Onko kellään kokemusta Tikkurilan Unica ulkomaalista, joka pakkauksen mukaan soveltuu myös sisämaalaukseen? Maalasin kaapin sisältä kertaalleen Maalarin valkolakalla, joka loppui. Tulos ei ollut vielä tasainen, vaan vaati toisen maalauskerran. Maalarin valkolakkaa en halunnut enää ostaa, koska siihen tuli aina paksu kerros pintaan, jos edellisestä käytöstä oli kulunut yli puolitoista vuorokautta.
Ei auttanut, vaikka oli lakkabensiinikerros päällä. Ostin valkoista ja A -merkinnällä varustettua Unicaa. Maalasin sillä, mutta se ei tuntunut peittävän mitään. Sivellintä pestessäni lakkabensiinillä, neste vaikutti harmahtavalta. Pitääkö kyseisen maalin olla tuollaista? Minusta tuntuu että purkissa olisi väärä etiketti ja maali olisi sellaista, johon pitäisi sekoittaa väripasta.
Tikkurilan Unica
väritöntä maaliako
1
2966
Vastaukset
- Maalariko?
kyse on todennäköisesti tehtaalla tapahtuneesta purkitusvirheestä eli A perusmaalin purkkiin on mennyt C perusmaalia. C perusmaali ei sisällä maalin peittävyyden kannalta oleellista titaania, vaan peittokyky tehdään sillä että maali sävytetään kaupassa. eli vie purkki takaisin kauppaa, ja tee laatupoikkeama ilmoitus sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255