kanarialle jouluna

aafafege

Tarkeneeko Kanarialla vielä joulukuun lopussa ja kuinkahan usein sataa vettä kun siellä vissiin joulu-tammikuussa sitä tapahtuu sillon tällöin? Tai onko jollain epämukavia kokemuksia että useempi päivä satanut vettä? :o

4

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfjdj

Muutaman (noin 10)kertaa olen ollut marras, joulu ja tammikuussa ja lämpötila on ollu ok. Illat viileitä tammikuussa. Kymmenen aikaan saattoi olla 17. Vettä on satanut joskus, mutta minulle on sattunut sikäli tuuria, että sateet on olleet vain kuuroja. Kerran Inglesissä satoi koko päivän. Jos vähänkin on tuuria, lämpöä on 25 ja aurinko paistaa..

• en jouluna

mutta yleensä jo-helmikuu niin sataa viikossa 2- 3 päivää...ja lämmöt on mitä on eli 20C paikkeilla. Usein myös tuulee ja olen kyllä itse jättänyt Kanarian matkat maaliskuun lopulle. Kanarian saarilla on vähän eroa ja mitä etelämpi sijainti niin sitä varmempi aurinko. Sielläkin on talvi silloin...

• aafafege

gran canarialle oltaisiin menossa todennäköisesti puerto ricoon tai playa de inglesiin.. tai sitten lanzarote mutta tod. jompikumpi noista gran canarian kohteista

• KatiÄ
        aafafege kirjoitti:

gran canarialle oltaisiin menossa todennäköisesti puerto ricoon tai playa de inglesiin.. tai sitten lanzarote mutta tod. jompikumpi noista gran canarian kohteista

Oltiin 2 vuotta sitten Teneriffalla joulu. 2 päivää satoi lähes koko päivän mutta muuten oli suht lämmintä ja aurinkoista n 20-25 C. Uima-allas olisi hyvä olla lämmitetty, meillä ei ollut ja lapset olivat pettyneitä kun allasvesi oli kylmää. Yöllä viilenee joten lämmintä vaatetta on hyvä olla mukana iltoja varten. Ollaan menossa myös ensi jouluksi Teneriffalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      486
      3822
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2876
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2168
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2023
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1364
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1281
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1148
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1058
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1029
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1028
    Aihe