Jos vaimo ei oikein tykkää ajaa nurmikkoa (siis pihanurmea), ostakaa hänelle lahjaksi Boschin Rotak 43 LI -ruohonleikkuri. Eipä ainakaan meillä ole enää tarvinnut vaimoa käskeä ruohikonleikkuuseen, kun hän ensimmäisen kerran pääsi kokeilemaan Boschia.
Ja että mistäkö tämä johtuu: Bosch Rotak 43 LI on painoltaan vain neljännes perinteisestä leikkurista. Siis ihan törkeän kevyt. Ja ei tarvitse sotkea bensiinin ja öljyn kanssa eikä tarvitse nykiä käyntiin.
Lahjavinkki vaimolle :D
5
479
Vastaukset
- Vielä..
parempi lahja on leikata se nurmikko itse ja oma-aloitteisesti käskemättä. Ei maksa mitään. Miehellä on voimaakin enemmän omasta takaa niin ei haittaa painavampikaan leikkuri :D
- idea,
Mutta vain pienelle pihalle.
Minäkin sain äitienpäivälahjaksi polttomoottoritrimmerin.
Ihan itse sitä ehdotin ja sain oman näppärän Colibrin.
Tätä nyt joutuu nyppimään käyntiin, mutta onpa vähän laajempi käyttöalue.- Kokemusta on
Lisäakkua tai kahvitaukoa tarvitaan, jos tontti on pidempi.
- on hiukan
Kokemusta on kirjoitti:
Lisäakkua tai kahvitaukoa tarvitaan, jos tontti on pidempi.
yli 6000 neliön tontti, eikä siksi juuri sähkövempaimet ymmärrettävästi innosta.
Kieltämättä taajamissa sähkökäyttöiset ovat järkevämpiä ja mukavampia(varsinkin naapureille!).
- Anonyymi
ihan hyvä vinkki. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951