Bulgarialaiset eivät taida oikein suosia ulkomailta rannoille örisemään tulevia turisteja.
Olen itse puoliksi bulgarialainen, ja vaikka kielitaitoni ei ole kovin hyvä, saan rantakohteissa aina taustani esille tuodessani paljon parempaa kohtelua. Esim. hotellissa minut siirrettiin parempaan huoneeseen, ravintoloissa talo tarjosi juomia ja katukaupoissa "kansallisuuskohtainen" tuotteiden hinta oli kohdallani välillä jopa puolet pois... :D Enpä ihmettele, että paikalliset eivät aina ole parhaimmillaan jossain turistirysäpainajaisessa, jonne niin monet tulevat vain sikailemaan. Vaikka minulla onkin jo valmiiksi inho asiakaspalvelualaa kohtaan, voi vain kuvitella kuinka paljon kaameampaa olisi itse olla paasaamassa paksuja saksalaisia, humalaisia brittejä, mesoavia suomalaisia jne... :D En kestä olla noissa lomakohteissa kovinkaan kauan... pakko päästä pois muiden turistien keskuudesta niin pääsee nauttimaan paremmin siitä oikeasta toisesta kotimaastani.
Bulgarialaisten suhtautuminen turisteihin
3
685
Vastaukset
- Rich asshole
Sellaista se elämä on noissa toppuhousu- ja tuulipukukansan lomakohteissa!
- Matkaaja.
suomalaiset ovat hyvässä huudossa. Periytyy Turkin sodan ajoilta. Silloin suomalaiset joukot olivat niitä ainoita, jotka auttoivat paikallisia muiden lähinnä ryöstellessä.
Tietenkin känniset saavat henkilökohtaiset antipatiat. Ihan ansionsa mukaan.- eiörise
Matkustin perheeni kanssa, siis lasten ja venäläisen mieheni ja kylläpä meitä kohdeltiin hyvin. Ajattelin sen johtuvat mieheni venäläisyydestä ja siitä, että monet bulgaarialaiset puhuvat hyvin venäjää. Asuimme perhemajoituksessa, en sitten tiedä miten olisi ollut hotelleissa, luultavasti yhtä hyvää paqlvelua. Kyllähän palvelu riippuu myös siitä, kuinka itse käyttäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428