HKI: Etsin kämppää/kämppistä syyskuusta lähtien!

kattoterassi

Moikka!

Olen 23-vuotias opiskelijatyttö ja joudun etsimään uuden asunnon 1.9.2010 lähtien. Haussa olisi nyt siis kämppäkaveri/vapaa huone solusta tms. mahdollisimman läheltä Helsingin keskustaa/keskustasta tai junaradan läheltä, esim. Pasilasta.

Kämpässä eniten ratkaisee sijainti, mutta vuokrakaan ei saisi olla kovin korkea, opiskelijabudjetilla kun olen. Olen asunut paljon kämppisten kanssa (miehiä, naisia, suomalaisia, ulkomaalaisia), niin isommissa porukoissa kuin kaksistaankin, ja osaan kunnioittaa muiden omaa tilaa ja rauhaa. En viihdy kamalan sotkun keskellä, mutten myöskään välitä pienistä tiskivuorista tai elämisen jäljistä. Olen sosiaalinen tyyppi ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Poltan satunnaisesti (en sisällä tietenkään) ja ei ole lemmikkejä.

Jos tiedät jo tarvitsevasi syyskuusta lähtien uuden kämppiksen, niin ota ihmeessä yhteyttä! Samoin jos joku etsii tyyppiä kenen kanssa etsiä vaikka kaksiota/kolmiota, niin pistäkää tekin mailia niin etsitään yhdessä.

M

9

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattoterassi

ja se mailiosoite olisi varmaan hyvä myös lisätä, eli adeiron ät hotmail.com

• Damdidam

Muuten hyvä, mutta tarvitsisin kämpän ja kämppiksen jo elokuusta alkaen.

• kattoterassi

harmi, elokuun joudun vielä maksamaan tuosta nykyisestä kämpästä vuokraa :/

• Itse etsin kanssa kämppää elokuusta alkaen, jos olet kiinostunut niin ota yhteyttä [email protected]

• skiema

Moi! Etsin myös kämppistä Helsingin suunnalta. Kämppää ei siis vielä ole, mutta ei ole varaa muuttaa yksiöön pääkaupunkiseudun vuokrilla. Olisko siis mahdollista lähtee kämpän etsintään yhdessä? Olen siis 20 vuotta täyttävä helsinkiin opiskelemaan syksyllä muuttava salolaistyttö. Jos asia on ajankohtainen vielä niin ota yhteyttä!
      - Saara
      [email protected]
      040 827 5436

• kattoterassi

Ketjun aloitusviesti ei ole enää ajankohtainen.

• kattoterassi

Nyt kävi hauskasti. eli kaveri, jonka kanssa oli tarkoitus muuttaa kimppaan, joutuikin perumaan koko homman. Eli tämä ketju muuttuikin nyt erittäin ajankohtaiseksi taas, kuukauden päästä pitäisi muuttaa eli nyt olisi aika kiireaikataulu löytää sekä kämppis että kämppä!

kämppiä on markkinoilla kyllä, mutta nyt pitäisi löytää siis uusi kämppis, jonka kanssa jakaa esim. kaksion vuokra.

M

• Sraaaa

Täällä ilmoittautuu 22-vuotias tamperelainen opiskelijatyttö! HOASin solu osoittautui asumiskelvottomaksi ja pitäis löytää kämppis asunnonhakuun mahdollisimman pian :) Koulu alkaa Pasilassa ens viikon torstaina hehheh... M: pistätkö sähköpostia [email protected] tai soita/tekstaa 040 4140966 JA saa muutkin ottaa yhteyttä pikaisesti!!! (Olen asunut tampereella viimeiset kaksi vuotta kahden kämppiksen kanssa, eli kimppa-asuminen on tuttua)

Terkuin

Sarianna, tre

• mytaran

moi!
      Etsitkö vielä kämppistä?
      olen 23-vuotias nainen Pietarista. Alan opiskella Pasilan kauppaopistossa, ja tarvitsen asumispaikan.
      En polta enkä juo paljon. Miten voi ottaa suhun yhteyttä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe