M-lLXBiZx4MTotta - Espanja oli paras. Aivan mahtava biisi sekä vahva tulkitsija. Siinä oli sellaista hulvattomuutta - ikäänkuin menneisyys ja nykyisyys olisivat kohdanneet.
- kamala kipale
Algo Pequeñito kirjoitti:
Totta - Espanja oli paras. Aivan mahtava biisi sekä vahva tulkitsija. Siinä oli sellaista hulvattomuutta - ikäänkuin menneisyys ja nykyisyys olisivat kohdanneet.
Eivät onnistuneet edes sirkuspelleinä olemisessa :(
- ???????????????
Justiinax kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=M-lLXBiZx4MLiekö tuo Justiinaxin tykkäämineen biisistä osittain myös siitä johtuvaa ,että ainakin minulle tulee tuosta Espanjan laulajasta hiukan nuori Tapani Kansa mieleen. Ei niinkään ulkonäöltään, mutta esiintymisessä on vähän sellaista samantyylistä teatraalisuutta.
( tuossa videossa muuten näkyy kun joku häirikkö tulee lavalle punaisessa hiippalakissaan. )
- Kuuta-Molla
Islantiko "balladityylinen", ei kai.. Israelista olen kanssasi samaa mieltä, mutta ykkössuosikkini oli Norja. Tosin kumpikaan nuorista herroista ei laulullisesti onnistunut eilen. Nopeista paras oli Ranska.
- Saddee
Minäkään en tykänny Saksan esityksestä yhtään. Armenia oli mielestäni tosi hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606