eikö löydy yhtään oikeata ihmistä opettamaan miten käyttäydytään tavallisesti kauppakeskuksissa ja yleensäkin ihmisten ilmoilla,jos joka toinen sana on vit.. niin ei ole paljoa sanomista ja sitten se viinan juonti.Onhan sitä ennenkin on on mutta tartteekos sitä sukupolvelta oppia huonoja käytösmalleja.Siis me äidit ja isät emmekö vieläkään osaa näyttää malleja sellaisia tavallisia että emme möyri emmekä huutele mitä sattuu kännissä.On taas juhlien aika ja käyttäydytään nyt kerrankin ihmisiksi jos osaatte eikös juu....
viina
7
163
Vastaukset
- Luotain-56
nykyisen pullamössösukupolven kolkko kohtalo.Kun kotoa ei saa edes minkäänlaista sukupuolivalistusta niin luullaan että se v***n huutelu on suuseksiä!
mulle kuulu, mut minkä ikänen sä parataps oot?
Tulee aina sun alotuksista mieleen, että ne sopis tonne nelikymppisille paremmin.koska kukaan kolmesta lapsestani ei käyttäydy siten. Olen kyllä kulkiessani nähnyt ja kuullut mutta mielestäni se on pieni joukko joka metelöi ja kiroilee. Kun on tarpeeksi kova ääni se kuuluu kauas. Yksi asia on tuo syljeskely kyllä sitä en käsitä, niitä joutuu väistelemään enemmän kuin koiranpaskoja.
Taidan minä olla perheestä se jolla tulee perkele aika nopeasti. Ainakin muistan kun X aina moitiskeli. Nyt ei moitiskele kukaan joten saan perkelöidä ihan rauhassa siinä hommassa ei yleisöä tarvi. Riittää kun kananmunat palaa pohjaan tai joku esine tipahtaa...kans vee aika herkässä.
Pennut kuiteski kolkyt ja risat, ei ne taida ehtiä hillumaan ostoskeskuksiin.
Lapsenlapset vielä pieniä ja saavat kyl vanhempansa opettaa ne.minttupuu kirjoitti:
kans vee aika herkässä.
Pennut kuiteski kolkyt ja risat, ei ne taida ehtiä hillumaan ostoskeskuksiin.
Lapsenlapset vielä pieniä ja saavat kyl vanhempansa opettaa ne.jolloin he löytävät kirosanat., Toisilla aikaisemmin toisilla taas myöhemmin. Jos asiasta ei nosta hirveää mesoa ja jos ne ovat silloinkin on vain kotona käytössä, en ole asiasta huolissani.
- ikänainen......
firefox58 kirjoitti:
jolloin he löytävät kirosanat., Toisilla aikaisemmin toisilla taas myöhemmin. Jos asiasta ei nosta hirveää mesoa ja jos ne ovat silloinkin on vain kotona käytössä, en ole asiasta huolissani.
siinäkin on, kun nykyään tuo kirosana tulee paljon herkemmin kuin nuorempana. Ei paljon tartte kun pärähtää.
Ei kai vaan jo dementia kolkuttele. Vanhuksethan, hekin, jotka olivat nuorempina kovin hienokäytöksisiä ja fiinejä, saattavat vanhuksina ja sopivasti dementoituneina hämmästyttää sukulaisensa kirolemalla ja puhumalla muutenkin rumia.
Lohdutan itseäni, että vielä tiedostan tilanteeni ja puheeni. Vielä on toivoa! ikänainen...... kirjoitti:
siinäkin on, kun nykyään tuo kirosana tulee paljon herkemmin kuin nuorempana. Ei paljon tartte kun pärähtää.
Ei kai vaan jo dementia kolkuttele. Vanhuksethan, hekin, jotka olivat nuorempina kovin hienokäytöksisiä ja fiinejä, saattavat vanhuksina ja sopivasti dementoituneina hämmästyttää sukulaisensa kirolemalla ja puhumalla muutenkin rumia.
Lohdutan itseäni, että vielä tiedostan tilanteeni ja puheeni. Vielä on toivoa!niitä alvariinsa viljele. Tänäänkään ei vielä yhtään vaikka sälekaidin putosi ikkunasta. Rupesi naurattamaan ja sanoin tytölle, että nyt voinkin tilata rullaverhon jota olen siihen haaveillut. Inhoan sälekaihtimien puhdistusta ja ikkunanpesua yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950