Olen masentunut ollut erään asian takia
mikä tapahtui. Useita kokeillut masennus lääkkeitä.
Määrättiin lamictal, horjun ja näen usein kaiken kahtena, vaikea kävellä etenkin
aamulla. Mutta yhtäkkiä päivällä käy hyvä olo tulee oikein kylmät
väreet kun on iloisempi olo. Onneksi on välillä hyvä olo.
Tiedä vaikka saa asiaa unohtumaan hieman myöhemmin kun jatkan käyttöä.
Onko muilla kokemuksia Lamictalista?
Lamictal
4
251
Vastaukset
- Lamictal paranna mut
Tulee myös todella huonoja alasmenojakin
ja kuolema on joskus mielessä. Lamictalia käytetään tietääkseni pääasiassa epilepsian hoitoon. Siis tajuttomuus kohtausten estolääkityksenä, enkä koskaan ole tavannut sitä masennuksen hoidossa.
Kaipa lääkärit kuitenkin tietää enemmän.- 12+18
Lamictalia määrättiin minulekin aiemmin masennuksen hoitoon. Taisin popsia niitä noin puolisen vuotta. En huomannut mitään eroa ennen/jälkeen Lamictalin joten se jätettiin ajan kuluessa pois.
- diipadii
Wikipedian mukaan sitä voi käyttää hoitoresistentin masennukseen toisen lääkkeen rinnalla vahvistamaan sen tehoa. Itsellä on juuri näin 300mg/pv.
Tasapainohäiriöt ja kahtena näkeminen on yleisiä sivuvaikutuksia ainakin käyttöohjeen mukaan.
Toinen käyttötarkoitus on tosiaan kaksisuuntaisuus, mutta siitä ilmeisesti et kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062