Voiko mun oireet johtua allergiasta kun juuri ennen sadetta ahdistaa ja sateellakin tuntuu ettei saa kunnolla henkeä ja huono olokin tulee?? Siis kyllä muitakin oireita on, nenän ja silmien kutinaa ja kurkun karheutta... ne sitte taas on kuivalla säällä. Joskus kuullut et kostea ilma ahdistaisi astmaatikkoja mut onko siinä mitään perää? Ei kyllä pitäis astmaa olla kun ei sellaisia oireita ole.
Sateinen sää...
2
605
Vastaukset
- Pattiukko
Nyt ainaki on ollut todella siitepölyinen kevät ja monet joilla ei ole mitään oireita ennen ollu, ovat saaneet oireita.
Noh minun kysymykseni:
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että tulee allergian takia patteja (luultavasti imusomukkeita)?
Itsellä on joitakin patteja korvien takana ja kaulalla. Lääkäriin olen ajan saanut, mutta ajattelin tässä odotellessa kysistä muilta kokemuksia. Eli onko teillä jotain samankaltaista? - *****
On astma ja sateinen ilma on aivan kamalaa, tuntuu ettei avaavakaan auta. Siitepölyoireita helpottaa, mutta kun ahdistus tulee tilalle, että jos saisi valita niin nenä- ja silmäoireet menettelee, mutta tuo ettei oikein kulje henki pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181