Honda hm crm 50cc

tepsi95

Elikkä kertokaas mitä mieltä ootte tosta.Onko yamaha dt tyylii et kallis ja paska vai ihan kunnon peli??? kiitos jo etukäteen.

10

5250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CR250

Kaveri hankki pojalleen tuon HM 50 CRM (Motard) Competition mallin ja onhan se ihan eri planeetalta kuin Rieju, Derbi, Yamaha,... Pyörän rakenteen (runko, swingi, keula, jne..) erot on huomattavat ja sen huomaa jo, kun vertaa HM:n kokonaispainoa Riejuun, Derbiin,... Ajoasento ja mopon käsiteltävyys on oikean crossipyörän linjoilla.

Dellorton kaasari on sellainen, mistä en HM:ssä pidä toimivuuden ja säädettävyyden vuoksi.

• srg45745

CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.

• Jaahhh
        srg45745 kirjoitti:

CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.

Ja mistäs herra niin päättelee?

• CR250
        srg45745 kirjoitti:

viittii verrata HM:n mopoa ja HM:n piikkiä, nin rojut on samat konetta lukuunottamatta. Ja on noita mopoja tullut ajeltua, sinun vielä ollessa isäsi kiveksissä, jos vielä olit sielläkään?

• rga<dgzd
        srg45745 kirjoitti:

sehän sano että KAVERI osti

• mother of god

missä maassa toi hm crm on valmistettu

• sfes

italiassa

• hm on paras

honda montesa on italialainen laatu mopo montesa tulee perään koska honda aikoinaan osti italiasta montesan tehtaan siellä alettiin valmistamaan HM:ä nimisiä kaksipyöräsiä. ja ne ovat erittäin laadukkaita jos joku on ensimmäistä mopoa hakemassa/miettii niin ehdottomasti HM kaikista kestävin mopo ja laadukkain erittäin hyvä ajaa ja kun vertaa derbiin ja yms mopoihin siinä huomaa mikä on laatua mutta hintaa löytyy 4 - 5 tonnia mallista riippuen minulla itselläni on HM ja siittä en luovu ja monia mopoja ollut mutta enään ei tarvi uutta ostaa kun hondan laatu mopon ostin 5/5 mopo suosittelen :)

• Sattuisko kellään myydä orkkis katteita HM CRM, yrittänyt katella mut mistään ei meinaa löytyä mistä ostaa?

• Anonyymi

Kylllähän kai netistä löytää ja vissii crm 125 katteet menee pienel modauksel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe