Pyytäisin kaikkia tämän kirjailijan tai muutoin suomalaisesta sotakirjallisuudesta pitäviä henkilöitä kommentoimaan oheisen blogin sisältöä ja kiinnostavuutta. Olen ylläpitänyt sitä jonkin aikaa ja kävijämäärät ovat nousseet kivasti - tarkoitus oli omaan muistiin kirjailla näitä Reinon parhaita kohtia sitä mukaan kun niitä kirjoista nousi, ja kaverit pyysi laittamaan liveksi:
http://lehvaslaiho.wordpress.com
Kaikki kommentit tervetulleita!
Reino Lehväslaiho
6
946
Vastaukset
- jonex_12
Hyvää tavaraa, kiitos kun keräsit...
- Äkkinäinen lukija
ei ole saanut Finlandia-palkintoa? Parempi kuin Erno, Sofi, Laila ym. Mutta ehkäpä Nobel odottaa!
- reiska_fan
Reino on kirjallisuuden helmi.
- Ramppa
Reino.L Korven Peura,,voe taivahan takoja,,yhtä pitkää pierua koko roska,,Onnitelut Reiskalle,Sinä olet pystynyt siihen mitä moni muukin sotakirjailija on yrittänyt,eli pilamaan koko suomensota kirjallisuuden viimeisillä kirjoillas,,,lopeta ihmeessä tommonen paskan jauhanta,,,,
- Äimääntynyt nainen
Puhdasta paskaa koko sotakamreerin tuotanto! Mieheni lukee, itse inhoan niitä.
- Anonyymi
Muutamaa lukuunottamatta käsittämätöntä itseään toistavaa horinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891