matkaseuraa 22v tytölle Australia W&H syksy 2010

australiaan

Sain eilen päähänpiston, että huvittais lähteä Australiaan n. puoleksi vuodeksi tai pidempäänkin jos viihtyy. Löysin tämmöisen working on holiday vaihtoehdon, joka kuullostais kivalta.
Tässä esim. vähän tietoa siitä http://travels.kilroy.fi/Ty%F6 %26 opiskelu/working_holiday.htm

Olen 22 vuotias tyttö,mutta aivan liian arka lähtemään yksin. Kukaan omista kavereista ei lähtisi, joten ajattelin etsiä netin kautta kaveria matkalle. Etsisin kaveriksi tyttöä suunnilleen saman ikäistä 18 - 25 vuotiasta.
Englannin kielen taitoni on iha ok, semmonen perus englanti mitä koulussa on opittu.
Matkailusta ei ole aikasemmin kauheasti kokemusta, interraililla olen Euroopassa kerran ollut.
Luonteeltani olen kai ihan mukava, hieman ujo mutta seikkailunhalua löytyy. Tykkään tehdä ja toimia, mutta välillä myös vaan lolla ja öhötä, välillä juhlia ja välillä esim. shoppailla.

Sain siis tämän idean päähänpistona vasta eilen, joten tietoa en ole ehtiny paljon yhtää asiasta etsimään.. mutta olisi kiva sitä jonkun kaverin kanssa yhdessä suunnitella ja katsella pääsisikö ylipäätään koko matkaan.
Ei haittaa vaikka sinullakaan ei paljon kokemusta tai maailman parasta kielitaitoa olisi, kunhan vaan halua lähteä kerranki kokemaan jotai uutta ja pois täältä Suomesta.

Ajattelin että lähtö olisi joskus syksyllä 2010, ehkä syyskuussa?
Kerkeäisiköhän siihen asti kaikki valmistella ja suunnitella?
Kirjota tänne jotain jos kiinnostaa.

4

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttt1

Olen itsekin miettinyt täysin samaa ajankohtaa, syyskuuta, mut suunnitelmat on ihan auki vielä :) en oo siis varaillut mitään lippuja tai hakenut viisumia, tuli itellekki vähä yllättäen tää idea..

• Ausseihin

Itse olen varannut lennot Australiaan syyskuun alkuun. En tosin tiedä vielä täysin varmaksi mitä lähden Ausseihin tekemään - au pairiksi vaiko ihan vain reissailemaan ja työskentelemään. Tuon WH-viisumin kuitenkin jo hankin ja tarkituksenani on palata Suomeen vuoden päästä toukokuussa. Siispä jos en auppariksi päädy, niin matkaseuraa olisi mukava saada! :)

• australiaan

• jaswho
        australiaan kirjoitti:

Hei! laittakaas mulle sähköpostia nii voi jutella enemmän [email protected]

hei! mullakin ois ihan samat suunnitelmat, toivottavasti vielä kelpaa matkaseura:) laitoin myös tohon sun emailiin viestiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe