kun torilla ja kaupantiskillä myydään fileitä jotka painavat 150-250 gr harvoin näkee enää kunnonkokoista kuhaa tai filettä.
Onko KUHALLA
5
394
Vastaukset
- hjk,.
37cm
- Fisu Chisu
37 cm riittää ylösottoon ja sen voi tehdä hyvin mielin.
Ei kannata kuunnella niitä jeesustelijoita, jotka yrittävät pelastaa maailmaa vaatimalla alamitaksi 50 cm ja ylikin kuhakannan "pelastamiseksi". Kalavehkeet, luvat ym. kulut maksavat paljon ja jotain pitää saada niiden vastineeksi. Mitta on 37 cm ja siitä vaan pannulle paistumaan.- kalastaja70
Joo kyllä itsekkin otin hyvillä mielin toissailtana 37cm kuhan.Ei ne uistelemalla järvistä lopu. Oli muuten mainion makuista kun voissa paistoi pannulla.Siitä ei kala enää parane.
- reilu meininki
kalastaja70 kirjoitti:
Joo kyllä itsekkin otin hyvillä mielin toissailtana 37cm kuhan.Ei ne uistelemalla järvistä lopu. Oli muuten mainion makuista kun voissa paistoi pannulla.Siitä ei kala enää parane.
Näkyy marketin kalatiskillä Virolaisen kuhafileen kilohinta olevan noin 25 Euroa. Ainakin täällä kaakkoissuomen merialueella on muutamana vuonna kuhat olleet kateissa. Viime syksyn ja tämän kevään aikana kookastakin kuhaa on saatu. Mielestäni kalan alamittana pitäisi olla sellainen, että kala on vähintään kerran elinaikana käynyt kutemassa!
- aulankorock
reilu meininki kirjoitti:
Näkyy marketin kalatiskillä Virolaisen kuhafileen kilohinta olevan noin 25 Euroa. Ainakin täällä kaakkoissuomen merialueella on muutamana vuonna kuhat olleet kateissa. Viime syksyn ja tämän kevään aikana kookastakin kuhaa on saatu. Mielestäni kalan alamittana pitäisi olla sellainen, että kala on vähintään kerran elinaikana käynyt kutemassa!
Tuolta vanajalta kalastellu kuhaa viimeviikkoina niin paljon kun oon jaksanut nostaa! On ollut ISOJA ja pieniä mutta takaisin olen heitellyt kasvamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455627Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3772745Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102366Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭831769Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?151276- 411121
- 1531111
- 691009
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano151922Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56921