Voiko mun oireet johtua allergiasta kun juuri ennen sadetta ahdistaa ja sateellakin tuntuu ettei saa kunnolla henkeä ja huono olokin tulee?? Siis kyllä muitakin oireita on, nenän ja silmien kutinaa ja kurkun karheutta... ne sitte taas on kuivalla säällä. Joskus kuullut et kostea ilma ahdistaisi astmaatikkoja mut onko siinä mitään perää? Ei kyllä pitäis astmaa olla kun ei sellaisia oireita ole.
Sateinen sää...
2
522
Vastaukset
- Pattiukko
Nyt ainaki on ollut todella siitepölyinen kevät ja monet joilla ei ole mitään oireita ennen ollu, ovat saaneet oireita.
Noh minun kysymykseni:
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että tulee allergian takia patteja (luultavasti imusomukkeita)?
Itsellä on joitakin patteja korvien takana ja kaulalla. Lääkäriin olen ajan saanut, mutta ajattelin tässä odotellessa kysistä muilta kokemuksia. Eli onko teillä jotain samankaltaista? - *****
On astma ja sateinen ilma on aivan kamalaa, tuntuu ettei avaavakaan auta. Siitepölyoireita helpottaa, mutta kun ahdistus tulee tilalle, että jos saisi valita niin nenä- ja silmäoireet menettelee, mutta tuo ettei oikein kulje henki pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201