PÄIVÄN HALAUS
Lähetä tämä HALI jollekulle, josta välität. Jos hän välittää sinusta, hän laittaa tämän takaisin.
Sitten näet kuinka moni välittää sinusta.
SINUA ON JUURI HALATTU!!!
LÄHETÄ ETEENPÄIN VAIKKA VIIDELLE IHMISELLE
JA TAKAISIN SILLE, JOKA LAITTOI TÄMÄN SINULLE!!!
Halauksessa on jotain salaperäistä, joka lämmittää sydäntä, toivottaa tervetulleeksi ja
helpottaa eroa.
Halaus on keino jakaa ilot ja surut, jotka käymme läpi elämässämme tai vain pieni tapa kertoa ystävälle, että välittää.
Halaukset on tarkoitettu niille, joita rakastamme, ystävälle, lähimmäiselle tai nallekarhulle.
Halaus on ihmeellinen asia, se on täydellinen tapa näyttää se rakkaus,
jota tunnemme muttemme löydä sanoja kertomaan sitä.
Kummallista kuinka halaus saa kaikki voimaan hyvin; kaikissa paikoissa, kaikilla kielillä,
se ymmärretään aina!
Halaus ei tarvitse apuvälineitä; erikoispattereita tai osia –avaa vain kätesi ja sydämesi.
Pidä halausta yllä, pistä eteenpäin ystävillesi!!
YSTÄVYYDEN KEHÄ KESTÄÄ!
Olette ehkä hyviä ystäviä vuoden, melko hyviä ystäviä seuraavan vuoden, ette puhu usein sitä seuraavana vuonna, ettekä puhu oikeastaan lainkaan sitä seuraavana. Joten, haluan vain sanoa... vaikka en enää koskaan keskustelisi kanssasi, tai en sanoisi sinulle yhtään mitään, sinä olet ainutkertainen ja olet muokannut elämäni sellaiseksi kuin se on.
Olen katsonut sinua ja kunnioittanut sinua, ja todella pidän sinut rakkaissa muistoissani, ainakin joskus, vaikken juuri nyt niin tekisi.
Lähetä tämä kaikille ystävillesi, välittämättä siitä, kuinka usein puhutte, tai kuinka läheisiä olette. Tai vaikkette olisi ystäviä enää ollenkaan!
Lähetä tämä myös sille ihmiselle, joka tämän sinulle lähetti. Anna
vanhojen ystäviesi huomata, ettet ole unohtanut heitä, ja kerro
uusille ystävillesi, ettet unohda heitäkään..
Muista että jokainen tarvitsee ystävän... jonain päivänä voit huomata ettei sinulla ole yhtään ystävää, muista silloin tämä, ja pidä mielessäsi että... joku jossain välittää sinusta ja tulee aina välittämään!!!
Malja ikuiselle ystävyydelle!
Hei Ystävä!
26
273
Vastaukset
- viivatiina
sulle =)))
- viivatiina
ancelille=)))
- viivatiina
sasukselle=)))
- viivatiina
hatsansaalle=)))
- viivatiina
minttupuu kirjoitti:
lähti jo nukkumaan, heittäen aaltoo mennessään, se viesti katos!
Hali Tiinalle!minttupuulle=))))
- viivatiina
dungalle=)))
- viivatiina
koo koolle=))))
Oi te ystävät hullut ja kaikki muutkin jotka ei ole pitäneet itseään liian hienoina ja fiksuina vaan olette kirjoitelleet minulle,ottaisin Niskavuoren emännän konstin käyttöön keräisin teiät kaikki turvaan pahalta mailmalta ja laskisin kotiveräjän pieleen .
Vahva lämmin kesänmakuinen kokovartalo sympatia hali teille.koti-kiusattu kirjoitti:
Oi te ystävät hullut ja kaikki muutkin jotka ei ole pitäneet itseään liian hienoina ja fiksuina vaan olette kirjoitelleet minulle,ottaisin Niskavuoren emännän konstin käyttöön keräisin teiät kaikki turvaan pahalta mailmalta ja laskisin kotiveräjän pieleen .
Vahva lämmin kesänmakuinen kokovartalo sympatia hali teille.ja lämpimät halit kookoolle :))
koti-kiusattu kirjoitti:
Vahva lämmin kesänmakuinen kokovartalo sympatia hali teille.hali miultaki kk:lle:))
- Yxitypy
koko 50 poppoolle ja samalla hyvät yöt :=)))
- viivatiina
sulle =))))
- Yxitypy
norMix kirjoitti:
rakkaimmalle kiusattavalleni ja hyvää yötä! :))
PS Älä unohda ottaa nallea viereen! :)vielä erikseen halia myös sua norMix. Etpä olekaan pitkään aikaan mua kiusannut. Oon ihan oottanut sitä, joten alas keksiä taas aihe, millä voisit saada mut suuttumaan :=)))
Hyvät yöt ja otan tietenkin nallen viereen :=))
- Heikunkeikku
Koko palstan väelle !
Oottete vaan niin naurettavaa väkiä, että pois tiehen :)- viivatiina
heikunkeikulle =))))
- Heikunkeikku
sasus kirjoitti:
myös tooooosiiiii lämpimät halit:)))
huuurrrRRRRRrrrjan lämpimät halit :)))
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
heikunkeikulle =))))
viivatiinalle :))))
Heikunkeikku kirjoitti:
viivatiinalle :))))
Iltaa pohojanmaalta!
Sylin täyteeset haliit kivalle Minttupuulle ja pienelle Tiitu kullalle.
seppä ja uniinen halaaltava Tiitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807