Jos vaimo ei oikein tykkää ajaa nurmikkoa (siis pihanurmea), ostakaa hänelle lahjaksi Boschin Rotak 43 LI -ruohonleikkuri. Eipä ainakaan meillä ole enää tarvinnut vaimoa käskeä ruohikonleikkuuseen, kun hän ensimmäisen kerran pääsi kokeilemaan Boschia.
Ja että mistäkö tämä johtuu: Bosch Rotak 43 LI on painoltaan vain neljännes perinteisestä leikkurista. Siis ihan törkeän kevyt. Ja ei tarvitse sotkea bensiinin ja öljyn kanssa eikä tarvitse nykiä käyntiin.
Lahjavinkki vaimolle :D
5
404
Vastaukset
- Vielä..
parempi lahja on leikata se nurmikko itse ja oma-aloitteisesti käskemättä. Ei maksa mitään. Miehellä on voimaakin enemmän omasta takaa niin ei haittaa painavampikaan leikkuri :D
- idea,
Mutta vain pienelle pihalle.
Minäkin sain äitienpäivälahjaksi polttomoottoritrimmerin.
Ihan itse sitä ehdotin ja sain oman näppärän Colibrin.
Tätä nyt joutuu nyppimään käyntiin, mutta onpa vähän laajempi käyttöalue.- Kokemusta on
Lisäakkua tai kahvitaukoa tarvitaan, jos tontti on pidempi.
- on hiukan
Kokemusta on kirjoitti:
Lisäakkua tai kahvitaukoa tarvitaan, jos tontti on pidempi.
yli 6000 neliön tontti, eikä siksi juuri sähkövempaimet ymmärrettävästi innosta.
Kieltämättä taajamissa sähkökäyttöiset ovat järkevämpiä ja mukavampia(varsinkin naapureille!).
- Anonyymi
ihan hyvä vinkki. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1683651Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1462024Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku821992Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3621729- 631518
- 301476
- 1161456
Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h2071409Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91332- 601160