Elikkä kertokaas mitä mieltä ootte tosta.Onko yamaha dt tyylii et kallis ja paska vai ihan kunnon peli??? kiitos jo etukäteen.
Honda hm crm 50cc
10
4341
Vastaukset
- CR250
Kaveri hankki pojalleen tuon HM 50 CRM (Motard) Competition mallin ja onhan se ihan eri planeetalta kuin Rieju, Derbi, Yamaha,... Pyörän rakenteen (runko, swingi, keula, jne..) erot on huomattavat ja sen huomaa jo, kun vertaa HM:n kokonaispainoa Riejuun, Derbiin,... Ajoasento ja mopon käsiteltävyys on oikean crossipyörän linjoilla.
Dellorton kaasari on sellainen, mistä en HM:ssä pidä toimivuuden ja säädettävyyden vuoksi.- srg45745
CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.
- Jaahhh
srg45745 kirjoitti:
CR250 saa haistaa paskan, kun arvostelee muita mopoja huonommaksi vaikka tuskin itse on kokeillut mitään muuta kun hm.
Ja mistäs herra niin päättelee?
- CR250
srg45745 kirjoitti:
viittii verrata HM:n mopoa ja HM:n piikkiä, nin rojut on samat konetta lukuunottamatta. Ja on noita mopoja tullut ajeltua, sinun vielä ollessa isäsi kiveksissä, jos vielä olit sielläkään?
- rga<dgzd
srg45745 kirjoitti:
sehän sano että KAVERI osti
- mother of god
missä maassa toi hm crm on valmistettu
- sfes
italiassa
- hm on paras
honda montesa on italialainen laatu mopo montesa tulee perään koska honda aikoinaan osti italiasta montesan tehtaan siellä alettiin valmistamaan HM:ä nimisiä kaksipyöräsiä. ja ne ovat erittäin laadukkaita jos joku on ensimmäistä mopoa hakemassa/miettii niin ehdottomasti HM kaikista kestävin mopo ja laadukkain erittäin hyvä ajaa ja kun vertaa derbiin ja yms mopoihin siinä huomaa mikä on laatua mutta hintaa löytyy 4 - 5 tonnia mallista riippuen minulla itselläni on HM ja siittä en luovu ja monia mopoja ollut mutta enään ei tarvi uutta ostaa kun hondan laatu mopon ostin 5/5 mopo suosittelen :)
Sattuisko kellään myydä orkkis katteita HM CRM, yrittänyt katella mut mistään ei meinaa löytyä mistä ostaa?
- Anonyymi
Kylllähän kai netistä löytää ja vissii crm 125 katteet menee pienel modauksel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015