Dna toimii parhaiten laajakaista toimittajista. Palvelu on eriomaista, mikäli on kyse laskujen tekemisestä. Minulle ei ole koskaan tullut laskuja sellaiseta palvelusta, jota en ole tilannut. Eikä ole tullut laskua ajalta, jolloin palvelua ei voi käyttää. Viimeisessä tapauksessa samassa osoitteessa oli kaksi DNA yhteyttä. Toista ei voinut käyttää kun toinen oli samalla "kaistalla / linjalla". Joka tapauksessa kummastakin piti maksaa, nopeus oli normaali. Irtisanominen oli myös pitkä prosessi. 3 kk. Lisäksi samaan läjään DNA keksi jossain vaiheessa kahden vuoden jälkeen, jotta minä olen tilannut uusia palveluja. Tästä tosin ei viitsitty asiakkaalle ilmoittaa. Mikäli minulla olisi ollut maksupalvelu olisin noin 150 € köyhempi. Tosin puheluja on tehty ainakin 3 tunnin edestä, ihme ettei asiakaspalvelun minuuttiveloitus ole vaikka 3€ / min.
Neuvona annan aina kun soitat palveluun kysy palvelijan nimi ja kirjaa se laskuun SÄILYTÄ SE.
DNA lypsykone
2
375
Vastaukset
- ...................
voi omalla dna-liittymällä soittaa ilmaiseksi eikä se muusta liittymästäkään maksa kuin liittymän normaalin puhelumaksun.
Mutta ihmettelen miten sulla voi olla kaksi laajakaistaa "samalla kaistalla"? Tuon pitäisi olla teknisesti mahdotonta. Tai tietenkin jos sulla on molemmat laajakaistat siten että kumpikin käyttää omaa johtopariaan?
Oletan siis että käytät kahta ADSL-kaistaa?
Jos tuo olettamukseni ei pidä paikkansa, niin korjaa ihmeessä, muuten en kyllä ymmärrä mitä tuolla tarkoitat. - ,.,
Voisin laittaa palautteeni 1megan DNA:n kaapeliyhteydestä, joka toimii tosi iloisesti ja varmasti, ainakin tässä perusnettisurffailussa. Otin kokeiltavaksi nettitikun, en DNA:n, mutta palautan sen, ei kannata vaihtaa huonompaan, vaikka halvempi onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779