Moi!
Onks ketään lähössä kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa bulgarian sb:lle? :)
Ois tarkotus kaverin kans ottaa äkkilähtö ja ois kiva tietää onko muita Suomalaisia lähös sinne? :)
Me ollaan parikymppisiä naikkosia.. Vastailkaa ihmeessä :)
SUNNY BEACHILLE BULGARIAAN
7
615
Vastaukset
- tumesss
mul olis kans tarkotus lähtee sinne mut en saa ketään kaveria vaan mukaan mut eiköhän joku vielä taivu...onhan siel sunny beachilla vaik kuin paljon suomalaisia näihin aikoihin et ei tarvii kyl siitä olla huollissaan
- PeNaLtY
itse tulin ti takaisn sunny beachilta ja löysin 30 tuttua jotka ovat samata kaupingista kotoisin :D . eli aivan varmasti löytyy suomalaisia ja vieläpä tuttujakin
- PeNaLtY
PeNaLtY kirjoitti:
itse tulin ti takaisn sunny beachilta ja löysin 30 tuttua jotka ovat samata kaupingista kotoisin :D . eli aivan varmasti löytyy suomalaisia ja vieläpä tuttujakin
suosittelen lämpimästi kaikille :)
- mannariitta
PeNaLtY kirjoitti:
höh, eihän sinne ny suomalaisia pidä mennä tapaamaan!! niitä on tarpeks Suomessa, bilettäkää mieluummin muiden kanssa, varmansti löytyy seuraa ;)
- aloittaja__**
mannariitta kirjoitti:
höh, eihän sinne ny suomalaisia pidä mennä tapaamaan!! niitä on tarpeks Suomessa, bilettäkää mieluummin muiden kanssa, varmansti löytyy seuraa ;)
enpä tuota tullu ees ajatelleeks :D oot aivan oikeassa! matka on nyt varattu x) viikon päästä lähtö
- olimp
aloittaja__** kirjoitti:
enpä tuota tullu ees ajatelleeks :D oot aivan oikeassa! matka on nyt varattu x) viikon päästä lähtö
tulos olaan 27. 6 pari äijää tosin vähä vanhempii
- Aurinkoa kaipaan
olimp kirjoitti:
tulos olaan 27. 6 pari äijää tosin vähä vanhempii
Siellä on todella surkea keli. Kylmä ja tule vettä. Ainakin kesäkuu ja voi olla, että myös heinäkuussa. Nykyään siellä on kesällä niin epävakaa.... Ei oo varma paikka, että kokoajan paistaa aurinko ja voi itse päättää, että haluako olla rannalla, tai touhhua jotain muuta.
Itse peruin matkan, kun kävin katsomassa sää ennusteen. Kreikkassa ainakin paista kokoajan aurinko:)
Mutta positiivista mieltä vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999