Te, jotka Espoon Suvisaariston vesillä toimitte: Pyytäisin kohteliaimmin käyttämään katiskaani tyhjentäessänne tarkoitusta varten olevaa vetoketjua. Tämän avaamalla pömpelistä on helppo ravistella kalat ulos. Älkää siis väännelkö tukirautoja älkääkä irroitelko kiinnikkeitä.
Jos jatkatte pyydysteni tuhoamista, en eläkkeistäni kauaa pysty rahoittamaan uusia ja näin jäämme sitten kaikki ilman kalaa.
Ja onhan se vetoketjun avaaminen helpompaakin...
Lopuksi vielä kiitos siitä, että verkkolippujani varastaessanne jätätte toisen lipun. Näin saan pyydykseni vielä ylös, eivät ne jää mereen ongelmajätteeksi.
Hyvät kalavarkaat
ristozz
1
583
Vastaukset
- kalavorot
hyvilläsi? Hyvin on kalaa tullut ja ollaan otettu kalat ulos ravistemalla, pienet on jätetty sulle. Aateltu että sunkin on mukava käydä kovulla kun saat sieltä jotakin, ikäänkuin omistajan omat kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161