HKI: Etsin kämppää/kämppistä syyskuusta lähtien!

kattoterassi

Moikka!

Olen 23-vuotias opiskelijatyttö ja joudun etsimään uuden asunnon 1.9.2010 lähtien. Haussa olisi nyt siis kämppäkaveri/vapaa huone solusta tms. mahdollisimman läheltä Helsingin keskustaa/keskustasta tai junaradan läheltä, esim. Pasilasta.

Kämpässä eniten ratkaisee sijainti, mutta vuokrakaan ei saisi olla kovin korkea, opiskelijabudjetilla kun olen. Olen asunut paljon kämppisten kanssa (miehiä, naisia, suomalaisia, ulkomaalaisia), niin isommissa porukoissa kuin kaksistaankin, ja osaan kunnioittaa muiden omaa tilaa ja rauhaa. En viihdy kamalan sotkun keskellä, mutten myöskään välitä pienistä tiskivuorista tai elämisen jäljistä. Olen sosiaalinen tyyppi ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Poltan satunnaisesti (en sisällä tietenkään) ja ei ole lemmikkejä.

Jos tiedät jo tarvitsevasi syyskuusta lähtien uuden kämppiksen, niin ota ihmeessä yhteyttä! Samoin jos joku etsii tyyppiä kenen kanssa etsiä vaikka kaksiota/kolmiota, niin pistäkää tekin mailia niin etsitään yhdessä.

M

9

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattoterassi

ja se mailiosoite olisi varmaan hyvä myös lisätä, eli adeiron ät hotmail.com

• Damdidam

Muuten hyvä, mutta tarvitsisin kämpän ja kämppiksen jo elokuusta alkaen.

• kattoterassi

harmi, elokuun joudun vielä maksamaan tuosta nykyisestä kämpästä vuokraa :/

• Itse etsin kanssa kämppää elokuusta alkaen, jos olet kiinostunut niin ota yhteyttä [email protected]

• skiema

Moi! Etsin myös kämppistä Helsingin suunnalta. Kämppää ei siis vielä ole, mutta ei ole varaa muuttaa yksiöön pääkaupunkiseudun vuokrilla. Olisko siis mahdollista lähtee kämpän etsintään yhdessä? Olen siis 20 vuotta täyttävä helsinkiin opiskelemaan syksyllä muuttava salolaistyttö. Jos asia on ajankohtainen vielä niin ota yhteyttä!
      - Saara
      [email protected]
      040 827 5436

• kattoterassi

Ketjun aloitusviesti ei ole enää ajankohtainen.

• kattoterassi