Vai onks mun pakko jos en taho?
Kun oon 50 nainen niin nyt vaan kyselen ihan muuten vaan.
Onko luvallista? Vai ihan hirveetä jos....
Vai kuitenkin pitääks mun?
Kuka kaiken sen määrää ja miksi?
Jos vaikka sittenkin?
Niin siis vastatkaa nyt mulle kun oon ihan pihalla mitä 50 saa ja mitä ei, tehdä ja olla tekemättä.
Niin tietenkin siis nainen, miehethän saa ihan mitä vaan ja koska vaan.
Ja vielä tiedoksi, tää on huumoria. En ole miesvihaaja :))
Tota, saanko mie?
45
296
Vastaukset
jotain samansuuntasta oon miettiny monta päivää, en oo vaan osannut pukea sanoiks!!
Parasta!!- Meriläinen
Kun kaikki kysyy kerralla niin ei tarvii motaa alotusta.
*reps*
- HTZA
saa tehdä mitä vaan, ainakin jos se koskee minua.
Tästä taitaa kyllä syntyä "naisvihaajia".- Meriläinen
Vanha kotka, se taivaalla kiitää.
Se kiertää ja liitää.
Kunnes näkee silmillään jo huonoilla:
Kas tuolla vuonoilla, on saalis tosi upea ja iso.
Niin hyökkää kotka vanhus.
Ja kohta käy matka pesälleen nokassaan
kalan nahjus :)) - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Vanha kotka, se taivaalla kiitää.
Se kiertää ja liitää.
Kunnes näkee silmillään jo huonoilla:
Kas tuolla vuonoilla, on saalis tosi upea ja iso.
Niin hyökkää kotka vanhus.
Ja kohta käy matka pesälleen nokassaan
kalan nahjus :))osaat, kohan tahot...
Kiitos.
H.
- GloriaJoy
tuolla epävarmuudella kyllä tsemppaat jo miutakin, kun miulla on ihan sama problematiikka tässä väkisin ihan pakkaumassa kuin ukkospilvi mietintämyssyn paikalle ja meinaa himmentää järjen aurinkon äänen ja luo sellaisia jännitteitä aivoaalloille, että pelkään ihan tunteiden ja järjen ja minkälie odottamattoman muun (=kohtalo) alkavan sellaisen salamoinin miun eksistenssissä et oksat pois ja sit, ku kaikkein eniten oon pyörällä päästä ku oon pilvenreunoilta puhelintolppien ja puitten kautta puonnu päälleni kuralätäkköön, niin sit, sit tullee sanojii jotka sannoo: et mikset tehny niin ja etkös aatelly yhtään ja omahan on vikas, ja miu rukka ei tiiä mistään mittään .....
- Meriläinen
Se on tää tän ikäsen naisen elämä rajua.
Hmmm ainakin jos kaikkia kuuntelee, kun mitään ei sais tehdä, niin ajatella ainakin pitäis mitä tekee.
Ja toisaalta kun kaikkea käsketään tekemään ettei jää elämä elämättä.
Ja joku sanoo hanki elämä?
Mikä se elämä on?
Googlasin viisaana ja Wiki kertoo että: elämä on moniuloitteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää.
Miten sitten aivoilla, yksinkertaisilla aivoilla voi tajuta noin moniuloitteista asiaa :))
- Adria
Plus viiskypänen nainen on oikeutettu saamaan vaikka mitä, eri asia haluaako kaikkia saamaoikeuksiaan käyttää ja riittääkö pelkkä saamisen oikeutus lopulta saamiseen.
Tekemisissä ja tekemättä jättämisissä ratkaisevassa asemassa on se oma pikku pääkky. Plus viiskypäsellä on kokemusperäistä tietoa kuinka sitä käyttää. Joskus voi, niin halutessaan, varoituskelloilla heitellä sorsia, joskus taas niille kelloille on syytä olla kuuliainen.
Dee dee.- Meriläinen
No joo.
Kyllä tällä päällä on metsään menty joskus ja sitä lyöty seinään, noin kuvaannollisesti.
Mutta hyviäkin asioita on koettu ja toivottavasti myös jatkossa niin käy.
Ja sitähän ei kyllä käännetä kun sen pään ottaa :))))) - Soitin vaan
viiskymppinen reissaa ainakin lauantaina helsinkiin Guns N´ Roses keikalle ja on hotellissa yötä, junalipun ostin tänään,juna jyskyttää kolmisen tuntia. Olisipa sää vain suosiollinen...
- Adria
Soitin vaan kirjoitti:
viiskymppinen reissaa ainakin lauantaina helsinkiin Guns N´ Roses keikalle ja on hotellissa yötä, junalipun ostin tänään,juna jyskyttää kolmisen tuntia. Olisipa sää vain suosiollinen...
Naatiskele kaikesta kohtuudella ja palaa väsyneenä, mutta onnellisena takaisin.
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
No joo.
Kyllä tällä päällä on metsään menty joskus ja sitä lyöty seinään, noin kuvaannollisesti.
Mutta hyviäkin asioita on koettu ja toivottavasti myös jatkossa niin käy.
Ja sitähän ei kyllä käännetä kun sen pään ottaa :)))))Noinko olet päättänyt jonkun asian oikein takoa päähäsi.
Sienimetsästä olen kuullut, mutta en seinämetsästä. Dee dee. - Meriläinen
Adria kirjoitti:
Noinko olet päättänyt jonkun asian oikein takoa päähäsi.
Sienimetsästä olen kuullut, mutta en seinämetsästä. Dee dee.Luulis että kun oikein takoo niin siellä pysyy, muttei siitäkään ole mitään takeita.
Sienimetsään kahvin ja voileipien kera, siellä voi viipyä vaikka koko päivän. - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Luulis että kun oikein takoo niin siellä pysyy, muttei siitäkään ole mitään takeita.
Sienimetsään kahvin ja voileipien kera, siellä voi viipyä vaikka koko päivän.Joo, paitsi, että sienet on aika kurjia luonteeltaan rihmastoineen ja homeineen.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Joo, paitsi, että sienet on aika kurjia luonteeltaan rihmastoineen ja homeineen.
No jos ei sieniä niin kahvit ja leivät kuitenkin :)
Silloin metsään voi mennä vaikka talvella, laavulle. - Adria
Meriläinen kirjoitti:
No jos ei sieniä niin kahvit ja leivät kuitenkin :)
Silloin metsään voi mennä vaikka talvella, laavulle.Niin voikin ja nyt olis paras aika kun ei tarttis lätkiä itteensä koko aikaa, vaan tokihan tulet tehtäisiin ja sillä ensimmäiset hytiäisten tiedustelijat karkotettaisiin. Lempi meillä riittäis muuhun lämmöntuottoon, luulisin.
ja pitääkin kysellä, muuten ei tieto kartu ellei satu lukemaan. Mä olin äsken pihalla, vein myynti-ilmoituksen kaupan seinälle ja päätinkin lerätä luonnonkukkia ison kimpun, no kiertelin ja kaartelin (vanha kotka kun olen). Vihdoin saavuin kotiin, mistään ei tullut moitteen sanaa, ei kysymyksiä, no missä olit niin kauan? Ihana tunne kun sain kaksi ihan eri maljakollista kesäkukkia.
Kohta katson jokapäiväisen sarjani telkusta, sen ainoan, ja vaikka kuinka tätä päivää ajattelen, olen tehnyt juuri kuten itse oma pieni pääni on määrännyt. Saanut jopa aikaan alkavan rempan (itse pitää tehdä).
Muuten en juurikaan ole ollut pihalla vaikka sitäkin tulee joskus tasaisin väliajoin, no kai se kuuluu 50 naisen elämään, eikä sekään niin kamalan paha ole:)- HTZA
"Vanha Kotka" on sit miun hellittely meriläiselle.
SItä ei saa yleistää.
Se ko on, sillee, nuorekas, kuitenkin.
:)
H. - Meriläinen
Ihan pihalla, aina :))
No en sentään minäkään.
Siksi laitoin tään alotuksen kunt tää on paras ikä elää kun ei tartte kysellä mitään, oikeesti.
Jos ei tee pahaa kenellekään eikä vastoin lakia (?) niin mikäs on ollessa.
Hyvä päivä ollut sullakin. - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Ihan pihalla, aina :))
No en sentään minäkään.
Siksi laitoin tään alotuksen kunt tää on paras ikä elää kun ei tartte kysellä mitään, oikeesti.
Jos ei tee pahaa kenellekään eikä vastoin lakia (?) niin mikäs on ollessa.
Hyvä päivä ollut sullakin.Ja ihan niinkun palstakihlaus ei olis niinkun mitään?!
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Ja ihan niinkun palstakihlaus ei olis niinkun mitään?!
Nyt täytyy myöntää etten ymmärtänyt???
Miten niin ei mitään??
Kaikkihan nyt jotain, vai miten se oli?? - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Miten niin ei mitään??
Kaikkihan nyt jotain, vai miten se oli??pikkuisen pihalla.
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
Miten niin ei mitään??
Kaikkihan nyt jotain, vai miten se oli??Hö! Kato nyt kun mainitsit noi muka tärkeemmät jutut kuten, tää on paras ikä elää ...
ja mikäs on ollessa. Mä ainakin oon ihan lemmestä littee. - Meriläinen
Adria kirjoitti:
Hö! Kato nyt kun mainitsit noi muka tärkeemmät jutut kuten, tää on paras ikä elää ...
ja mikäs on ollessa. Mä ainakin oon ihan lemmestä littee.No mikäs tässä iässä on ollessa lemmestä litteenä?
Dee dee HTZA kirjoitti:
"Vanha Kotka" on sit miun hellittely meriläiselle.
SItä ei saa yleistää.
Se ko on, sillee, nuorekas, kuitenkin.
:)
H.sitäpaitsi jos minua oikeasti kutsuttaisiin "vanhaksi kotkaksi" voisi tulla polvesta munille ensin sen suukon jälkeen jolla olen saatua houkutelluksi lähietäisyydelle. Minulle on sanottu aina "rakas" , "kulta" tai jotain muuta yhtä viehkeää.
Eikö se kuullostaisi aika koomiselta kun mies tulee töistä kotiin ja vaimo on laittanut hyvän aterian. Ovelta huhuillaan: "Tulinkotiin missä minun vanha kotkani tai ämmänläyskäni on"?? Sitten voikin aloittaa tämän jutun lukemisen alusta.....- HTZA
firefox58 kirjoitti:
sitäpaitsi jos minua oikeasti kutsuttaisiin "vanhaksi kotkaksi" voisi tulla polvesta munille ensin sen suukon jälkeen jolla olen saatua houkutelluksi lähietäisyydelle. Minulle on sanottu aina "rakas" , "kulta" tai jotain muuta yhtä viehkeää.
Eikö se kuullostaisi aika koomiselta kun mies tulee töistä kotiin ja vaimo on laittanut hyvän aterian. Ovelta huhuillaan: "Tulinkotiin missä minun vanha kotkani tai ämmänläyskäni on"?? Sitten voikin aloittaa tämän jutun lukemisen alusta.....jotka osaavat ottaa miehensä vastaan oikein.
"Hajusta päätellen, on ämmänläyskäni taas tehnyt kaikkensa! Kolmas kerta Kaalilaatikkoa, vanhalla rouvalla taitaa olla taka-ajatus?"
Viitaan lempikirjaani: "Vilpittömästi teidän", J.P.Marquand.
Siinä mies käytti Martineja.
Palstalla on läyskiä jota ovat sen lukeneet.
Ja sit, ninku, rakastuneet, tota, minuun. HTZA kirjoitti:
jotka osaavat ottaa miehensä vastaan oikein.
"Hajusta päätellen, on ämmänläyskäni taas tehnyt kaikkensa! Kolmas kerta Kaalilaatikkoa, vanhalla rouvalla taitaa olla taka-ajatus?"
Viitaan lempikirjaani: "Vilpittömästi teidän", J.P.Marquand.
Siinä mies käytti Martineja.
Palstalla on läyskiä jota ovat sen lukeneet.
Ja sit, ninku, rakastuneet, tota, minuun.Tuli mieleen taas se lempirunoni Auttamattomasta Pekasta joka koiraa Jellonaksi sanoi. No äiti siitä torumaan poikaa ja pyysi rukoilemaan taivaan isältä anteeksi käytettyään väärää nimitystä koirasta.
Aamulla kun äiti tiedusteli mitä Isä Jumala oli sanonut, niin poika vastasi sanoneen: "Kat hattumpaa ei hattumpaa titä jellonakt minäkin entin luulin":))- HTZA
firefox58 kirjoitti:
Tuli mieleen taas se lempirunoni Auttamattomasta Pekasta joka koiraa Jellonaksi sanoi. No äiti siitä torumaan poikaa ja pyysi rukoilemaan taivaan isältä anteeksi käytettyään väärää nimitystä koirasta.
Aamulla kun äiti tiedusteli mitä Isä Jumala oli sanonut, niin poika vastasi sanoneen: "Kat hattumpaa ei hattumpaa titä jellonakt minäkin entin luulin":))kertoo se taivaalliseta himosta ja halusta toiseen.
Joku Niittamix tai sasus tms. HTZA kirjoitti:
kertoo se taivaalliseta himosta ja halusta toiseen.
Joku Niittamix tai sasus tms.mutta jos asettuisin heidän osaansa (suokaa nyt anteeksi tämä jos luette), ajatteleisin näin ei uskovaisena että ne tavarat ei ole yhteisiä, mutta enhän minä voi mitenkään sitä tietää:))
Pitäisiköhän liittyä uudestaan jos vaikka viisastuisin. Mutta jos sen teen, ensimmäisenä menen kuuntelemaan Marja-Siskoa!- Adria
HTZA kirjoitti:
pikkuisen pihalla.
Katohan, vanha Pygmi ryhty kolistelemaan.
neuvontaa annan minuuttihintaan 1,99 soita milloin vain, kyllä nuo jutut selviää.
- Meriläinen
Oot kyllä niin kallis ja nää jutut niin vaikeita että ensin täytyy laskea riittääkö rahat.
Ja sehän taas kestää kun oot niin kallis enkä uskalla soittaa ja kysyä. On pian vouti oven takana. Meriläinen kirjoitti:
Oot kyllä niin kallis ja nää jutut niin vaikeita että ensin täytyy laskea riittääkö rahat.
Ja sehän taas kestää kun oot niin kallis enkä uskalla soittaa ja kysyä. On pian vouti oven takana.no voit tulla tänne ja laitetaan sitten asiat kuntoon, eikä maksa mitään :)
- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
no voit tulla tänne ja laitetaan sitten asiat kuntoon, eikä maksa mitään :)
Hän laskee ja laskee, riittääkö rahat.
Kunnostamista aina välillä tuntuu piisaavan. Elämä on.
Mutta vuoden päästä kaikki on toisin. Luulisin.
50 naista tekemästä samoja asioita kuin mies tekee. Se on sitten asia erikseen, kannattaako.
Vain sinä määräät, mitä teet tai olet tekemättä, kunhan toimit lain ja hyvien tapojen mukaisesti.
Ei ole kuin yksi asia, mitä miehet tekee ja mitä sinä et voi tehdä.- Meriläinen
Niiiin, kyllähän oikeesti elänkin niinkun tunnen. Ja aika usein kuulen ja näen ettei kaikki ymmärrä.
Tosin ei tarviikaan.
Täähän lähtikin nyt vaan ajatuksesta kun täällä kysellään aina kaikkea, monesti ihmetyttää kun ihmiset tekee (oikeassakin elämässä) elämästään tosi vaikeeta kaikkien sääntöjen kanssa jotka on laatineet muut ihmiset.
Sitten kuolinvuoteella on itku kun en tehnyt ja elänyt niinkun oli oma halu. Meriläinen kirjoitti:
Niiiin, kyllähän oikeesti elänkin niinkun tunnen. Ja aika usein kuulen ja näen ettei kaikki ymmärrä.
Tosin ei tarviikaan.
Täähän lähtikin nyt vaan ajatuksesta kun täällä kysellään aina kaikkea, monesti ihmetyttää kun ihmiset tekee (oikeassakin elämässä) elämästään tosi vaikeeta kaikkien sääntöjen kanssa jotka on laatineet muut ihmiset.
Sitten kuolinvuoteella on itku kun en tehnyt ja elänyt niinkun oli oma halu.hetkeäkään, ettetkö eläisi itsellesi. Mutta kyllä minäkin tiedän ihmisiä, joiden elämää tuntuisi rajoittavan mitä ihmeellisimmät mielipiteet siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei niin ja niin voi tehdä, mitä naapuritkin ajattelee.
- Meriläinen
mies-vm56 kirjoitti:
hetkeäkään, ettetkö eläisi itsellesi. Mutta kyllä minäkin tiedän ihmisiä, joiden elämää tuntuisi rajoittavan mitä ihmeellisimmät mielipiteet siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei niin ja niin voi tehdä, mitä naapuritkin ajattelee.
Jostain, en muista mistä, luin joskus ajatuksen:
Toisten ihmisten hyväksynnän tavoittelu, on tie onnettomaan elämään.
Jotenkin tollalailla se meni, ja mietin sitä pitkään silloin.
Eihän me voida elää koskaan niin että kaikki meidät hyväksyisi, silloin kannattaa elää niin kun itsestä tuntuu.
Kun itsellä on hyvä, niin lähellä olijoilla on silloin myös hyvä, näin uskon.
Paitsi tietysti silloin jos lähellä olevat haluaa muuttaa ihmistä, silloin taas pitää miettiä miksi pitää lähellään näitä henkilöitä.
jotka tahtoo, vonkaa ja ruinaa. Ei sun tartte tahtoo, mutta et olekaan nähnyt minua.:-D)))))))))))) Tämäkin oli huumoria.
- Meriläinen
En..... vielä, mutta ans kattoo kun kesä tulee :))
Mitä ne miehet muuten tahtoo ja vonkaa????? Meriläinen kirjoitti:
Mitä ne miehet muuten tahtoo ja vonkaa?????kun mailma on ollut paha ja kun se Suomalainen reissupoika palaa reppu täynnä rusinoita se näky saa tyttöin silmiin veet.
Meriläinen kirjoitti:
Mitä ne miehet muuten tahtoo ja vonkaa?????mutta tiedät kyllä, mistä on puhe. Sinunhan piti tulla tänne päin kesällä. En silti vonkaa.:-D))))))))))))))))
- Meriläinen
koti-kiusattu kirjoitti:
kun mailma on ollut paha ja kun se Suomalainen reissupoika palaa reppu täynnä rusinoita se näky saa tyttöin silmiin veet.
No nyt selvis sekin :))
Niin Suomalainen se olla pitää. Ei tarvi miettiä kaikkea, on sama kulttuuri. Teotwawki kirjoitti:
mutta tiedät kyllä, mistä on puhe. Sinunhan piti tulla tänne päin kesällä. En silti vonkaa.:-D))))))))))))))))
ja minä täällä turhaan pumppaan ilmaa polkupyörän kumeihin, onnea vaan teille ;))))
- Meriläinen
Teotwawki kirjoitti:
mutta tiedät kyllä, mistä on puhe. Sinunhan piti tulla tänne päin kesällä. En silti vonkaa.:-D))))))))))))))))
Kesälomalla tulee kierrettyä muutakin kun tah...eiku Kotkaa.
Ja siihen on enää vajaat kolme viikkoa, kuinka jaksaa sinne asti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972