matkaseuraa 22v tytölle Australia W&H syksy 2010

australiaan

Sain eilen päähänpiston, että huvittais lähteä Australiaan n. puoleksi vuodeksi tai pidempäänkin jos viihtyy. Löysin tämmöisen working on holiday vaihtoehdon, joka kuullostais kivalta.
Tässä esim. vähän tietoa siitä http://travels.kilroy.fi/Ty%F6 %26 opiskelu/working_holiday.htm

Olen 22 vuotias tyttö,mutta aivan liian arka lähtemään yksin. Kukaan omista kavereista ei lähtisi, joten ajattelin etsiä netin kautta kaveria matkalle. Etsisin kaveriksi tyttöä suunnilleen saman ikäistä 18 - 25 vuotiasta.
Englannin kielen taitoni on iha ok, semmonen perus englanti mitä koulussa on opittu.
Matkailusta ei ole aikasemmin kauheasti kokemusta, interraililla olen Euroopassa kerran ollut.
Luonteeltani olen kai ihan mukava, hieman ujo mutta seikkailunhalua löytyy. Tykkään tehdä ja toimia, mutta välillä myös vaan lolla ja öhötä, välillä juhlia ja välillä esim. shoppailla.

Sain siis tämän idean päähänpistona vasta eilen, joten tietoa en ole ehtiny paljon yhtää asiasta etsimään.. mutta olisi kiva sitä jonkun kaverin kanssa yhdessä suunnitella ja katsella pääsisikö ylipäätään koko matkaan.
Ei haittaa vaikka sinullakaan ei paljon kokemusta tai maailman parasta kielitaitoa olisi, kunhan vaan halua lähteä kerranki kokemaan jotai uutta ja pois täältä Suomesta.

Ajattelin että lähtö olisi joskus syksyllä 2010, ehkä syyskuussa?
Kerkeäisiköhän siihen asti kaikki valmistella ja suunnitella?
Kirjota tänne jotain jos kiinnostaa.

4

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttt1

      Olen itsekin miettinyt täysin samaa ajankohtaa, syyskuuta, mut suunnitelmat on ihan auki vielä :) en oo siis varaillut mitään lippuja tai hakenut viisumia, tuli itellekki vähä yllättäen tää idea..

    • Ausseihin

      Itse olen varannut lennot Australiaan syyskuun alkuun. En tosin tiedä vielä täysin varmaksi mitä lähden Ausseihin tekemään - au pairiksi vaiko ihan vain reissailemaan ja työskentelemään. Tuon WH-viisumin kuitenkin jo hankin ja tarkituksenani on palata Suomeen vuoden päästä toukokuussa. Siispä jos en auppariksi päädy, niin matkaseuraa olisi mukava saada! :)

      • australiaan

      • jaswho
        australiaan kirjoitti:

        Hei! laittakaas mulle sähköpostia nii voi jutella enemmän [email protected]

        hei! mullakin ois ihan samat suunnitelmat, toivottavasti vielä kelpaa matkaseura:) laitoin myös tohon sun emailiin viestiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe