Rock-tapahtuma

tyttö_kuopiosta

Varkauden kaupungin keskustassa!!!! Kuka maksaa kyseisen tapahtuman tappiot, kun ei ollut kuin
kourallinen porukkaa tapahtumassa.

11

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyssi89

      Minkä niminen tapahtuma, missäpäin keskustaa ollu ja milloin?

      • Lyyli -89

        Theft City Rock 2010 oli Hertunrannassa. Jätettiin mekin väliin, kun oli ikäraja 18. Meidän porukassa on pari alaikäistä niin ei päästy yhdessä. Mietittiin vaan, että miksi koko alue oli kielletty alaikäisiltä, jos olisi vaan ollut anniskelualue ikärajalla niin porukkaa olisi tullut ihan eritavalla... Juhlittiin sitten kaverin parvekkeella; kuuluihan tuo musikki sinnekin ;)


    • 3+11=14

      että lähetetään lasku teille sinne kuopioon?

      • ekiaa

        lasku pois, sillä onhan meillä varkautelaisilla millä mällätä.


    • Maksoi sen kuka vaan niin hyvä kun täällä joku ainakin yrittää. Jos ensivuonna on vastaava niin järjestäkää se Kämärin jäähallissa niin sää ei estä yleisöä.

      • Varkkila

        Hinnalla millä hyvänsä vaan hommat käyntiin. Kämärille ei kuules pääse tuollaista harrastamaan. Soittajilla pitää olla massia ja luistimet jalassa.


      • mr.lautkunta
        Varkkila kirjoitti:

        Hinnalla millä hyvänsä vaan hommat käyntiin. Kämärille ei kuules pääse tuollaista harrastamaan. Soittajilla pitää olla massia ja luistimet jalassa.

        maksaa laskun. Rahallinenavustus, työntekijöidenpalkat ja muut vermeet yhteensä kustannukset
        veronmaksajille n.35000 euroa.


      • Varkkila
        mr.lautkunta kirjoitti:

        maksaa laskun. Rahallinenavustus, työntekijöidenpalkat ja muut vermeet yhteensä kustannukset
        veronmaksajille n.35000 euroa.

        sitten selvittiin...tuolla summalla ei olisi kummoista laituriakaan rakentanut nykypäivänä :)


      • Kivat kemut
        mr.lautkunta kirjoitti:

        maksaa laskun. Rahallinenavustus, työntekijöidenpalkat ja muut vermeet yhteensä kustannukset
        veronmaksajille n.35000 euroa.

        Tais mennä nää bileet bändiklubin piikkiin....


      • mr.lautakunta
        Kivat kemut kirjoitti:

        Tais mennä nää bileet bändiklubin piikkiin....

        maksaja on varkauden kaupunki, bändiklubilla oli piikkiauki kaupungin suuntaan.


      • Rockrockrockrock
        mr.lautakunta kirjoitti:

        maksaja on varkauden kaupunki, bändiklubilla oli piikkiauki kaupungin suuntaan.

        Hienoa, että kaupunki on mukana tälläisissäkin tapahtumissa. Olihan samoilla kamoilla nyt kahdet rockit eli sekin oli taloudellisesti ajateltu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe