Aivan älytön maksu!
Esim. Ylen pitäisi päinvastoin maksaa meille katsojille kun lähettävät onnetonta Soopaa väritettynä Jungner-demujen ja viher-piipertäjien virityksillä.
Etenkin aamu-televisio on huonointa mitä töllöstä tulee.
En maksa lupaa, koska en juuri katsele muuta koko töllöstä kuin uutiset silloin tällöin!
Tv-lupa on Neuvostoliitosta
4
385
Vastaukset 4
- hukkaan meni
Vanhassa kunnon NLssä oli paljon muitakin etuja, mitä tässä maassa ei ole, kuten täystyöllisyys, mitä hallitus on puuhannu vuosia, mutta ei vaan tulosta ole tullut. Skeidaa ohjelmaa NL telkkari tosin lähetti ja tekstitystä ei ollu suomeksi. Nyt tämä uus VENÄJÄ on avoin ja täydellinen paratiisi ja paskat lasketaan edelleen suomenlahteen! Joten TV lupa on pikku juttu isojen pulmien rinnalla.
Rahaa on muuten haaskattu "uuteen" perintätapaan PALJON! - bbbbbbbbbbbbbbb
Yle on vasureiden ja entisen itäblokin harrastajien äänikanava, joka ei suurimmalle osalle suomalaisista tarjoa yhtään mitään.
- j jjjjj
yle teema tänään: Puolalaista elokuvaa ja neuvostoliitto kiiltokuvina. Kommarit ja neuvostoajan ihannoijat maksakoon ylen maksutkin.
- Oku123
TV-lupa on peräisin Englannista. Siellä otettiin ensimmäisenä lupamaksuperusteinen rahoitus BBC:lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398