hotelli SunPark Beach

turkkiin

Onkos kukaan ollut SunPark Beach -hotellissa? Kokemuksia? Onko hotellin oma hamam hyvä? :)

7

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toukokuu001

hei, hotellin hamam varmasti hyvä, mutta suosittelen muita hamameja lähistöllä, koska hinta on paljon halvempi. muissa hamameissa koko 3 tunnin setti vain 10 euroa :) hamameja tulee vastaan kyllä kun kävelette keskustaan päin damlataskatua. hotelli on hyvä, henkilökunta kivaa ja turkkilaisessa illassa kannattaa käydä, se taitaa olla aina perjantaisin. 27 liiraa oli hinta, eli noin 14 euroa ja se sisälsi ruoat buffetista, jälkkärit buffasta sekä ohjelman. kannattaa! kannattaa myös käydä syömässä kadun toisella puolella olevassa Sun Park Marine hotellin ravintolassa, eli M'oceanissa - mahtava palvelu ja ruoat. Varokaa M'oceanin toisella puolella olevaa ravintolaa sekä toisella puolella olveaa Lions vaatekauppaa. Beachin allasalue on hyvä ja ranta myös. Rantatuolit 2kpl 8 liiraa/pv. Eli noin 4 euroa. Kysy lisää jos mieleen tulee :)

• turkkiin

Kiitos hyvistä vinkeistä! Siis maksoivatko autingonottotuolit hotellialueella (tällaiseenkin rahankynimiseen olen nimittäin joskus törmännyt)? Emme ole aikaisemmin olleet Turkissa ja niimpä myös siellä liikkuminen kiinnostaisi.. Oliko SunPark beachistä helppo liikkua Alanyassa?

Minkä hintaisia ovat ruoat M'oceanissa? Millaista ruokaa sieltä saa? :)

• tahtoo tietää kans

Ollaan lähdössä ko. hotelliin 23.6. ja kaikki tieto ois tervetullutta...millanen aamupala, oliko huoneet millaset, parvekkeen koko jne. Meillä varattuna kaksio kahdella partsilla, eli toinen lienee tuuletusparveke?
        Kannattaako maksaa mieluummin liiroilla vai käykä euro myös joka paikassa?

• toukokuu00
        turkkiin kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä! Siis maksoivatko autingonottotuolit hotellialueella (tällaiseenkin rahankynimiseen olen nimittäin joskus törmännyt)? Emme ole aikaisemmin olleet Turkissa ja niimpä myös siellä liikkuminen kiinnostaisi.. Oliko SunPark beachistä helppo liikkua Alanyassa?

Minkä hintaisia ovat ruoat M'oceanissa? Millaista ruokaa sieltä saa? :)

tuolit maksoivat siis rannalla :) ei altaalla! M'oceanissa kaikenlaista ruokaa, pastaa, pihvejä, turkkilaista, salaatteja. Hinnat ovat edulliset niinkuin turkissa muutenkin. Pasta noin 6-7 euroa, turkkilainen lihapata (nam!) muistaakseni 10 euroa, pihvit 9-12 euroa. hintaan kuuluu alkupalat talon puolesta. :) Hotellilta on todella helppo liikkua. Taksilla 10 liiraa eli 5 euroa keskustaan - suosittelen kuitenkin kävelemistä. Damlataskatu on paremoi kuin pääkatu, pääkadulla joutuu huutelijoiden kouriin. 25m katu on myös hyvä. Damlataskatu lähtee suoraan Beach hotellilta keskustaanpäin rantaa pitkin ja pääkatu kulkee muutaman korttelin päässä rannasta. pääkadusta vielä muutama kortteli vuorille päin on 25m katu ja on ns paikallisten pääkatu. SunPark hotelleissa todella siistit ja asialliset työntekijät - 4 tähden hotelliketjussa ei voi tosin muuta odottaakkaan :) suosittelen veneretkeä! :)

• toukokuu00
        tahtoo tietää kans kirjoitti:

Ollaan lähdössä ko. hotelliin 23.6. ja kaikki tieto ois tervetullutta...millanen aamupala, oliko huoneet millaset, parvekkeen koko jne. Meillä varattuna kaksio kahdella partsilla, eli toinen lienee tuuletusparveke?
        Kannattaako maksaa mieluummin liiroilla vai käykä euro myös joka paikassa?

oli runsas ja kattava, huoneet siistit ja suuret, parveke sellainen normaaliparveke, ei pieni. osalla taisi olla kaksi normaalia parveketta, eli ei ole varmaankaan tuuletusparveke. (?) liiroilla kannattaa maksaa, tosin eurotkin käy. helppo kurssi 2 liiraa on NOIN 1euro riippuen kurssista :) allasalueella ei saa nauttia omia juomia eikä ruokia. tarjoilu pelaa.

