Hierojalla n+n

Linda

Vihdoin kirjoitin tämän viime syksyisen tapahtuman tänne, eka novelli joten laittakaahan arvosteluja!
Olen töissä hierojana. Sinäkin päivänä olin väsynyt hieromisesta ja itselläni kaikki lihakset AAIIIVAAAN juntturassa. Kävelin työntekijöiden lepohuoneeseen lepäämään ja juomaan kahvia. Petra, työkaverini, oli myös siellä. "Moi, Linda! Mites menee? Ootko bongaillu hierontapöydältäs komeita uroksia?" "Noh, totaaah... En oikeestaan..." vastasin ja kaadoin itselleni kahvia. Petra katsoi minua kummasti. "Mitä? Et vai. No ei oo ollu säkä sul tänää." Istuin hiljaa Petran viereen sohvalle ja aloin lukea lehteä. Käsien pitäminen niin ylhäällä kuitenkin sattui hartioihin ja ynähdin kivusta. "Mitä? Sanoitsä jotai?" Petra kysyi. "En, hartiat ja selkä vaan on niin kipeet ettei voi lukea ees lehtee", vastasin. "Linda. Anna mä leivon sun harteitas vähän. Tuu mun huoneeseen ni mä hieron. Ilmatteeks", Petra hymyili ja lähti kävelemään pois lepohuoneesta. Lähdin kävelemään Petran perään. Yhtäkkiä katseeni kääntyi Petran peppuun. Mikä ihana näky. Minun olisi tehnyt mieli tarttua pakaroihin mutta en kehdannut. Enhän minä mikään lesbo ollut. Enkä muutenkaan ihmisten keskellä halunnut. Pakotin katseeni pois pepusta, mutta pian katseeni taas vaelsi sinne. Huomasin yhtäkkiä että olimme Petran huoneessa. "No niin, riisuudu ja mee pöydälle. Tuol on pyyhkeet. Kyl sä tiiät", Petra kertoi ja meni hakemaan hierontaöljyjä ja voiteita. Riisuuduin ja meni pyyhkeen kanssa pöydälle. Laitoin jo silmät kiinni valmiiksi. Pian kuulin korkokenkien äänet lattiassa. "No niin, alotetaa", Petra sanoi. Hän levitti öljyä ja alkoi hieroa minun selkääni. Se tuntui hyvältä, Petran pehmeät kädet vaelsivat minun selälläni. Pian tunsin kun Petra istui pepulleni. Hätkähdin ja käännyin katsomaan Petraan. Petra istui päälläni pelkillä bikineillä! "Tota, saaks mä tehä näin? Helpompi kato hieroo. Mul on ollu tapana..." Mutisin jotain myöntävää takaisin ja laskin pääni takaisin alas sulkien silmäni. Petra jatkoi hieromista kunnes hän siirtyi istumaan polvitaipeilleni ja veti pyyhkeen pois pakaroiltani. "Mitä sä teet?" hätäännyin. "Mä tiiän et oot halunnu tätä siitä päivästä asti ku tavattii", Petra sanoi ja suuteli pakaroitani. Myönsin hänelle hiljaa ja vetäisin Petran makaamaan päälleni. Pakotin hänet kiihkeään suudelmaan. Kieleni vaelsi hänen suussaan ja leikittelimme kielillämme. Istuin hierontapöydällä alasti ja Petra alkoi nuolla ja suudella kivikovia nännejäni. Huohotin hiljaa ja hieroin samalla Petran rintoja. Petra näykki nänniäni ja hieroi toista nänniä kädellään. Hän suuteli minua kerran ja laskeutui alas päin kohti posliinipilluani. Petra nuoli jalkojani ja suuteli häpyäni. Vihdoin hän aloitti klittani nuolemisen. Hätkähdin mutta hetkessä rentouduin. Petra imi nuoli ja näykki klittaani. "AAAH! AAAAH! Älä lopeta jooko... kiltti älä lopeta..." huohotin melkein orgasmin partaalla. Vihdoin sain ihanan orgun ja oli minun vuoroni nuolla Petraa. Riisuin Petran bikinit ja heitin ne lattialle. Kaadoin Petran hierontapöydälle ja nuolin hänen rintojaan kuin viimeistä päivää. Petra huohotti. "Nuole mun vittuu! Nuole narttu!" Petra kiljui yhtäkkiä ja painoi pääni hänen posliinipilluunsa. Nuolin ja imin hänen klittaansa ja nain häntä kielelläni. Pian tungin sormiakin hänen reikäänsä. Petra huusi orgasmin pauloissa ja hänen nesteensä valuivat hierontapöydälle. "Kiitti. Oli ihanaa", Petra sanoi ja nousi istumaan. Aioin jo läheteä mutta Petra vetäisi minut kiihkeään suudelmaan. "Ei tää vielä loppunu! Oota." Petra meni laatikolleen ja haki sieltä dildon. "No niin... Alotetaan." Petra käski minut makaamaan ja levittämään haarat. Tein työtä käskettyä. Ensin Petra hieroi ja nuoli sykkivää klitoristani ja sitten työnsi ison punaisen dildon reikääni. Kiljaisin. "Mitä? Olikse noin kauheeta?" Petra hämmästyi. "Ei, ei. Jatka.", sanoin. Petra alkoi työntämään dildoa sisääni ja ulos. Sisään, ulos... "Aah, aah! AAH! Tuntuu hyvältä! Aah! AAH! AAAH!" Kiljuin. Petra alkoi työntämään dildoa syvemmälle minuun. Samalla minä hieroin klittaani. Pian sain toisen orgasmin. "No nii, Linda. Nyt mä haluun dildosta..." Petra sanoi ja nuoli nesteet pois dildosta. Linda meni nelinkontin ja pyllisti minuun päin. Hieroin hänen peppureikäänsä sylkeä ja työnsin dildon sinne. Sisään ja ulos... Samalla minä hieroin Petran pillua. "Aah, Ooh! Ihanaa, Linda, älä lopeta! Iih! Aah, Aah, Ahh!" Pian hänkin sai ihanan orgasmin ja värisi pöydällä aivan punaisena. Vedin dildon ulos ja suutelin Petran pillua. Petra kääntyi minuun päin ja antoi ihanan mahtavan kielarin. "Kiitti, kulta", Petra sanoi. Samalla ovi avaantui ja sisään tuli... Jatkanko?

7

12081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voltti

      jatka ihmeessä ja varsinkin jos sisään tuli kuuskymppinen naisasiakas. Ja siitä kolmen kimppa.

      • Lesbian

        ..niitten molempien n.25 vuotias kaunis ja seksikäs pomo. Jatka ihmeessä, ei noin loistavaa tarinaa sovii kesken lopettaa!!


      • Linda
        Lesbian kirjoitti:

        ..niitten molempien n.25 vuotias kaunis ja seksikäs pomo. Jatka ihmeessä, ei noin loistavaa tarinaa sovii kesken lopettaa!!

        ...miten tarin jatkuu... Täähän on tosi et mul on valmiiks jo ketä sielt tulee... Jatkan tarinaa ehkä tällä viikolla, jos ehtii...


      • uuh
        Linda kirjoitti:

        ...miten tarin jatkuu... Täähän on tosi et mul on valmiiks jo ketä sielt tulee... Jatkan tarinaa ehkä tällä viikolla, jos ehtii...

        älyttömän hyvää tekstiä;)lisää niin saan lisaa...*hehee**


    • Kartsa

      Tämä oli tosi kiihottava hyvä juttu..Samanlaisia lisää..

    • Tuli

      Sisään tuli tietenkin Mauri Pekkarinen, tuo suuri sukupuoli atleetti. Mauri laittoi tupeen
      patterille kuivumaan ja kaivoi esiin valtavan punaisen ja sinisen kirjavan mu...................jatkanko?

    • Jatttsss

      Sun pitää jatkaa.
      Toi oli niin kiihottaavaa.
      Tahtoo lisää seksiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe