Arjalle ja Ritvalle kysymys

Pirkko33

Kerroitte aikaisemmin matkustaneenne Tukholman kautta Agadirin. Millä lennolla? Matkan järjestäjä?
Miten matkanne meni? Itse puhun erittäin huonoa ruotsia, pärjää englannilla? Oletteko lähdössä uudestaan.
Olisi mukava kuulla kokemuksista.
Mukavaa kesää teille.

8

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula-Aicha

      Hei PIrkko,vaikken olekkaan kumpikaan tavoittelemasi henkilö,niin kerron omista matkoistani.
      Jo muutaman vuoden ajan olen lennellyt Ryanairilla Tampereelta Frankfurtin kautta Marrakechiin.Tänä vuonna pääsee jo Agadiriinkin ja pohjoisempaan Feziin ja Oudijaan esim.
      Olen ehkä menossa syyskuussa Ramadanin jälkeen Agadiriin.Katselemani lippujen hinnaksi eestaas tulee noin 160 eur.Vaihtelee..Majoituksen olen hoitanut siellä paikanpäällä,joku edullinen hostelli ( n.8-12 eur./vrk ) tai apartomentos 25-40 eur./vrk.
      Jos Sinulla on kysyttävää,niin mielelläni kerron lisää .Olen asunut Agadirissa muutaman vuoden,niin ainainen ikävä on sinne.Olen suomalainen nainen ja nykyisin työkyv.eläkkeellä,jonka takia täytyy olla joskus Suomessa.
      Olisiko meistä matkaseuraa toisillemme,siis jos olet suunnitellut matkaa??
      Terveisin Tuula.

    • taru67

      Tukholmasta lentää Agadiriin kaksi matkatoimistoa, Ving ja Apollo. Olemme menneet kolmesti sitä kautta ja molemmilla matkatoimistoilla. Matkalla pärjää hyvin englannílla.

    • Arja ja Ritva

      Hei Pirkko! Lensimme marraskuussa ruotsinkautta, matkan ostimme Vingin kautta. Emme kumpikaan puhu ruotsia ja huonolla englannilla pärjäsi hyvin. Lensimme Arlandan kentälle Blue 1:lla, edellis iltana yövyimme kentällä. Lentomme lähti aamulla klo:7.40, lensimme Thomas Cookilla Agadiriin. Lentomatkalla tarjoilu koneeessa oli erinomaista, tarjoilu tapahtui joustavasti koneen etu,keski ja takaosasta.Jolloin kaikki sai juomat ja ruokansa ilman odotusta toisin kuin Finnairilla. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Hotelina Agadirissa meillä on ollut 13 vuodenajan Igoudar, huoneistohotelli joka sijaitsee hyvällä paikalla ja tuttu henkilökunta ottaa vastaan avosylin. Matka kaikkineen (lennot Blue1,Thoomas Cookilla hotelli) n.700 euroa. Uusi matkakin on jo varattu samaa kautta, jonka olemme kokeneet vaivattomaksi ja hyväksi. Toki tiedämme, että muitakin vaihtoehtoja on, mutta katsomme tämän luotettavammaksi. Kesäiset terveiset Pirkolle, sekä ystävällemme Kaleville.
      Arja ja Ritva

      • tiikeri3

        Itse olen loytanyt halpoja lentoja easyjet.com (ne usein tekee erikoistarjouksia) Helsinki - Pariisi - Agadir/ Marrakech.


      • Tuula-Aicha
        tiikeri3 kirjoitti:

        Itse olen loytanyt halpoja lentoja easyjet.com (ne usein tekee erikoistarjouksia) Helsinki - Pariisi - Agadir/ Marrakech.

        Hei miten lentokentät,oliko sama Helsingistä ja jatko Marokkoon.? Kerran tuli tehtyä kallis reissu,kun jouduin taksilla menemään kentältä toiselle Pariisissa.Tämä oli ennen "halpislento-aikoja" onneksi suunta oli Suomeen päin.


      • Tuula-Aicha
        Tuula-Aicha kirjoitti:

        Hei miten lentokentät,oliko sama Helsingistä ja jatko Marokkoon.? Kerran tuli tehtyä kallis reissu,kun jouduin taksilla menemään kentältä toiselle Pariisissa.Tämä oli ennen "halpislento-aikoja" onneksi suunta oli Suomeen päin.

        Kiitos Tiikeri ! Kävin easyjetin sivuilla ja löysin vastauksen kysymykseeni.Ajateltavissa oleva reitti.Katsomillani päivillä hinnaksi tulisi n.60 eur./ pätkä.


      • tiikeri3
        Tuula-Aicha kirjoitti:

        Kiitos Tiikeri ! Kävin easyjetin sivuilla ja löysin vastauksen kysymykseeni.Ajateltavissa oleva reitti.Katsomillani päivillä hinnaksi tulisi n.60 eur./ pätkä.

        Itselleni tama reitti tuntuu olevan halvin, toinen vaihtoehto on matkustaa Gatwickin kautta Lontoossa sama lentoyhtio.


      • @Sara@
        Tuula-Aicha kirjoitti:

        Kiitos Tiikeri ! Kävin easyjetin sivuilla ja löysin vastauksen kysymykseeni.Ajateltavissa oleva reitti.Katsomillani päivillä hinnaksi tulisi n.60 eur./ pätkä.

        Lensin viime talvena Agadiriin, oli Vingin kautta hankitut lennot ja hyvin siellä koneissa (lentoyhtiö Thomas Cook) pärjää englannillakin. Nyt kävin muutaman viikon reissun Marokossa ja lennot oli easyjetin kautta Hki-Pariisi-Agadir, meno-paluun hinnaksi tuli vajaa 300e. Lentokoneen henkilökunta oli kaikilla lennoilla ranskalainen mutta hyvin pärjäsi englannilla näilläkin lennoilla. Voin kyllä suositella easjetiä, todella hyvä palvelu. Ainoa miinus Pariisin kautta lentäessä on se että joutuu yöpymään Pariisissa mennen tullen ja siitä tulee hieman lisäkustannuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe