alkoholistille

homeopaattista

hoitoa. Olisiko jokin homeopaattinen lääke, joka helpottaisi vieroitusoireista kärsivää alkoholistia? Vai pitäisikö hänen mennä homeopaatin vastaanotolle? Antaisiko jokin homeopaattinen lääke vahvuutta raittiina pysymiseen?

13

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitan

      Homeopatia ei ole vaikuttava hoito minkään sairauden tai oireen parantamisessa.

      • tietää

        asian noin varmaan?


    • Sulfur

      Homeopatialla voidaan lievittää akuuttia oiretta ja voidaan myös parantaa kroonista tilaa.
      Minä olen saanut apua homeopatiasta moniin vaivoihin.
      Kannattaa kokeilla ehdottomasti.

      • mieti vielä vähän

        Kerro yksi esmierkki , missä olet homeopaattisella tuoteella korvannut lääkärin toteaman lääketarpeen. Ei kelpaa luulosairauksien ja yms mustatuntuu tunteiden hoitoihin saatujen "hoitojen" tarinat.
        Täytyy myöntää, että homeopatia on oiva, halpa ( ilman huijarihoitajan katetta), vaaraton ja nopea hoito luulosairauteen.


      • homeopatia on !
        mieti vielä vähän kirjoitti:

        Kerro yksi esmierkki , missä olet homeopaattisella tuoteella korvannut lääkärin toteaman lääketarpeen. Ei kelpaa luulosairauksien ja yms mustatuntuu tunteiden hoitoihin saatujen "hoitojen" tarinat.
        Täytyy myöntää, että homeopatia on oiva, halpa ( ilman huijarihoitajan katetta), vaaraton ja nopea hoito luulosairauteen.

        virtsatietulehdukseen, poskiontelontulehdukseen, ihottumiin, mahatauteihin, kissan rintarauhaskasvaimiin,
        korvatulehduksiin jne. jne.
        Suosittelen homeopatiaa Sinullekin !


      • ei huijattu
        homeopatia on ! kirjoitti:

        virtsatietulehdukseen, poskiontelontulehdukseen, ihottumiin, mahatauteihin, kissan rintarauhaskasvaimiin,
        korvatulehduksiin jne. jne.
        Suosittelen homeopatiaa Sinullekin !

        Minulla on parantunut henkilökohtaisesti ilman homeopaattisia ja ilman muitakaan lääkeittä, sikotauti, vesirokko, tuhkarokko, vihurirokko, jersinia, poskiontelotulehdus, mahatautia monenlaista mm ripulia, ummetus, oksennustauti,peräpukamat,flunssa useita kertoja sekä useita työn teosta johtuvia rasitusvammoja ja kolhuja sekä pieniä vitutuksia ja selkävaivoja. Ja mieskuntokin on vielä kohdallaan ilman pillereitä.
        Lisäksi on tietenkin joitakin tapuksia joissa olen saanut leikkaushoitoa ja antibiotteeja.
        Luulotautia minulla ei ole tiettävästi esiintynyt. Mihin minä käyttäisin homeopatiaa? Kissaa minulla ei ole, vaikka mirri kyllä kiinnostaa.


      • ttppii
        homeopatia on ! kirjoitti:

        virtsatietulehdukseen, poskiontelontulehdukseen, ihottumiin, mahatauteihin, kissan rintarauhaskasvaimiin,
        korvatulehduksiin jne. jne.
        Suosittelen homeopatiaa Sinullekin !

        Kuinka ollakkaan: kaikki mainitsemasi ovat sairauksia, jotka tavallisesti parantuvat ihan itsekseen.


      • mirrimielessäaina
        ei huijattu kirjoitti:

        Minulla on parantunut henkilökohtaisesti ilman homeopaattisia ja ilman muitakaan lääkeittä, sikotauti, vesirokko, tuhkarokko, vihurirokko, jersinia, poskiontelotulehdus, mahatautia monenlaista mm ripulia, ummetus, oksennustauti,peräpukamat,flunssa useita kertoja sekä useita työn teosta johtuvia rasitusvammoja ja kolhuja sekä pieniä vitutuksia ja selkävaivoja. Ja mieskuntokin on vielä kohdallaan ilman pillereitä.
        Lisäksi on tietenkin joitakin tapuksia joissa olen saanut leikkaushoitoa ja antibiotteeja.
        Luulotautia minulla ei ole tiettävästi esiintynyt. Mihin minä käyttäisin homeopatiaa? Kissaa minulla ei ole, vaikka mirri kyllä kiinnostaa.

        Jos mirri kiinnostaa , nii tässä kiva

        http://www.egorazzi.com/.a/6a00d8341c4f0953ef0134832a58a2970c-popup

        voi olla kyllä vanhalle ukolle kova rasti


    • Viina on viisaten ju

      Alkoholismi syntyy riippuvuudesta alkoholiin, johon aivot totuttautuu kun alkoholia juodaan. Homeopaattisesti pitäisi juoda lääkkeeksi ravistettua vettä , jossa on alkoholia 1/2 molekyyliä/m3. Voi olla, jos toteuttaa homeopaattista kuuria vaikka 10 vuotta juomalla 20 litraa vettä päivässä, jossa on puoli molekyyliä holia, niin hoito tehoaa. Että semmosta paskaa, ei ihan uusinta uutta,mutta vielä on tonttuja jotka virittelee tätä 200 vuotta sitten keksittyä kansan satua. Voi perse mitä neroja.

    • 3erwh

      Osta pullo Koskenkorvaa ja laimenna se vedellä niin, ettei viina maistu yhtään. Tosin, jos uskot homepatiaan, menee tuo seos päähän kuin metrin halko, näinhän homeopatia toimii.

      • luomua kännäämiseen

        En mennyt homeopaatille, se olisi tullut kalliiksi. Menin AA-ryhmään pari viikkoa sitten. Se on ilmaista ja todellista luomuhoitoa!


      • järki valinnasta
        luomua kännäämiseen kirjoitti:

        En mennyt homeopaatille, se olisi tullut kalliiksi. Menin AA-ryhmään pari viikkoa sitten. Se on ilmaista ja todellista luomuhoitoa!

        !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe