Voiko mun oireet johtua allergiasta kun juuri ennen sadetta ahdistaa ja sateellakin tuntuu ettei saa kunnolla henkeä ja huono olokin tulee?? Siis kyllä muitakin oireita on, nenän ja silmien kutinaa ja kurkun karheutta... ne sitte taas on kuivalla säällä. Joskus kuullut et kostea ilma ahdistaisi astmaatikkoja mut onko siinä mitään perää? Ei kyllä pitäis astmaa olla kun ei sellaisia oireita ole.
Sateinen sää...
2
542
Vastaukset
- Pattiukko
Nyt ainaki on ollut todella siitepölyinen kevät ja monet joilla ei ole mitään oireita ennen ollu, ovat saaneet oireita.
Noh minun kysymykseni:
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että tulee allergian takia patteja (luultavasti imusomukkeita)?
Itsellä on joitakin patteja korvien takana ja kaulalla. Lääkäriin olen ajan saanut, mutta ajattelin tässä odotellessa kysistä muilta kokemuksia. Eli onko teillä jotain samankaltaista? - *****
On astma ja sateinen ilma on aivan kamalaa, tuntuu ettei avaavakaan auta. Siitepölyoireita helpottaa, mutta kun ahdistus tulee tilalle, että jos saisi valita niin nenä- ja silmäoireet menettelee, mutta tuo ettei oikein kulje henki pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2613904
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1402793Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162282Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632051Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281954- 571548
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491466Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan791211- 1031197
- 1111170