Moi!
Onks ketään lähössä kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa bulgarian sb:lle? :)
Ois tarkotus kaverin kans ottaa äkkilähtö ja ois kiva tietää onko muita Suomalaisia lähös sinne? :)
Me ollaan parikymppisiä naikkosia.. Vastailkaa ihmeessä :)
SUNNY BEACHILLE BULGARIAAN
7
606
Vastaukset
- tumesss
mul olis kans tarkotus lähtee sinne mut en saa ketään kaveria vaan mukaan mut eiköhän joku vielä taivu...onhan siel sunny beachilla vaik kuin paljon suomalaisia näihin aikoihin et ei tarvii kyl siitä olla huollissaan
- PeNaLtY
itse tulin ti takaisn sunny beachilta ja löysin 30 tuttua jotka ovat samata kaupingista kotoisin :D . eli aivan varmasti löytyy suomalaisia ja vieläpä tuttujakin
- PeNaLtY
PeNaLtY kirjoitti:
itse tulin ti takaisn sunny beachilta ja löysin 30 tuttua jotka ovat samata kaupingista kotoisin :D . eli aivan varmasti löytyy suomalaisia ja vieläpä tuttujakin
suosittelen lämpimästi kaikille :)
- mannariitta
PeNaLtY kirjoitti:
höh, eihän sinne ny suomalaisia pidä mennä tapaamaan!! niitä on tarpeks Suomessa, bilettäkää mieluummin muiden kanssa, varmansti löytyy seuraa ;)
- aloittaja__**
mannariitta kirjoitti:
höh, eihän sinne ny suomalaisia pidä mennä tapaamaan!! niitä on tarpeks Suomessa, bilettäkää mieluummin muiden kanssa, varmansti löytyy seuraa ;)
enpä tuota tullu ees ajatelleeks :D oot aivan oikeassa! matka on nyt varattu x) viikon päästä lähtö
- olimp
aloittaja__** kirjoitti:
enpä tuota tullu ees ajatelleeks :D oot aivan oikeassa! matka on nyt varattu x) viikon päästä lähtö
tulos olaan 27. 6 pari äijää tosin vähä vanhempii
- Aurinkoa kaipaan
olimp kirjoitti:
tulos olaan 27. 6 pari äijää tosin vähä vanhempii
Siellä on todella surkea keli. Kylmä ja tule vettä. Ainakin kesäkuu ja voi olla, että myös heinäkuussa. Nykyään siellä on kesällä niin epävakaa.... Ei oo varma paikka, että kokoajan paistaa aurinko ja voi itse päättää, että haluako olla rannalla, tai touhhua jotain muuta.
Itse peruin matkan, kun kävin katsomassa sää ennusteen. Kreikkassa ainakin paista kokoajan aurinko:)
Mutta positiivista mieltä vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083