Olen 19-vuotias, enkä tiedä juurikaan koska minun kuukautiset on aina tulossa. On sen verran epäsäännölliset. Sitten kun puhutaan, että kuukautiset ilmestyvät usein kerran kuukaudessa, niin ei mulla ainakaan, kierto on usein yli 50 päivää. Mites teillä muilla?
pitkä kuukautiskierto
7
1077
Vastaukset
- tutkimusta suosittel
Suosittelen käynti gynekologilla. Voisihan siellä jotain selvitä.
- äiti kolmelle
Mä vastaan samalla tavalla kuin samantyyliseen viestiin nuorten palstalla:
Eihän tuossa mitään erikoista ole. Nuorilla naisilla kierto on usein pitkä ja epäsäännöllinen. Minun kierto oli vähän alle kolmekymppisenä yli 50 vrk., kolmekymppisenä noin 40 vrk., vähän yli kolmekymmpisenä noin 34 vrk. ja nyt 35- vuotiaana 28-32 vrk.
Minkälaisia kokemuksia muilla on? - Mustispeppers
äiti kolmelle kirjoitti:
Eihän tuossa mitään erikoista ole. Nuorilla naisilla kierto on usein pitkä ja epäsäännöllinen. Minun kierto oli vähän alle kolmekymppisenä yli 50 vrk., kolmekymppisenä noin 40 vrk., vähän yli kolmekymmpisenä noin 34 vrk. ja nyt 35- vuotiaana 28-32 vrk.
Minkälaisia kokemuksia muilla on?Mun kierto oli n. 13 - 17 -vuotiaana 21 päivää, olivat kivuttomat, mutta olin tyytymätön siihen, että kierto oli ns. liian lyhyt. Meinasin jo lekurille mennä valittamaan, kunnes ne muuttuivat ja ovat siitä lähtien olleet 28 päivää, olen siis 35 vuotias. Kiva juttu, että pidenty kierto, mutta niistä tuli helkkarin kivuliaat :P Mihinkään ei siis olla tyytyväisiä :D
- äiti kolmelle
Mustispeppers kirjoitti:
Mun kierto oli n. 13 - 17 -vuotiaana 21 päivää, olivat kivuttomat, mutta olin tyytymätön siihen, että kierto oli ns. liian lyhyt. Meinasin jo lekurille mennä valittamaan, kunnes ne muuttuivat ja ovat siitä lähtien olleet 28 päivää, olen siis 35 vuotias. Kiva juttu, että pidenty kierto, mutta niistä tuli helkkarin kivuliaat :P Mihinkään ei siis olla tyytyväisiä :D
Se on varmaan harvinaisempaa noin päin. Yleensähän nuoren naisen kierto on pitkä ja, kun vaihdevuodet lähestyy, niin kierto lyhenee. Mitenköhän sun kierron vaihdevuosina käy...
- Mustispeppers
äiti kolmelle kirjoitti:
Se on varmaan harvinaisempaa noin päin. Yleensähän nuoren naisen kierto on pitkä ja, kun vaihdevuodet lähestyy, niin kierto lyhenee. Mitenköhän sun kierron vaihdevuosina käy...
Sitä jäämme odottelemaan, tai eihän sitä tiedä, onko ne vaihdevuodet jo päällä, kun menkkoja ei kuulu :( Ei oo näkynyt miesvieraitakaan, joten en voi mitenkään raskaanakaan olla. Jos vielä hetken odottelis.
- ....
äiti kolmelle kirjoitti:
Minkälaisia kokemuksia muilla on?sinulla näkyy olleen normaalia pidempi kierto jokaisessa "ikäluokassasi". Pitkässä kierrossa ei useimmiten tapahdu ovista.
Aloittaja; käy gynellä - äiti kolmelle
.... kirjoitti:
sinulla näkyy olleen normaalia pidempi kierto jokaisessa "ikäluokassasi". Pitkässä kierrossa ei useimmiten tapahdu ovista.
Aloittaja; käy gynelläMinulla on kolme lasta, viimeinen lapsi sai alkunsa yhdestä kerrasta, eikä muitakaan lapsia montaa kertaa tehty. Eli kyllä ovulaatio on tapahtunut, mitä suuremmalla todennäköisyydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241