on tehnyt tenän.Kuka osaisi kertoa mikä mättää kun ei jaksa oikein pyöriä.Käynnistyskondensaattori on ok. Vähän kun avittaa niin lähtee pyörimään.Olen purkanut koneen niin ,että ei ole kuin motti konkkineen penkissä, helppo testailla .Paljonko on vastus motissa johtimen o/vaihe välissä mitattuna kun käämit on kunnossa.Missähän mahtaa olla huolto suomessa AL-KO oksasilppureille?Kiitti vaan.Näsäviisaat voisi vastailla Lemin ladossa.
OKSASILPPURI
7
1365
Vastaukset
- silppuri.
Vaikuttaa kuitenkin konkkavialta,jos kone pyörii avituksen jälkeen normaalisti.Miten olet päätynyt ajatukseen,että konkka on ok?
- alni
Tervehdys ! Olen kokeillut uudella konkalla,sama juttu.
- johan alko pelittää
AL-KO ........... saiskohan tuolta apua: http://www.alko.fi/
- jatkojohdon
päässä pyörii?
Oksasilppurin teho on senverran iso että pitkään sähköjohtoon
hukkuu liikaa voltteja.
Itse olen havainnut että puuvajan edessä silppurissa on voimaa
ihan eri tavalla kuin 50 metrin 1,5mm2 jatkojohdon päässä.
Mahtaako sinne tulla enää edes 200 volttia, en ole mitannut. - IP 68
hei
mullakin aLko merkkinen sillpuri ollut.
Terät tylsyy ja ei oikeen tahdo toimia.
Vein kierrätyskeskukseen on tainnut kulkeutua sulle.
Suosittelen että ostat murskaavan silppurin, saat heketta puiden ja pensaiden juurille ilmaiseksi.
Alko sen verran halpa kertakäyttö laite . en usko että siitä kalua koskaan tulee, varsinkin jos joudut kysymään korjaus neuvoja tältä palsttalta.- hipo
Mulla on murskaava silppuri toisena koneena ja maksoi viisi AL-KOn hintaa. Voinhan tuon romun myydä sulle jos kiinnostaa ? Tällä palstalla keskustelu ei maksanut minulle mitään ainoastaan menetetty aika vastaamiseen. Siellä Levillä on se lato jos on palsta näsäilijöille !!!!
- Anonyymi
Ostin vuosi sitten ALKO silppurin 2 laatikollista viime kesänä silppusi toimi Tänä kesänä meinasin silputa lisää , eipä tuo enää puhnut mitään ,kokelin eri johdoilla ei sittenkään .Vein liikkeeseen mistä osti ,huolto oli ilmoittanut että saa uuden tai rahat takaisin .Otin rahat ja vaihan merkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984