Hei
Kokemuksia aurinkomatkojen päivä merellä retkestä, kiitos! Ruoka minkälaista, laiva minkälainen, ym kokemuksia.
Tiedän, että niitä saa myös paikallisilta, mutta tuli nyt ennakkoon varattua am:lta.
Asiallisia vastauksia odotellen, kiitos siis jo etukäteen.
Päivä merellä retki
12
863
Vastaukset
- naulajalka
Tulin viikko sitten Marmariksesta, en itse käynyt AM:n veneretkellä, muutta kaksi nuorta paria Vammalasta kävivät ja olivat tosi pettyneitä. Esim. olut loppui kesken, eikä ruokakaan ollut kummoista.
Laiva on samalainen kuin Mehmedin (Alin vene). Onhan teillä mahdollisuus tehdä toinenkin veneretki.- 16
syksyllä AM:n retkellä,ihan mukava retki,ei ollut
känniörveltäjiä,niinkuin näillä,missä juomat kuuluu
hintaan.Ainakin silloin kaikkea riitti ja ruokakin oli ihan
hyvää ja laivan henkilökunta oli mukavaa. - Mieti kahdesti
16 kirjoitti:
syksyllä AM:n retkellä,ihan mukava retki,ei ollut
känniörveltäjiä,niinkuin näillä,missä juomat kuuluu
hintaan.Ainakin silloin kaikkea riitti ja ruokakin oli ihan
hyvää ja laivan henkilökunta oli mukavaa.ostimme AM:n veneretken ja olihan se ikimuistoinen. Olimme (minä ja mieheni) ainoat suomalaiset sillä reissulla, loput venäläisiä. Aluksi retkiselostus tuli vain venäjäksi kunnes älähdin (englanniksi) ettemme ymmärrä venäjää. Laivan henkilökunnassa oli yksi kaveri, joka tulkkasi meille englannin kielellä sen mitä muille kerrottiin venäjäksi. Pöytäseurueessamme oli kaksi pariskuntaa, joista miehet puhuivat jonkin verran englantia, mutta rouvansa eivät, He olivat tosi hapannaamoja koko reissun ajan. Ruoka oli surkeaa ja suunniteltu selkeästi venäläisiä silmällä pitäen. Retken hintaanhan kuului ruoka, muttei juomia. Ostimme reissun aikana parit oluet, viinirypäleitä ja virvokkeita, että paatti saisi edes jotain myyntiä sillä venäläiset olivat varustautuneet omin "eväin". Eivät edes vettä ostaneet paatilta. Ihmettelimme AM:lle koko reissua palattuamme ja oppaatkin olivat ihmeissään. Heillä ei ollut minkäänlaista tietoa siitä, että laiva oli lastattu venäläisillä. Tämä ei siis ollut se retkiesitteessä mainittu matka vaikka alus olikin sama. Siinä ei ollut moittimista. WC-eriöitä oli useita ja ne olivat suht siistejä vielä paluumatkallakin. Itse en enää osta "sikaa säkissä" sen verran karmaiseva reissu oli.
- minätäällävaantaas!
Mieti kahdesti kirjoitti:
ostimme AM:n veneretken ja olihan se ikimuistoinen. Olimme (minä ja mieheni) ainoat suomalaiset sillä reissulla, loput venäläisiä. Aluksi retkiselostus tuli vain venäjäksi kunnes älähdin (englanniksi) ettemme ymmärrä venäjää. Laivan henkilökunnassa oli yksi kaveri, joka tulkkasi meille englannin kielellä sen mitä muille kerrottiin venäjäksi. Pöytäseurueessamme oli kaksi pariskuntaa, joista miehet puhuivat jonkin verran englantia, mutta rouvansa eivät, He olivat tosi hapannaamoja koko reissun ajan. Ruoka oli surkeaa ja suunniteltu selkeästi venäläisiä silmällä pitäen. Retken hintaanhan kuului ruoka, muttei juomia. Ostimme reissun aikana parit oluet, viinirypäleitä ja virvokkeita, että paatti saisi edes jotain myyntiä sillä venäläiset olivat varustautuneet omin "eväin". Eivät edes vettä ostaneet paatilta. Ihmettelimme AM:lle koko reissua palattuamme ja oppaatkin olivat ihmeissään. Heillä ei ollut minkäänlaista tietoa siitä, että laiva oli lastattu venäläisillä. Tämä ei siis ollut se retkiesitteessä mainittu matka vaikka alus olikin sama. Siinä ei ollut moittimista. WC-eriöitä oli useita ja ne olivat suht siistejä vielä paluumatkallakin. Itse en enää osta "sikaa säkissä" sen verran karmaiseva reissu oli.
Siis olitte aurinkomatkojen veneretkellä, mutta ei ollut esitteen matka, mikä se sitten oli? Olemme varanneet sen esitteenmukaisen matkan, ymmärtääkseni näillä retkillä on yleensä ollut vain suomailaisia, olenko ihan väärässä?
Meillä lapset mukana, eli ei haluta mitään örvellysretkeä! Onko siis aivan ylimainostettua tuo veneretki?
