Hei
Miten parhaiten/turvallisesti/kätevimin saa Marmariksessa vaihdettu paikalliseen valuuttaan? Onko oikea paikka hotelli, vai jokin muu valuutanvaihtopiste ja miten kurssit vaihtelevat eri paikoissa?
Itse en ole innostunut pankkiautomaatteja käyttämään-
Kiitollisena asiallisesta vastauksesta.
valuutan vaihtaminen
4
642
Vastaukset
- Turisti puristi
Äskettäin oli tilanne se, että hotellissani kurssi oli yleensä noin 1% huonompi verrattuna
keskustan vaihtopisteisiin.
Parin-kolmen kilometrin päässä Icmelerin suunnalla muutamissa pisteissä oli kurssi ehkä noin
1% parempi keskustaan verrattuna.
Eli siis tuhannen euron matkakassassa ero on kymppi sinne tai tänne.
Ei paljon merkitystä.
Mutta huijausta yritetään edelleen.
Vaikka on iso ja hieno konttori ja tiskin takana siisti ja kaunis nelikymppinen nainen, niin
hän saattaa laskea turistille vajaan summan käteen.
Kannattaa aina tarkistaa heti.- Hotellissa
vaihtanut hotellissa mihin olemme majoittuneet ja kurssi ollut päivän kurssi (olen vertaillut liikkuessani kaupungilla). Olen myös nyt vertaillut Forexin kurssia ja hämmästyksekseni havainnut sen matalammaksi kuin Turkissa. Jossain vaiheessa on saanut vähän paremman kurssin, mutta ei ilmeisesti tänä vuonna. Viime keväänä/kesänä kurssi oli pitkään kaksinkertainen, mutta nyt Kreikan tilanne sotki valuuttamarkkinat. Harmi harmi, vaikkei se meikäläisen budjetissa merkitse juuta ei jaata, sen verran pienillä summilla pelataan.
- i<3m
Hotellissa kirjoitti:
vaihtanut hotellissa mihin olemme majoittuneet ja kurssi ollut päivän kurssi (olen vertaillut liikkuessani kaupungilla). Olen myös nyt vertaillut Forexin kurssia ja hämmästyksekseni havainnut sen matalammaksi kuin Turkissa. Jossain vaiheessa on saanut vähän paremman kurssin, mutta ei ilmeisesti tänä vuonna. Viime keväänä/kesänä kurssi oli pitkään kaksinkertainen, mutta nyt Kreikan tilanne sotki valuuttamarkkinat. Harmi harmi, vaikkei se meikäläisen budjetissa merkitse juuta ei jaata, sen verran pienillä summilla pelataan.
Paras kurssi oli tänä kesänä 3 vkon lomani aikana Point Centerin rahanvaihtopisteessä eivätkä siellä koittaneet kertaakaan huijata. Eivät myöskään ota komissiota. Ko. "ostari" sijaitsee pääkadun varrella n. 1,5 km keskustasta Icmeleriin. Eli isommat summat kannattaa vaihtaa esim. siellä ja pienemmät vaikka hotellilla pikkasen huonompaan kurssiin.
- Ehkälaiska
i<3m kirjoitti:
Paras kurssi oli tänä kesänä 3 vkon lomani aikana Point Centerin rahanvaihtopisteessä eivätkä siellä koittaneet kertaakaan huijata. Eivät myöskään ota komissiota. Ko. "ostari" sijaitsee pääkadun varrella n. 1,5 km keskustasta Icmeleriin. Eli isommat summat kannattaa vaihtaa esim. siellä ja pienemmät vaikka hotellilla pikkasen huonompaan kurssiin.
Minä vaihdan aina hotellissa. Eihän sitä viikon matkalla niin paljo tule vaihdettua päivitäisiin kuluihin, että viitsisin lähteä etsimään parhaiten vaihtavaa paikkaa. Helppoa ja turvallista. Olen asustellut Maxwell-Anatoliassa ja Metropolissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176