Päivä merellä retki

minätaallävaantaasye

Hei
Kokemuksia aurinkomatkojen päivä merellä retkestä, kiitos! Ruoka minkälaista, laiva minkälainen, ym kokemuksia.
Tiedän, että niitä saa myös paikallisilta, mutta tuli nyt ennakkoon varattua am:lta.
Asiallisia vastauksia odotellen, kiitos siis jo etukäteen.

12

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naulajalka

      Tulin viikko sitten Marmariksesta, en itse käynyt AM:n veneretkellä, muutta kaksi nuorta paria Vammalasta kävivät ja olivat tosi pettyneitä. Esim. olut loppui kesken, eikä ruokakaan ollut kummoista.
      Laiva on samalainen kuin Mehmedin (Alin vene). Onhan teillä mahdollisuus tehdä toinenkin veneretki.

      • 16

        syksyllä AM:n retkellä,ihan mukava retki,ei ollut
        känniörveltäjiä,niinkuin näillä,missä juomat kuuluu
        hintaan.Ainakin silloin kaikkea riitti ja ruokakin oli ihan
        hyvää ja laivan henkilökunta oli mukavaa.


      • Mieti kahdesti
        16 kirjoitti:

        syksyllä AM:n retkellä,ihan mukava retki,ei ollut
        känniörveltäjiä,niinkuin näillä,missä juomat kuuluu
        hintaan.Ainakin silloin kaikkea riitti ja ruokakin oli ihan
        hyvää ja laivan henkilökunta oli mukavaa.

        ostimme AM:n veneretken ja olihan se ikimuistoinen. Olimme (minä ja mieheni) ainoat suomalaiset sillä reissulla, loput venäläisiä. Aluksi retkiselostus tuli vain venäjäksi kunnes älähdin (englanniksi) ettemme ymmärrä venäjää. Laivan henkilökunnassa oli yksi kaveri, joka tulkkasi meille englannin kielellä sen mitä muille kerrottiin venäjäksi. Pöytäseurueessamme oli kaksi pariskuntaa, joista miehet puhuivat jonkin verran englantia, mutta rouvansa eivät, He olivat tosi hapannaamoja koko reissun ajan. Ruoka oli surkeaa ja suunniteltu selkeästi venäläisiä silmällä pitäen. Retken hintaanhan kuului ruoka, muttei juomia. Ostimme reissun aikana parit oluet, viinirypäleitä ja virvokkeita, että paatti saisi edes jotain myyntiä sillä venäläiset olivat varustautuneet omin "eväin". Eivät edes vettä ostaneet paatilta. Ihmettelimme AM:lle koko reissua palattuamme ja oppaatkin olivat ihmeissään. Heillä ei ollut minkäänlaista tietoa siitä, että laiva oli lastattu venäläisillä. Tämä ei siis ollut se retkiesitteessä mainittu matka vaikka alus olikin sama. Siinä ei ollut moittimista. WC-eriöitä oli useita ja ne olivat suht siistejä vielä paluumatkallakin. Itse en enää osta "sikaa säkissä" sen verran karmaiseva reissu oli.


      • minätäällävaantaas!
        Mieti kahdesti kirjoitti:

        ostimme AM:n veneretken ja olihan se ikimuistoinen. Olimme (minä ja mieheni) ainoat suomalaiset sillä reissulla, loput venäläisiä. Aluksi retkiselostus tuli vain venäjäksi kunnes älähdin (englanniksi) ettemme ymmärrä venäjää. Laivan henkilökunnassa oli yksi kaveri, joka tulkkasi meille englannin kielellä sen mitä muille kerrottiin venäjäksi. Pöytäseurueessamme oli kaksi pariskuntaa, joista miehet puhuivat jonkin verran englantia, mutta rouvansa eivät, He olivat tosi hapannaamoja koko reissun ajan. Ruoka oli surkeaa ja suunniteltu selkeästi venäläisiä silmällä pitäen. Retken hintaanhan kuului ruoka, muttei juomia. Ostimme reissun aikana parit oluet, viinirypäleitä ja virvokkeita, että paatti saisi edes jotain myyntiä sillä venäläiset olivat varustautuneet omin "eväin". Eivät edes vettä ostaneet paatilta. Ihmettelimme AM:lle koko reissua palattuamme ja oppaatkin olivat ihmeissään. Heillä ei ollut minkäänlaista tietoa siitä, että laiva oli lastattu venäläisillä. Tämä ei siis ollut se retkiesitteessä mainittu matka vaikka alus olikin sama. Siinä ei ollut moittimista. WC-eriöitä oli useita ja ne olivat suht siistejä vielä paluumatkallakin. Itse en enää osta "sikaa säkissä" sen verran karmaiseva reissu oli.

        Siis olitte aurinkomatkojen veneretkellä, mutta ei ollut esitteen matka, mikä se sitten oli? Olemme varanneet sen esitteenmukaisen matkan, ymmärtääkseni näillä retkillä on yleensä ollut vain suomailaisia, olenko ihan väärässä?
        Meillä lapset mukana, eli ei haluta mitään örvellysretkeä! Onko siis aivan ylimainostettua tuo veneretki?


