kuuluuko raskauteen ihan hillitön palelu ja tärinä aina iltaisin??? vapisen kuin haavanlehti :)
palelu!!!
9
1891
Vastaukset
- 456789123
hmmm...no ei mulla ainakaan oo ollu. Yleensä kai on kuumempi eikä kylmempi. Ainakin loppuraskaudessa. Ite oon semmonen vilukissa että en oo kuumissani ollu vaan sopiva. (nyt kun mainitsit niin huomasin että varpaat on kyllä ihan jäässä)
- fjfjfjfjf
Mua aina palelee alkuraskaudessa!!
Nyt on rv 5 1 ja täällä sisällä tuntuu niiku kaikki ovet ois auki ja tuulis kylmästi koko ajan =)
pari paitaa tässä päällekkän ja villasukat jalassa. Yölläki saa nukkua vaatteet päällä..kyllä se siitä helpottaa sitte... - aloittaja :)
fjfjfjfjf kirjoitti:
Mua aina palelee alkuraskaudessa!!
Nyt on rv 5 1 ja täällä sisällä tuntuu niiku kaikki ovet ois auki ja tuulis kylmästi koko ajan =)
pari paitaa tässä päällekkän ja villasukat jalassa. Yölläki saa nukkua vaatteet päällä..kyllä se siitä helpottaa sitte...no toivottavasti menee pian ohi :) paitsi että nautin jokaisesta oireesta huonoista ja hyvistä tämä raskaus niin toivottu ja odotettu
- abababa
aloittaja :) kirjoitti:
no toivottavasti menee pian ohi :) paitsi että nautin jokaisesta oireesta huonoista ja hyvistä tämä raskaus niin toivottu ja odotettu
Kyllä alkraskauden yksi oire on nimenomaan palelu! Itsellä oli kanssa alkuraskaudesta tosi kylmä ja
lämpöä 37,5 useita viikkoja. Nyt sitten kun viikkoja on jo kasassa 21, on aika lämmin koko ajan ja hiki tulee pintaan helposti =) - et näin
aloittaja :) kirjoitti:
no toivottavasti menee pian ohi :) paitsi että nautin jokaisesta oireesta huonoista ja hyvistä tämä raskaus niin toivottu ja odotettu
yksi lopetusoire on paleleminen..
- heehhe,.-
alkuraskaudessa paleli tosi paljon..koko ajan oli villapusero ja villasukat jalassa..siitä tiesinkin että olen raskaana :)
Loppuraskaudessa taas kun liikahtikin nii hiki tuli.... - mamam
Hihii... mä luin ensin , et toi aloittajan nimimerkki oli kylmäkalja. Ehdin jo aatella, et melko rohkee tälle palstalle... =))
Mä kyl muistan kans ton palelukauden. - miituu äiti
jouduin oleen töissä kesähelteeltä pitkähihanen ja pitkät housut jalas vaikka keitiöllä olin ja lämpöö noin 28 hih ja kun illalla meni maate niin peittoja oli vaikka kui paljo päällä ja silti ei ollu lämmin,eli normaalia on....;)
- ....
Voi myös olla kilpirauhasen vajaatoimintaa mikä puhkeaa usein raskaana. Mutta pieni palelu etenkin alkuraskaudessa on normaalia. Onhan silloin hieman "kuumettakin" eli ruumiinlämpö on koholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161