Voiko mun oireet johtua allergiasta kun juuri ennen sadetta ahdistaa ja sateellakin tuntuu ettei saa kunnolla henkeä ja huono olokin tulee?? Siis kyllä muitakin oireita on, nenän ja silmien kutinaa ja kurkun karheutta... ne sitte taas on kuivalla säällä. Joskus kuullut et kostea ilma ahdistaisi astmaatikkoja mut onko siinä mitään perää? Ei kyllä pitäis astmaa olla kun ei sellaisia oireita ole.
Sateinen sää...
2
559
Vastaukset
- Pattiukko
Nyt ainaki on ollut todella siitepölyinen kevät ja monet joilla ei ole mitään oireita ennen ollu, ovat saaneet oireita.
Noh minun kysymykseni:
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että tulee allergian takia patteja (luultavasti imusomukkeita)?
Itsellä on joitakin patteja korvien takana ja kaulalla. Lääkäriin olen ajan saanut, mutta ajattelin tässä odotellessa kysistä muilta kokemuksia. Eli onko teillä jotain samankaltaista? - *****
On astma ja sateinen ilma on aivan kamalaa, tuntuu ettei avaavakaan auta. Siitepölyoireita helpottaa, mutta kun ahdistus tulee tilalle, että jos saisi valita niin nenä- ja silmäoireet menettelee, mutta tuo ettei oikein kulje henki pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926