Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tanskandoggi/dobermanni seropi

Taabermanni

Elikkäs löytyykö ketään narttu dopperin omistajaa joka haluaisi astuttaa koiransa tanskandogilla. Koira on täyspäinen ja hyväluonteinen 3 vuotias. yhteydenotot mielellään [email protected] !

17

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • etsivä löytää, kai..

        Ai haet pystykorvaista, hännätöntä urosdopperia jalostukseen?


    • tussusussu

      kusipää on sulle koiran myynyt. varmaan paperiton löytökoira

      • --

        mistä moinen mielipide?


      • Taabermanni
        -- kirjoitti:

        mistä moinen mielipide?

        kuva ei liity koiraani mitenkään. vaan tuossa on kuva dobermanni/tanskis sekoituksesta. koiralla on paperit ja kennellistä hänet 1000e löysin 3 vuotta sitten :)


      • ???????????????
        Taabermanni kirjoitti:

        kuva ei liity koiraani mitenkään. vaan tuossa on kuva dobermanni/tanskis sekoituksesta. koiralla on paperit ja kennellistä hänet 1000e löysin 3 vuotta sitten :)

        Oletan, että sinulla on puhdasrotuinen koira, mutta tekstistäsi jää kuitenkin kuva, että sinulla olisi paperillinen sekoitus. Ihan alkoi kiinnostamaan, miksi haluat sekoituksen. Onko taustalla joku tietty tarkoitus, kuten venäläisten räjähdekoirilla? Vai olisiko kiva kokeilla. Ilmeisesti tarkoituksesi olis saada itsellesi tuosta pentueesta yksi.


      • Taabermanni
        ??????????????? kirjoitti:

        Oletan, että sinulla on puhdasrotuinen koira, mutta tekstistäsi jää kuitenkin kuva, että sinulla olisi paperillinen sekoitus. Ihan alkoi kiinnostamaan, miksi haluat sekoituksen. Onko taustalla joku tietty tarkoitus, kuten venäläisten räjähdekoirilla? Vai olisiko kiva kokeilla. Ilmeisesti tarkoituksesi olis saada itsellesi tuosta pentueesta yksi.

        Koirani on puhdasrotuinen ja taustalla ei ole mitään muuta tiettyä tarkoitusta kuin se että tanskandogit ja dobermannit ovat hienoimpia koirarotuja minun mielestä. haluan näitten sekoituksen dobermannin ulkonäön ja tanskandogin hermojen ja lempeyden vuoksi (tätä ainakin haen). mutta puhdasta dobermannia en itselleni halua (ei se huono maine tuulesta ole tempaistu) ja tanskandogin luonne on vertaansa vailla. yhden pennun haluaisin pentueesta. mutta jos SINULLA ei ole dobermannia jonka haluaisit astuttaa. älä viitsi vaivautua vastaamaan enään mitään. minulla on 3v dogi ja haluan teettää pennut dobermannille ja dogilleni jolloin siitä tulee sekarotuinen. tekstini on hyvin selvää selväpäisille.


      • Taabermanni
        Taabermanni kirjoitti:

        Koirani on puhdasrotuinen ja taustalla ei ole mitään muuta tiettyä tarkoitusta kuin se että tanskandogit ja dobermannit ovat hienoimpia koirarotuja minun mielestä. haluan näitten sekoituksen dobermannin ulkonäön ja tanskandogin hermojen ja lempeyden vuoksi (tätä ainakin haen). mutta puhdasta dobermannia en itselleni halua (ei se huono maine tuulesta ole tempaistu) ja tanskandogin luonne on vertaansa vailla. yhden pennun haluaisin pentueesta. mutta jos SINULLA ei ole dobermannia jonka haluaisit astuttaa. älä viitsi vaivautua vastaamaan enään mitään. minulla on 3v dogi ja haluan teettää pennut dobermannille ja dogilleni jolloin siitä tulee sekarotuinen. tekstini on hyvin selvää selväpäisille.

        Enkä myöskään tiedä yhtään kenneliä missä myytäisiin sekarotuisia tanskandoggeja saatika muitakaan seropeja. valaisetko vielä tähän jotain?


      • -
        Taabermanni kirjoitti:

        Enkä myöskään tiedä yhtään kenneliä missä myytäisiin sekarotuisia tanskandoggeja saatika muitakaan seropeja. valaisetko vielä tähän jotain?

        Ne jotka eivät erota dobermannia sekaroituisesta (kuten linkin kuvassa näkyy selvästi että kyseessä ei ole dobermanni saatika tanskandoggi vaan niitten risteytys. linkki on antamassa vähän makua millaisia toivon pennuista tulevan) ei tarvi tähän kommentoida. eikä muutkaan jotka eivät koiraansa halua astuttaa! joten lapset jättäkää päteminen osaaville ja ymmärtäväisille


      • rotdopajokoira
        Taabermanni kirjoitti:

        Koirani on puhdasrotuinen ja taustalla ei ole mitään muuta tiettyä tarkoitusta kuin se että tanskandogit ja dobermannit ovat hienoimpia koirarotuja minun mielestä. haluan näitten sekoituksen dobermannin ulkonäön ja tanskandogin hermojen ja lempeyden vuoksi (tätä ainakin haen). mutta puhdasta dobermannia en itselleni halua (ei se huono maine tuulesta ole tempaistu) ja tanskandogin luonne on vertaansa vailla. yhden pennun haluaisin pentueesta. mutta jos SINULLA ei ole dobermannia jonka haluaisit astuttaa. älä viitsi vaivautua vastaamaan enään mitään. minulla on 3v dogi ja haluan teettää pennut dobermannille ja dogilleni jolloin siitä tulee sekarotuinen. tekstini on hyvin selvää selväpäisille.

