Omena-hotelliin lasten kanssa?

hkjuhgh

Onko joku yöpynyt omena-hotelleissa lasten kanssa? Olemme menossa kesällä reissuun ja olisi yksi yö tarkoitus viettää Vaasassa. Yksi yöpymismahdollisuus olisi omena-hotelli mutta viitsiikö sinne mennä kahden pienen lapsen kanssa vai onko se lähinnä nuorten suosima hotelli? Onko rauhallinen hotelli?

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riuriu

      Olen yöpynyt useasti omena hotellissa ja vaikka lapset eivät ole olleet mukana, niin en näe mitään syytä miksei voisi. Luulen että viikonloppuna en lapsia sinne veisi, mutta arkisin kyllä. Huoneet siistejä ja hyvin varusteltuja, puhelimen kautta 24h "respa", jossa hyvä palvelu. (Kerran oli kaukosäädin rikki ja sain vierushuoneen koodin josta sain hakea toimivan.) Kyllä rahansa voi käyttää kesäisin järkevämminkin kuin maksaakseen yhden yön yöpymisestä maltaita.

      • kiitos ei

        sillä jos reissuun lähtee niin kylläkin nyt muutama kympin voi panostaa että saa huoneen ja kunnon hotellista. Jo pelkästään hyvä aamupala korvaa monta kymppiä ja Omenassa on surkea herätä ja lähteä etsimään aamupalaa jne. Minusta on turvallista nukkua että edes joku valvoo muu kuin automaatti...jos vaikka syttyy tulipalo jne. Mutta kuin tavallaan....ja yleensä näissä hotelleissa on niin hirveä meno että saattaa tull aäitiä ikävä kun nuorisojoukko alka ariehua keskellä yötä ja ei ole ketään joka sen estäisi????


    • Piipop

      Omena-hotellit ovat olleet meidän perheessä oikein suosittu yöpymispaikka. Sen verran olen aina katsonut, että onko samaisena viikonloppuna jotakin nuorisotapahtumia kaupungissa. Vaasassa on hotellin lähellä aivan ihania paikkoja, joissa saa todella hyvää aamiaista. Nykyään tasokkaidempien hotellienkin aamupalat alkavat olla niin peruskamaa, että ei enää kiinnosta.

      • höpö höpö

        ihanassa on aampalalla mitä ei löydy kunnon hotelista? Tuo haluaisin kyllä tietää...ja tuo maksaa lisää kun taas kunnon hotelissa se kuuluu huoneen hintaan...käsitätkö? En ikinä menisi nykyajan matkustajakotiin...siis Omenaan jo pelkästään turvallisuuteni takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe