Honda hm crm 50cc

tepsi95

Elikkä kertokaas mitä mieltä ootte tosta.Onko yamaha dt tyylii et kallis ja paska vai ihan kunnon peli??? kiitos jo etukäteen.

10

3687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CR250

      Kaveri hankki pojalleen tuon HM 50 CRM (Motard) Competition mallin ja onhan se ihan eri planeetalta kuin Rieju, Derbi, Yamaha,... Pyörän rakenteen (runko, swingi, keula, jne..) erot on huomattavat ja sen huomaa jo, kun vertaa HM:n kokonaispainoa Riejuun, Derbiin,... Ajoasento ja mopon käsiteltävyys on oikean crossipyörän linjoilla.

      Dellorton kaasari on sellainen, mistä en HM:ssä pidä toimivuuden ja säädettävyyden vuoksi.

      • srg45745

        CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.


      • Jaahhh
        srg45745 kirjoitti:

        CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.

        Ja mistäs herra niin päättelee?


      • CR250
        srg45745 kirjoitti:

        CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.

        viittii verrata HM:n mopoa ja HM:n piikkiä, nin rojut on samat konetta lukuunottamatta. Ja on noita mopoja tullut ajeltua, sinun vielä ollessa isäsi kiveksissä, jos vielä olit sielläkään?


      • rga<dgzd
        srg45745 kirjoitti:

        CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.

        sehän sano että KAVERI osti


    • mother of god

      missä maassa toi hm crm on valmistettu

      • sfes

        italiassa


    • hm on paras

      honda montesa on italialainen laatu mopo montesa tulee perään koska honda aikoinaan osti italiasta montesan tehtaan siellä alettiin valmistamaan HM:ä nimisiä kaksipyöräsiä. ja ne ovat erittäin laadukkaita jos joku on ensimmäistä mopoa hakemassa/miettii niin ehdottomasti HM kaikista kestävin mopo ja laadukkain erittäin hyvä ajaa ja kun vertaa derbiin ja yms mopoihin siinä huomaa mikä on laatua mutta hintaa löytyy 4 - 5 tonnia mallista riippuen minulla itselläni on HM ja siittä en luovu ja monia mopoja ollut mutta enään ei tarvi uutta ostaa kun hondan laatu mopon ostin 5/5 mopo suosittelen :)

    • Sattuisko kellään myydä orkkis katteita HM CRM, yrittänyt katella mut mistään ei meinaa löytyä mistä ostaa?

      • Anonyymi

        Kylllähän kai netistä löytää ja vissii crm 125 katteet menee pienel modauksel


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe