Olemme lähdössä tammikuussa ulkomaille johonkin lämpimään rantalomalle. Mutta ongelma on siinä että pitäisi löytää lomakohde jossa olisi lämmintä ja matkan hinta ei olisi hirmuisen suuri (n. reilusti alle 1000€/hlö). Koska thaimaaseen emme ole lähdössä..
Niin sitä täällä kyselisin että onko teillä mitään suosikki lomapaikkoja joissa olette olleet tammi-helmikuussa missä olisi hyvät ilmat ja lämmintä?
Katsoin noita kanarian saarten lämpötiloja ja ne eivät ole mitään kovin huikeita silloin..
Tammikuussa rantalomalle, mutta minne?
matkaaja17
1
1131
Vastaukset
- matkailijatar
Tammikuussa suuntaisin Egyptiin, jonne matkat ovat budjettinne rajoissa juuri tammikuussa. Kuitenkin lämmintä on. Kannattaa vertailla tarjontaa, koska sinne tekee aika moni matkoja. Aurinkomatkat lienee kallein, kun taas esim. Airfinlandholidays aika kohtuullinen. Kohteista vain Hurghada on itselle tuttu ja sitä voin kyllä suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882