- Loma Marmattaja
Hei
Olin viime viikolla kyseisella retkella ja edelleen jatkan lomaani Marmariksessa. Talla viikolla menen toistamiseen veneelle. Oli mukavaa se etta musiikki ei soinut kauhean kovaa. İlmat on mukavat joskin hiukan aikaajoin pilvea pukkaa.
Kesalla 2010 AM retki on vain AM asiakkaille. Veneella ei ole muiden kansallisuuksien edustajia.
Ruoka oli todella hyvaa ja paatin keittiössa puuhaili naiskokki. Örveltajia ei ollut mukana. Nehan nakyy menevan Alin veneelle. Siksi maksavatkin melkein 30 euroa. Mina maksoin AM reissusta 22 euroa ja siihen kuului lounaan lisaksi koko paivan juomat, oluet ja viini ja limut ja vedet. Jotkut joi reilummin mutta suurin osa otti vaan muutaman olusen.
Makuja on monia. Venalaisia ei veneessa siis ollut ja ainakin minun reissullani kaikkea juotavaa oli riittamiin mikaan ei loppunut kesken. Ja mukavaa oli se etta tarjoilu pelasi koko paivan. Jotkut veneethan menevat poukamien laitureihin osaksi paivaa ja silloin kun ollaan laiturissa ei veneen baarista saa myyda tai antaa juotavaa.
Koska olen lomaillut Marmarisessa monia kertoja tiedan mista puhun. Vertailureissuja on siis tullut tehtya.
Kilpailu makyy olevan tosi kova venereissun jarjestajien kesken. Toiset jopa sulkee tien kadulla kulkiessa ja melkein pakottaa mukaan.- minätäällävaantaas!!
kiitos siis sinulle ajantasaisesta vastauksesta! Nyt on mukavaa odotella tulevaa veneretkeä am:n järjestämänä ja toivon sinulla hyviä ilmoja tulevallakin viikolla, kahden viikon kuluttua olemmekin me jo siellä.
Lämmintä on siis riittänyt, entä onko sadellut?
Tulemme Caprice beach hotelliin, onko sinulla siitä kokemusta? Onko se liian syrjässä? Halusimme hotellin vähän syrjemmältä, kun on lapsia mukana, mutta ei kai ole liiankin kaukana? - 40
minätäällävaantaas!! kirjoitti:
kiitos siis sinulle ajantasaisesta vastauksesta! Nyt on mukavaa odotella tulevaa veneretkeä am:n järjestämänä ja toivon sinulla hyviä ilmoja tulevallakin viikolla, kahden viikon kuluttua olemmekin me jo siellä.
Lämmintä on siis riittänyt, entä onko sadellut?
Tulemme Caprice beach hotelliin, onko sinulla siitä kokemusta? Onko se liian syrjässä? Halusimme hotellin vähän syrjemmältä, kun on lapsia mukana, mutta ei kai ole liiankin kaukana?ettei vaan ollut joku kansainvälinen retki,yleensä AM;n retkillä ei ole
muita,tai sit on kyllä AM;n opas mukana,näin oli ainakin mulla yhdellä
retkellä.Ei ollut kuin kaksi aurinkomatkalaista,mut olipa oma henk.kohtainen opas
mukana,joka kyllä hoiti hommansa tosi hyvin. - örveltäjä 3
sinä varmaan olet joka aamu vahtaamassa ketä alin veneelle menee ja katsomassa missä kunnossa tullaan satamaan kun voit noin mustamaalata voihan sen loman niinkin viettää minäkin olin siellä ja 3 kertaa olen siis örveltäjä ok
- näitä tyyppejä
örveltäjä 3 kirjoitti:
sinä varmaan olet joka aamu vahtaamassa ketä alin veneelle menee ja katsomassa missä kunnossa tullaan satamaan kun voit noin mustamaalata voihan sen loman niinkin viettää minäkin olin siellä ja 3 kertaa olen siis örveltäjä ok
jotka harrastavat halpamatkoja ja sitten ihmettelevät örvelöitä.
- Ylioppinut matkaaja
näitä tyyppejä kirjoitti:
jotka harrastavat halpamatkoja ja sitten ihmettelevät örvelöitä.
Minä ainakin örvellän jos örvelyttää. Toki käytöstavat mielessä, mutta aion pitää hauskaa ystävieni kanssa ja nauttia Yo-matkastani. Joten valmistautukaa elokuun ihmiset ;)
- Ins Allah
Ylioppinut matkaaja kirjoitti:
Minä ainakin örvellän jos örvelyttää. Toki käytöstavat mielessä, mutta aion pitää hauskaa ystävieni kanssa ja nauttia Yo-matkastani. Joten valmistautukaa elokuun ihmiset ;)
"Örveltää käytöstavat mielessä" ...
Vain turkinmatkaaja voi olla niin idiootti, että päästää jotain yhtä järjetöntä ja epäloogista tyhmästä turvastaan ulos. - Turkinkin matkaaja
Ins Allah kirjoitti:
"Örveltää käytöstavat mielessä" ...
Vain turkinmatkaaja voi olla niin idiootti, että päästää jotain yhtä järjetöntä ja epäloogista tyhmästä turvastaan ulos.Ja sinä viihdyt mainiosti idioottien seurassa. Se on elämäsi sisältö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176