~ Missä mennään ~

~~♥♥

Kerro missä mennään
minä en tiedä
missä mennään

Se, että minua siedät
olla lähellä ja tiedät

On olemassa ympyrä
ympyrä, joka sulkeutuu ympäriltämme
sulkien meidät outoon syleilyynsä

Hämärän taittuessa
iltaan vaipuessa
ja meidän voipuessa

Olemme kahden
arka uskallus

kysyy

Missä mennään ~

~~♥♥

http://www.youtube.com/watch?v=C3oFmb9N2Rg&feature=related

6

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumityttö*

      etkö tiedä että
      rakkauden aistii aina
      ei sitä tarvitse kysellä
      se tulee ja sen tietää

      epävarmuus tuo pelkoa
      kannattaa kysyä suoraan mitä
      toinen miettii.

      Kiitos lukuhetkestä:)

      • Niin Rakkaudessa ei olisi mitään jännää jos tulevan näkisi etukäteen...
        Ja Rakastaako varmasti.. ei voi aina tietää etukäteen...
        Vaikka moni uskoo " ensisilmäykseen" joka kyllä on tärkeä myös..."signaali"...

        Kun olin lasteni synnytyksissä mukana ja kun MInun oma Lapseni syntyi, niin en nähnyt
        kuin verisen rääpäleen jota en tuntenut ja en voinut sanoa Rakastanko minä tätä
        minun lastani mutta kun opin heitä elämisen ja yhteiselon kautta tuntemaan niin
        huomasin ilokseni, että minä Rakastan lapsiani koko sydämestäni puutteista huolimatta !

        Samoin uskon parisuhteessa nykyisin... en usko enää samanlailla intohimoiseen ensikohtaamiseen
        niinkuin nuoruudessani ja olenkin alkanut kunnioittamaan toisen lähestymistä uudella ehkä
        aika "konservatiivisellä" tavalla ja olen huomannut, että se on aika romanttista ja paljon
        vapautta ja aikaa antavampaa... :)
        On ihana kuulostella kun tunteet heräilee yksi kerrallaan..ei liian ryminällä..
        Nautin tästä tilanteesta... se on kuin perhosen lento kesäyössä... :))

        Kiitos sinulle palautteestasi !

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=4exwWO5iCnY&feature=related


    • Armiliini

      Rakkaus on hieno asia
      alku aina hankalaa
      mutta lopussa kiitos seisoo
      kun vain sen oikean kohtaa
      sekin on totta että olemassa
      ympyrä..
      kaikkien kohdalla se ei aina sulkeudu
      toivotaa että sinulle ja hänelle kävisi
      nyt niin..
      kaikkea hyvää kesään :)

      • Niin kyllä tämä kesä on alkanut aikamoisella "ryminällä ja paukkeella" että oksat pois...
        Ihan tässä "vanhakin" nuortuu... :))
        Vauhtia ja vaarallisia tilanteita on kyllä riittänyt ja ei voi sanoa että
        elämä olisi nyt tylsää ja epätoivoista, vaan pikemminkin toisin päin... :))

        Oikein aurinkoista kesää ja raikkaita tuulia sinullekin Armiliini ! :)

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=0z8Wmrr5IW4


    • lukossa

      runosta jäi kuitenkin paha jälkimaku
      runona ihan jees mutta
      et tiedä missä mennään
      sinua siedetään
      haluat kaipaat rakkautta
      haet etsit sitä kokajan
      ehdotat jo ympyrää
      oletko omistushaluinen
      haluat omistaa
      oletko ottava vai antava
      osapuoli..itsekäs..
      et tälläisiä ajatuksia

      • "kaikkea ei kuitenkaan saa kerralla paljastaa"... :))

        Laulu onnesta

        Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
        kell aarre on, se aarteen peittäköön,
        ja olkoon onnellinen onnestaan
        ja rikas riemustansa yksin vaan.

        Ei onni kärsi katseit' ihmisten.
        Kell' onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

        (Eino Leino)


        http://www.youtube.com/watch?v=rs3slEd__G0&feature=related


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe