Lauantaina juhlat ja nyt semmonen onglma että mansikkakku joka tilattiin on aika pienennäköinen, kun mulla on niin isokokoinen tuo kakkuvati.Oon miettinyt että laittaisko manskoita siihen vadin reunalle, mutta ois ehkä kiva olla jotain vihreetäkin.Mansikanlehtiä en mistään saa.....Oisko kellään jotain ideaa??? Help me! Nää on tytölle tosi tärkeet juhlat!
APUA
kiireinen äiti
2
346
Vastaukset
- vihreitä
mansikanlehtiä on, mansikkahan on ikivihreä.
Onko teillä puutarhaa? Jollei ole, niin joku tuttu varmaan antaa muutaman lehden ottaa.
Voithan mennä myös vaikka siirtolapuutarhaan kävelylle(kahvipaketin kera) niin joku varmasti vaihtaa kahvisi muutamaan mansikanlehteen.
Tietysti metsämansikan lehti on kauniimpi, makuasia!:o), joten kävelylle vaan...
Hätätapauksessa voit hyvin käyttää kaupassa myytäviä vihreitä marsipaani tms -lehtiä.- käyvät
Olen käyttänyt mansikoiden kaverina joskus sitruunamelissan lehtiä, mielestäni sopivat hyvin ja ovat syötäviäkin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402