        Tosi asia on että et pysty määrittämään kummalta vanhemmalta luonteen perii vai periikö osan kummaltakin. ko.sekoitus on täysin arpapeliä saat pia n tanskandogin kokoisen dobermannin.
        Järkeä saa käyttää


      • Taabermanni
        rotdopajokoira kirjoitti:

        Tosi asia on että et pysty määrittämään kummalta vanhemmalta luonteen perii vai periikö osan kummaltakin. ko.sekoitus on täysin arpapeliä saat pia n tanskandogin kokoisen dobermannin.
        Järkeä saa käyttää

        tulee mutta pentueesta on hyvä valita haluamansa pentu. mutta ei ole puhdas eikä ainakaan sisäsiittoinen dopperi!


      • doppippeli
        Taabermanni kirjoitti:

        tulee mutta pentueesta on hyvä valita haluamansa pentu. mutta ei ole puhdas eikä ainakaan sisäsiittoinen dopperi!

        Mitä helvettiä ajat olikein takaa? dopperi hyi mut melkein dopperi ja ne on sisäsiitoisia haluan mut en sittenkään mut melkein tai en no jos ees osan i siitä ne ois kivoja mutta kädet ei riitä kouluttaa no saisko metsäpossun dopperin nahassa eiku tai joo olen kuitenkin asiantuntija tai en mut elämä on kuitenkin kivaa ja kesäkin on tulossa kuka urpo sulle on myynyt yleensä edes koiran


      • Taabermanni
        doppippeli kirjoitti:

        Mitä helvettiä ajat olikein takaa? dopperi hyi mut melkein dopperi ja ne on sisäsiitoisia haluan mut en sittenkään mut melkein tai en no jos ees osan i siitä ne ois kivoja mutta kädet ei riitä kouluttaa no saisko metsäpossun dopperin nahassa eiku tai joo olen kuitenkin asiantuntija tai en mut elämä on kuitenkin kivaa ja kesäkin on tulossa kuka urpo sulle on myynyt yleensä edes koiran

        Olen yhden dobermannin kouluttanut ja 4 vuotiaana se puri ohikulkijaa käteen YHTÄKKIÄ täysin toimiva ja totteleva koira. mitään vikaa ei koirassa ollut mutta piikille pistin samantien kohtauksen jälkeen. ymmärrättekö että koiria PITÄÄ risteyttää jos haluaa tiettyjä piirteitä koirista. älkää olko idiootteja. seurakoirasta on tosivaikea saada palveluskoiraa ja toisinpäin ellei sitä risteytä palveluskoiran kanssa.


      • --
        Taabermanni kirjoitti:

        Olen yhden dobermannin kouluttanut ja 4 vuotiaana se puri ohikulkijaa käteen YHTÄKKIÄ täysin toimiva ja totteleva koira. mitään vikaa ei koirassa ollut mutta piikille pistin samantien kohtauksen jälkeen. ymmärrättekö että koiria PITÄÄ risteyttää jos haluaa tiettyjä piirteitä koirista. älkää olko idiootteja. seurakoirasta on tosivaikea saada palveluskoiraa ja toisinpäin ellei sitä risteytä palveluskoiran kanssa.

        KAIKKI KOIRARODUT OVAT JOSKUS OLLEET "SEKAROTUISIA" ELI NIITÄ ON JALOSTETTU ETTÄ OLLAAN SAATU ROTUKOIRIA. VITUN KEHARIT


    • DoberDane

      Jos jollakin on tietoa, mistä löytäisi kyseisen sekoituksen pennun/nuoren koiran olen erittäin kiinnostunut. Puh. 0505549988/Tero

    • ......

      Tuossa kuvassa on kyllä puhdas dobberi UROS.
      Eli en usko että kyseessä on sinun doberman/tanskandoggi NARTTUSI.

    • diudiunoita

      Minunkin mielestäni kuvassa oli ihan puhdasrotuinen dobberi.

      Lapsuudenkodissani meillä oli Dobermannin ja Tanskandoggin risteytys, joka oli kyllä kaunis ja siro, mutta ei näyttänyt yhtään Dobermannilta.

      Tietenkin se on aina arpapeliä risteytyksissä, että kumman ulkonäköä tulee enemmän, ja kummalta luonnetta. Mutta aika pitkään saa jalostaa, että saadaan aikaiseksi Dobermannin ulkonäkö jaTanskandogin luonne. Jos seropin haluaa, niin kannattaa mennä ja valita joku löytöeläintalon koira, jonka luonne miellyttää, eikä keskittyä ulkonäköön. Jätetään jalostaminen rotukoiriin, kodittomia sekarotuisia koiria on muutenkin jo liikaa. Rotukoirienkin jalostaminen alkaa mennä lapasesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe