31.05 -Ef.1:13.

teuta

"Te olette kuulleet totuuden sanan , teidän pelastuksenne evankeliumin".

Nämä sanat ovat tarkoin huomattavat ja mietittävät, sillä niissä osoitetaan meille ainoa tie ja keino tullaksemme Kristuksen osallisuuteen. " Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan
kautta ", Room.- 10:17.

10

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      Nyt tahtoo tulla Kristuksen tykö ja käsittää pelastuksen , hän ottaakoon eteensä evankeliumin sanan ,
      lukekoon sitä, missä vain saa ja voi , jotta Pyhä Henki sanan kautta saisi valaista häntä lahjoillaan Kristuksen
      oikeaan tuntemiseen uskossa . Turhia ovat muuten kaikki työt, taistelut ja pyrkimykset , vaikkapa joku kiduttaisi ruumistaan verille asti , yöt ja päivät rukoilisi polvillaan , eläisi yksinään erämaassa ja pukeutuisi
      mitä kehnoimmasti !

    • teuta

      Ef. 1:13-14.
      Hänessä on teihinkin, sitten kuin olitte kuulleet totuuden sanan, uskoviksi tultuanne
      pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, 14, sen, joka on meidän perintömme vaakuutena
      Hänen kirkkautensa kiitokseksi .

      • Kopiointiko taas menossa? Eikös meillä ollut puhetta...?


      • teuta
        Eslest kirjoitti:

        Kopiointiko taas menossa? Eikös meillä ollut puhetta...?

        pidä koko pussi . Sinä taidat olla toisten junailtavissa kuitenkin,
        Toiset lainaa sen kun kerkee jae tolkulla , ota joku linja joka pitaa kaikille .


      • teuta kirjoitti:

        pidä koko pussi . Sinä taidat olla toisten junailtavissa kuitenkin,
        Toiset lainaa sen kun kerkee jae tolkulla , ota joku linja joka pitaa kaikille .

        Et taaskaan ymmärrä. Kyse on siitä, että PELKÄSTÄÄN kopioit ilman mitään muuta sanomaa. Tajuatko? Mitä OMAA sinulla noissa viesteissä on?


      • teuta
        Eslest kirjoitti:

        Et taaskaan ymmärrä. Kyse on siitä, että PELKÄSTÄÄN kopioit ilman mitään muuta sanomaa. Tajuatko? Mitä OMAA sinulla noissa viesteissä on?

        Ettet ole koskaan lukenut pelkkää päivän sanaa


    • 455675

      kokokopioko

    • pleace

      Lopeta jo tuo vanhojen avausten nosteleminen, kiitos.

      Jos sinulla ei ole mitään lestadiolaisuuteen liittyvää omakohtaista asiaa, niin jätä kirjoittlemiset muiden huoleksi, heidän joilla on tieto, ja on tähdellistä asiaa lestadiolaisuudesta.

      • nytpitääihmetellä

        Mihinkä tarvitaan lestalaisuutta, kerro se kun Raamatussa ei ole sanan sanaa aiheesta.

        JOS joku aikoo taivaaseen päästä, siihen EI tarvita ainuttakaan niistä kolmestakymmenestä haaraosastosta jotka lestalaisiin kuuluu.

        Mihin siis tarvitaan, kerro?

        kun viidakon pakana tahtoo taivaaseen, mitä siis lestalainen tekee asian hyväksi?


      • huomiohuomio

        otat vaikkapa teutasta mallin, mallia


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe