tuli tuossa jossain poistetussa ketjussa sellainen toive
tosi on
palsta kaipaisi uutta hurmuria
vanhat maistuvat jo tiskivedelle
samaa lätinää päivästä toiseen
sairauksista omistamisesta naisenkipeydestä
palsta tarvitsee ihanan ihmeellisen hurmurin.
siskot
rukoillaan yhdessä sellaista
Hurmuri palstalle
47
255
Vastaukset
- OOO0000
Höpö, höpö, täällä mitään hurmureita tarvita. Sitä paitsi, ei sellaista kaikkien mieluista ole olemassakaan.
Itsekin inhoan monia viestittelijöitä, joita täällä palvotaan.
Rengas on pyöreä.- rukoilkaamme
hyväkäytöksinen, charmantti mies.
Tämän palstan naiset ovat sen ansainneet
Hurmuri meille - OOO0000
rukoilkaamme kirjoitti:
Hurmuri meilleMinä olen jo hurmaantunut, yhteen, parhaaseen, aarteeseen, aitoon. :)))))))))
rukoilkaamme kirjoitti:
Hurmuri meillerukoilemaan, facebookkiin poistuupi hän hetkeks, sitten nukkumaan.
Kai tää viestikin tästä taas kohta häippäsee!!
sellaista ketjua ei edes viitsi lukea joka on lirkutuksia täynnä puolin ja toisin. Silloin pysyn visusti erossa. Enkä sitäpaitsi rukoile koska en kuulu kirkkoon. Kerran jouduin papin apuna jakamaan mummoille ja papoille ehtoollista. Mietin silloin mitähän pappi sanoisi jos tietäisi. Mutta mukava kirkonmies kaikenkaikkiaan.
- rukoilkaamme
mukavaa on.
Miinä kaipaan ihmistä joka tuo hyvän mielen.
Siis hurmuri palstalle, pliiiis rukoilkaamme kirjoitti:
mukavaa on.
Siis hurmuri palstalle, pliiiisRiitelinkö minä ? Sanoin vain oman mielipiteeni. Sitäpaitsi kehuin sitä mukavaa pappiakin:))
- rukoilkaamme
firefox58 kirjoitti:
Riitelinkö minä ? Sanoin vain oman mielipiteeni. Sitäpaitsi kehuin sitä mukavaa pappiakin:))
mutta kysyin vain, että riitelykö mukavaa olsis, minusta ei.
Julistan siis täten hellyyden ja kunnioituksen aikakauden alkaneen rukoilkaamme kirjoitti:
mutta kysyin vain, että riitelykö mukavaa olsis, minusta ei.
Julistan siis täten hellyyden ja kunnioituksen aikakauden alkaneenTuo olisi kyllä ihan kivaa, tuleee mieleen eräs laulu mutten nyt viitsi linkittää, on sen verrran vanha juttu:)
- pikis'
rukoilkaamme kirjoitti:
mukavaa on.
Siis hurmuri palstalle, pliiiisHurmuristahan tulee jumalaton moraalinen krapula jos sellaisen pauloihin lankeaa.
Hyvä mieli taas tulee kun joku vie roskat, tamppaa matot , antaa pankkikorttinsa yms,kaipaat siis vihtoria. - Mysteeriö
pikis' kirjoitti:
Hurmuristahan tulee jumalaton moraalinen krapula jos sellaisen pauloihin lankeaa.
Hyvä mieli taas tulee kun joku vie roskat, tamppaa matot , antaa pankkikorttinsa yms,kaipaat siis vihtoria.täällä, vai näinkö väärin? Nikkisi vaihtui rekatusta pikikseen silmän räpäyksessä?
Tämä nyt ei kuulu asiaa, mutta ihmettelen siltikin... - ;))
pikis' kirjoitti:
Hurmuristahan tulee jumalaton moraalinen krapula jos sellaisen pauloihin lankeaa.
Hyvä mieli taas tulee kun joku vie roskat, tamppaa matot , antaa pankkikorttinsa yms,kaipaat siis vihtoria.Neiti Sievisessä kerrotaan oikeasta hurmurista, ja mitä jäi ex-neidille siitä käteen.
Vaikka olikin nenä suora. - pikis'
Mysteeriö kirjoitti:
täällä, vai näinkö väärin? Nikkisi vaihtui rekatusta pikikseen silmän räpäyksessä?
Tämä nyt ei kuulu asiaa, mutta ihmettelen siltikin...minulla on oikeus siihen.
- pikis'
;)) kirjoitti:
Neiti Sievisessä kerrotaan oikeasta hurmurista, ja mitä jäi ex-neidille siitä käteen.
Vaikka olikin nenä suora.kaipaa ranskalaisten korkojen ääntä, öisellä kadulla siellä lehmuksen varjossa.
- ;))
pikis' kirjoitti:
kaipaa ranskalaisten korkojen ääntä, öisellä kadulla siellä lehmuksen varjossa.
Luona penkin, puun ja puistotien soi chanson D'Amour, dippidippidii. :))
- oJoo
pikis' kirjoitti:
minulla on oikeus siihen.
tuo vastauksesi selventänyt asiaa kyllä ollenkaan, mutta kiitos kuiteskin. :) Minä epäilen, että 24 tekee temppujaan. Olen kuullut joskus ennenkin täällä siitä mainittavan.
Laitan tämän onkelman palstamaakareiden piikkiin. - pikis'
;)) kirjoitti:
Luona penkin, puun ja puistotien soi chanson D'Amour, dippidippidii. :))
vanha veräjäkin mikä narahtaa ennen kuin aitan porraspuu narahtaa ja siteen narisee appiukko,on se kauheeta.
- pikis'
oJoo kirjoitti:
tuo vastauksesi selventänyt asiaa kyllä ollenkaan, mutta kiitos kuiteskin. :) Minä epäilen, että 24 tekee temppujaan. Olen kuullut joskus ennenkin täällä siitä mainittavan.
Laitan tämän onkelman palstamaakareiden piikkiin.Voi johtua siitäkin että olen humaltunut mahlasta jota join aamulla,olen aivan koivussa.
- ;))
pikis' kirjoitti:
vanha veräjäkin mikä narahtaa ennen kuin aitan porraspuu narahtaa ja siteen narisee appiukko,on se kauheeta.
Mutta suutarin tyttären pihaa kuukin kirkastaa, kunhan vävyehdokas ei juo liikaa kirkastaan.
Kerran elämässäni olen minäkin saanut nukkua ihanassa aitassa, kissankellomaljakon vieressä. - ?
pikis' kirjoitti:
Voi johtua siitäkin että olen humaltunut mahlasta jota join aamulla,olen aivan koivussa.
siis, ihan puissa? Halailetko niitä?
- pikis'
;)) kirjoitti:
Mutta suutarin tyttären pihaa kuukin kirkastaa, kunhan vävyehdokas ei juo liikaa kirkastaan.
Kerran elämässäni olen minäkin saanut nukkua ihanassa aitassa, kissankellomaljakon vieressä.Onnin tulla ja tunnin olla, ethän ?
- pikis'
? kirjoitti:
siis, ihan puissa? Halailetko niitä?
Puihin useastikin ja olen halanut puiseviakin mutta en ole puupää olen honkankolistaja.
- ;))
pikis' kirjoitti:
Onnin tulla ja tunnin olla, ethän ?
taas tuli monenlaiset aatokset aivoihin, vaikken Aatos olekaan?? :=O
Isäni aikoi tehdä väitöskirjan, tuleeko O/onni kello kaulassa, teki mieli kirjoittaa keulassa.
En antanut, vaikka olinkin umpirakastunut talon poikaan, en talonpoikaan. - piikkiö ite
;)) kirjoitti:
taas tuli monenlaiset aatokset aivoihin, vaikken Aatos olekaan?? :=O
Isäni aikoi tehdä väitöskirjan, tuleeko O/onni kello kaulassa, teki mieli kirjoittaa keulassa.
En antanut, vaikka olinkin umpirakastunut talon poikaan, en talonpoikaan.luoksesi hiivin,onko umpirakastunut jotenkin umpihölmön sisko vai veli?
- ;))
piikkiö ite kirjoitti:
luoksesi hiivin,onko umpirakastunut jotenkin umpihölmön sisko vai veli?
ja sen tiedän, että Mouhijärven umpitollo on ainakin kaukaista sukua.
;)) kirjoitti:
ja sen tiedän, että Mouhijärven umpitollo on ainakin kaukaista sukua.
on jokin esim paperista pyöritetty pallo,mielestäni et ole pahvipää.
- ;))
koti-kiusattu kirjoitti:
on jokin esim paperista pyöritetty pallo,mielestäni et ole pahvipää.
kävin pankissa, jossa Umpitollo oli seinällä!
;)) kirjoitti:
kävin pankissa, jossa Umpitollo oli seinällä!
oliks pankinjohtajasta tehty trofee.
Meil päin ne istuu peräkamaris.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972