    • Loma Marmattaja

      Hei
      Olin viime viikolla kyseisella retkella ja edelleen jatkan lomaani Marmariksessa. Talla viikolla menen toistamiseen veneelle. Oli mukavaa se etta musiikki ei soinut kauhean kovaa. İlmat on mukavat joskin hiukan aikaajoin pilvea pukkaa.
      Kesalla 2010 AM retki on vain AM asiakkaille. Veneella ei ole muiden kansallisuuksien edustajia.
      Ruoka oli todella hyvaa ja paatin keittiössa puuhaili naiskokki. Örveltajia ei ollut mukana. Nehan nakyy menevan Alin veneelle. Siksi maksavatkin melkein 30 euroa. Mina maksoin AM reissusta 22 euroa ja siihen kuului lounaan lisaksi koko paivan juomat, oluet ja viini ja limut ja vedet. Jotkut joi reilummin mutta suurin osa otti vaan muutaman olusen.
      Makuja on monia. Venalaisia ei veneessa siis ollut ja ainakin minun reissullani kaikkea juotavaa oli riittamiin mikaan ei loppunut kesken. Ja mukavaa oli se etta tarjoilu pelasi koko paivan. Jotkut veneethan menevat poukamien laitureihin osaksi paivaa ja silloin kun ollaan laiturissa ei veneen baarista saa myyda tai antaa juotavaa.
      Koska olen lomaillut Marmarisessa monia kertoja tiedan mista puhun. Vertailureissuja on siis tullut tehtya.
      Kilpailu makyy olevan tosi kova venereissun jarjestajien kesken. Toiset jopa sulkee tien kadulla kulkiessa ja melkein pakottaa mukaan.

      • minätäällävaantaas!!

        kiitos siis sinulle ajantasaisesta vastauksesta! Nyt on mukavaa odotella tulevaa veneretkeä am:n järjestämänä ja toivon sinulla hyviä ilmoja tulevallakin viikolla, kahden viikon kuluttua olemmekin me jo siellä.
        Lämmintä on siis riittänyt, entä onko sadellut?
        Tulemme Caprice beach hotelliin, onko sinulla siitä kokemusta? Onko se liian syrjässä? Halusimme hotellin vähän syrjemmältä, kun on lapsia mukana, mutta ei kai ole liiankin kaukana?


      • 40
        minätäällävaantaas!! kirjoitti:

        kiitos siis sinulle ajantasaisesta vastauksesta! Nyt on mukavaa odotella tulevaa veneretkeä am:n järjestämänä ja toivon sinulla hyviä ilmoja tulevallakin viikolla, kahden viikon kuluttua olemmekin me jo siellä.
        Lämmintä on siis riittänyt, entä onko sadellut?
        Tulemme Caprice beach hotelliin, onko sinulla siitä kokemusta? Onko se liian syrjässä? Halusimme hotellin vähän syrjemmältä, kun on lapsia mukana, mutta ei kai ole liiankin kaukana?

        ettei vaan ollut joku kansainvälinen retki,yleensä AM;n retkillä ei ole
        muita,tai sit on kyllä AM;n opas mukana,näin oli ainakin mulla yhdellä
        retkellä.Ei ollut kuin kaksi aurinkomatkalaista,mut olipa oma henk.kohtainen opas
        mukana,joka kyllä hoiti hommansa tosi hyvin.


      • örveltäjä 3

        sinä varmaan olet joka aamu vahtaamassa ketä alin veneelle menee ja katsomassa missä kunnossa tullaan satamaan kun voit noin mustamaalata voihan sen loman niinkin viettää minäkin olin siellä ja 3 kertaa olen siis örveltäjä ok


      • näitä tyyppejä
        örveltäjä 3 kirjoitti:

        sinä varmaan olet joka aamu vahtaamassa ketä alin veneelle menee ja katsomassa missä kunnossa tullaan satamaan kun voit noin mustamaalata voihan sen loman niinkin viettää minäkin olin siellä ja 3 kertaa olen siis örveltäjä ok

        jotka harrastavat halpamatkoja ja sitten ihmettelevät örvelöitä.


      • Ylioppinut matkaaja
        näitä tyyppejä kirjoitti:

        jotka harrastavat halpamatkoja ja sitten ihmettelevät örvelöitä.

        Minä ainakin örvellän jos örvelyttää. Toki käytöstavat mielessä, mutta aion pitää hauskaa ystävieni kanssa ja nauttia Yo-matkastani. Joten valmistautukaa elokuun ihmiset ;)


      • Ins Allah
        Ylioppinut matkaaja kirjoitti:

        Minä ainakin örvellän jos örvelyttää. Toki käytöstavat mielessä, mutta aion pitää hauskaa ystävieni kanssa ja nauttia Yo-matkastani. Joten valmistautukaa elokuun ihmiset ;)

        "Örveltää käytöstavat mielessä" ...

        Vain turkinmatkaaja voi olla niin idiootti, että päästää jotain yhtä järjetöntä ja epäloogista tyhmästä turvastaan ulos.


      • Turkinkin matkaaja
        Ins Allah kirjoitti:

        "Örveltää käytöstavat mielessä" ...

        Vain turkinmatkaaja voi olla niin idiootti, että päästää jotain yhtä järjetöntä ja epäloogista tyhmästä turvastaan ulos.

        Ja sinä viihdyt mainiosti idioottien seurassa. Se on elämäsi sisältö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe