Tarkeneeko Kanarialla vielä joulukuun lopussa ja kuinkahan usein sataa vettä kun siellä vissiin joulu-tammikuussa sitä tapahtuu sillon tällöin? Tai onko jollain epämukavia kokemuksia että useempi päivä satanut vettä? :o
kanarialle jouluna
4
557
Vastaukset
- jfjdj
Muutaman (noin 10)kertaa olen ollut marras, joulu ja tammikuussa ja lämpötila on ollu ok. Illat viileitä tammikuussa. Kymmenen aikaan saattoi olla 17. Vettä on satanut joskus, mutta minulle on sattunut sikäli tuuria, että sateet on olleet vain kuuroja. Kerran Inglesissä satoi koko päivän. Jos vähänkin on tuuria, lämpöä on 25 ja aurinko paistaa..
- en jouluna
mutta yleensä jo-helmikuu niin sataa viikossa 2- 3 päivää...ja lämmöt on mitä on eli 20C paikkeilla. Usein myös tuulee ja olen kyllä itse jättänyt Kanarian matkat maaliskuun lopulle. Kanarian saarilla on vähän eroa ja mitä etelämpi sijainti niin sitä varmempi aurinko. Sielläkin on talvi silloin...
- aafafege
gran canarialle oltaisiin menossa todennäköisesti puerto ricoon tai playa de inglesiin.. tai sitten lanzarote mutta tod. jompikumpi noista gran canarian kohteista
- KatiÄ
aafafege kirjoitti:
gran canarialle oltaisiin menossa todennäköisesti puerto ricoon tai playa de inglesiin.. tai sitten lanzarote mutta tod. jompikumpi noista gran canarian kohteista
Oltiin 2 vuotta sitten Teneriffalla joulu. 2 päivää satoi lähes koko päivän mutta muuten oli suht lämmintä ja aurinkoista n 20-25 C. Uima-allas olisi hyvä olla lämmitetty, meillä ei ollut ja lapset olivat pettyneitä kun allasvesi oli kylmää. Yöllä viilenee joten lämmintä vaatetta on hyvä olla mukana iltoja varten. Ollaan menossa myös ensi jouluksi Teneriffalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684