"Te olette kuulleet totuuden sanan , teidän pelastuksenne evankeliumin".
Nämä sanat ovat tarkoin huomattavat ja mietittävät, sillä niissä osoitetaan meille ainoa tie ja keino tullaksemme Kristuksen osallisuuteen. " Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan
kautta ", Room.- 10:17.
31.05 -Ef.1:13.
10
266
Vastaukset
- teuta
Nyt tahtoo tulla Kristuksen tykö ja käsittää pelastuksen , hän ottaakoon eteensä evankeliumin sanan ,
lukekoon sitä, missä vain saa ja voi , jotta Pyhä Henki sanan kautta saisi valaista häntä lahjoillaan Kristuksen
oikeaan tuntemiseen uskossa . Turhia ovat muuten kaikki työt, taistelut ja pyrkimykset , vaikkapa joku kiduttaisi ruumistaan verille asti , yöt ja päivät rukoilisi polvillaan , eläisi yksinään erämaassa ja pukeutuisi
mitä kehnoimmasti ! - teuta
Ef. 1:13-14.
Hänessä on teihinkin, sitten kuin olitte kuulleet totuuden sanan, uskoviksi tultuanne
pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, 14, sen, joka on meidän perintömme vaakuutena
Hänen kirkkautensa kiitokseksi .- teuta
Eslest kirjoitti:
Kopiointiko taas menossa? Eikös meillä ollut puhetta...?
pidä koko pussi . Sinä taidat olla toisten junailtavissa kuitenkin,
Toiset lainaa sen kun kerkee jae tolkulla , ota joku linja joka pitaa kaikille . teuta kirjoitti:
pidä koko pussi . Sinä taidat olla toisten junailtavissa kuitenkin,
Toiset lainaa sen kun kerkee jae tolkulla , ota joku linja joka pitaa kaikille .Et taaskaan ymmärrä. Kyse on siitä, että PELKÄSTÄÄN kopioit ilman mitään muuta sanomaa. Tajuatko? Mitä OMAA sinulla noissa viesteissä on?
- teuta
Eslest kirjoitti:
Et taaskaan ymmärrä. Kyse on siitä, että PELKÄSTÄÄN kopioit ilman mitään muuta sanomaa. Tajuatko? Mitä OMAA sinulla noissa viesteissä on?
Ettet ole koskaan lukenut pelkkää päivän sanaa
- 455675
kokokopioko
- pleace
Lopeta jo tuo vanhojen avausten nosteleminen, kiitos.
Jos sinulla ei ole mitään lestadiolaisuuteen liittyvää omakohtaista asiaa, niin jätä kirjoittlemiset muiden huoleksi, heidän joilla on tieto, ja on tähdellistä asiaa lestadiolaisuudesta.- nytpitääihmetellä
Mihinkä tarvitaan lestalaisuutta, kerro se kun Raamatussa ei ole sanan sanaa aiheesta.
JOS joku aikoo taivaaseen päästä, siihen EI tarvita ainuttakaan niistä kolmestakymmenestä haaraosastosta jotka lestalaisiin kuuluu.
Mihin siis tarvitaan, kerro?
kun viidakon pakana tahtoo taivaaseen, mitä siis lestalainen tekee asian hyväksi? - huomiohuomio
otat vaikkapa teutasta mallin, mallia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514