• MLKS
        toukokuu00 kirjoitti:

tuolit maksoivat siis rannalla :) ei altaalla! M'oceanissa kaikenlaista ruokaa, pastaa, pihvejä, turkkilaista, salaatteja. Hinnat ovat edulliset niinkuin turkissa muutenkin. Pasta noin 6-7 euroa, turkkilainen lihapata (nam!) muistaakseni 10 euroa, pihvit 9-12 euroa. hintaan kuuluu alkupalat talon puolesta. :) Hotellilta on todella helppo liikkua. Taksilla 10 liiraa eli 5 euroa keskustaan - suosittelen kuitenkin kävelemistä. Damlataskatu on paremoi kuin pääkatu, pääkadulla joutuu huutelijoiden kouriin. 25m katu on myös hyvä. Damlataskatu lähtee suoraan Beach hotellilta keskustaanpäin rantaa pitkin ja pääkatu kulkee muutaman korttelin päässä rannasta. pääkadusta vielä muutama kortteli vuorille päin on 25m katu ja on ns paikallisten pääkatu. SunPark hotelleissa todella siistit ja asialliset työntekijät - 4 tähden hotelliketjussa ei voi tosin muuta odottaakkaan :) suosittelen veneretkeä! :)

Olen lähdössä heinäkuussa viereiseen sisarhotelliin eli Sun Park Marineen. Meillä pitäisi olla käytössä myös Beach-puolen allasalue ja palvelut (ja toisinpäin). Oliko hotellilla oma ranta-alue, tämä maksullinen siis?

Mitä kautta varasit veneretken? Mitä siellä tapahtui, uitiin, syötiin, juotiin? Oliko muuta ohjelmaa tai pysähdyspaikkoja? Minkä hintaista oli? Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa Alanyassa ja loma jäi vähän kesken, enkä ehtinyt edes veneretkelle. Tänä kesänä otan uusiksi ja toivon että tämä hotelli on vähän tasokkaampi kuin viime vuonna. Ainakin sijainti on hyvä, sen tiedän ;) Kiva kuulla, että henkilökunta on asiallista.

• toukokuu00
        MLKS kirjoitti:

Olen lähdössä heinäkuussa viereiseen sisarhotelliin eli Sun Park Marineen. Meillä pitäisi olla käytössä myös Beach-puolen allasalue ja palvelut (ja toisinpäin). Oliko hotellilla oma ranta-alue, tämä maksullinen siis?

Mitä kautta varasit veneretken? Mitä siellä tapahtui, uitiin, syötiin, juotiin? Oliko muuta ohjelmaa tai pysähdyspaikkoja? Minkä hintaista oli? Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa Alanyassa ja loma jäi vähän kesken, enkä ehtinyt edes veneretkelle. Tänä kesänä otan uusiksi ja toivon että tämä hotelli on vähän tasokkaampi kuin viime vuonna. Ainakin sijainti on hyvä, sen tiedän ;) Kiva kuulla, että henkilökunta on asiallista.

Marine myös tasokas paikka ja todella ihana henkilökunta! Beachin palvelut tosiaan kuuluvat käyttöönne myös :) hotellilla on oma ranta-alue, 2 aurinkopetiä 4 euroa / pv. eli 8 liiraa.Veneretken varasin Tjären kautta, oli hyvä. Kattava lounas kuuluu hintaan. Veneellä myytävät tuotteet ovat kalliita joten kannattaa pakata omaa evästä tai juomaa mukaan :) Veneretken aikana oli 3 uimataukoa. Veneellä soi nykyaikainen musiikki, muttei liian kovalla :) Sun Park Marinen ravintola on mahtava. Huomaat kyllä eron esim viereiseen ravintolaan kun istut Marinen ravintolassa ja vertaat henkilökunnan palvelua viereisen raflan palveluun! =) Marinen työtekijät eivät ole häntäheikkejä. Usein elävää musiikkia, hyvä kitaristi. Useampaan kertaan viikossa :) Beachin puolella järjestettävään turkkilaiseen iltaan kannattaa osallistua. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe