Hei, kuinka kauan leikkaushaava yleensä vuotaa verta? Minut on aikasemminkin leikattu ja verenvuoto on loppunut jo muutaman tunnin kuluttua. Tällä kertaa verta vuotaa yhä 12 tuntia leikkauksen jälkeen, pitäisikö olla huolissaan, ettei olisi tikki ratkennut tai iho repeytynyt! En ole kovin tarkkaan leikkaushaavaa katsonut, koska näky saa minut helposti pyörtymään.
Leikkaushaavan verenvuoto
2
4641
Vastaukset
- ....
Leikkaushaavan ei pitäisi vuotaa verta lainkaan. Pientä tihkumista voi tulla heti leikkauksen jälkeen siteeseen, mutta selvää vuotoa ei pitäisi olla. Minulla sairaalassa leikkaushaava tihkui verta pari vuorokautta ja sitten se korjattiin kun vuoto ei loppunut itsekseen.
- leikattu
Itselläni tuli kirkasta/keltaista eritettä leikkaushaavasta noin pari viikkoa itse leikkauksen jälkeen. Kävin siitä ensiavussa ja siellä käskettiin puhdistaa haava ja laittaa siihen lääkerasvaa (en nyt muista mitä se oli), ja jos vuoto jatkuisi niin sitten pitäisi tulla uudestaan. Vuoto onneksi lakkasi. Mutta siis jos verta oikein tulee niin ehkä kannattaisi soittaa sairaalaan osastolle ja kysyä mitä pitäisi tehdä..? Ihan vain varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663