Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

seat altea 06

ex-seatisti

Älkää saatana ostako Seatia, vaihdelaatikko napsuu paskaks alta 60 000 km. Jos yli on mennyt, kiittäkää luojaa. Onkohan espanjan pojalla mennyt sangria viikonloppu pitkäksi, kun näitä kasailee??
Vaikka autossa näin vähän kilometrejä, takuuaika ummessa, omaan piikkiin kolisee. Näin sitä köyhää kusetetaan. Hyvää ei saa halvalla.

MUISTAKAA AINA KUN STARTTAATTE, LAUSUKAA HILJAA MIELESSÄNNE ISÄ MEIDÄN, jotta pääsette perille. Jos ette, se on siinä. .....Loppu tulee, se on varma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se siitä

      Höpsis, Seat on todella kestävä auto ja nimenomaan Seat Altea on Saksan katsastustietojen mukaan ainakin jo kahdessa viimeisimmässä tutkimuksessa ollut para ja toiseksi paras eli vähiten vikoja.

      Sulla on selvästi ollut yksilövikainen, ellet itse ole rikkonut. Jos olisi yleinen vika, niin kyllä juttuja olisi jo levinnyt julkisuuteen. Samat värkit löytyy volkkareissa, audeissa, skodissa.
      Toki nostaa v-käyrää noin huono tuuri.
      Voit varmasti vedota virhevastuuseen. Kyllä vaihdelaatikko pitää kestää yli 60.000 km

      • Siististi

        Vuosi ajettu, 35000km. Olen autoon 95% tyytyväinen. Edellinen auto oli Toledo samalla koneella ja tuli ajettua 150000km. Se mikä autossa häiritsee on lasinpyyhkijöiden yliherkkä sadetunnistin ja lohkolämmittimen puute. Toledossa sentään oli lohkolämmitin. Nyt on joku vastus öljypohjan alla mikä ei taida edes toimia. Huolloissa olen tinkinyt niin että olen suorittanut vain öljynvaihdot. Nyt on tullut jo useampi satanen säästöä. Valohoidosta en maksa , menköön takuu ja toivon ja uskon etten sitä tarvitse.
        Eikös ne lootat ole Volkkarin tekemiä?


      • suuri säästäjä?
        Siististi kirjoitti:

        Vuosi ajettu, 35000km. Olen autoon 95% tyytyväinen. Edellinen auto oli Toledo samalla koneella ja tuli ajettua 150000km. Se mikä autossa häiritsee on lasinpyyhkijöiden yliherkkä sadetunnistin ja lohkolämmittimen puute. Toledossa sentään oli lohkolämmitin. Nyt on joku vastus öljypohjan alla mikä ei taida edes toimia. Huolloissa olen tinkinyt niin että olen suorittanut vain öljynvaihdot. Nyt on tullut jo useampi satanen säästöä. Valohoidosta en maksa , menköön takuu ja toivon ja uskon etten sitä tarvitse.
        Eikös ne lootat ole Volkkarin tekemiä?

        sinähän se melkoinen mestari olet jos et autoasi takuuaikana huollata. Siellä tehdään useasti joitain päivityksiä ja tehtaan määräämiä parannuksia mistä ei välttämättä puhuta asiakaalle mitään etukäteen eikä jälkikäteen. Eikös tuo lämmitinkin mene menisi takuueen jos on rikki?
        Hullu saa olla muttei tyhmä.


    • Kickstart

      tulee lopulta Opeleita! Niin myös Seatista. Tosin nyt 105 700km (Altea XL TDI) mittarissa eikä mitään vikaa vielä. Olen ilmeisesti osannut rukoilla!

      • vv

        36000 km ja vaihdelaatikosta öljyt vetari stefojen kautta ulos ihan metallijauhoista oljyä ja rinta-jouppi lko heti valittaa että takuu meni 3 kuukautta sitten vanhaksi mutta virhevastuulain kyllä pitää kattaa tollanen vaikka ne väittää että 3 osa pitää maksaa itte


      • Kickstart
        vv kirjoitti:

        36000 km ja vaihdelaatikosta öljyt vetari stefojen kautta ulos ihan metallijauhoista oljyä ja rinta-jouppi lko heti valittaa että takuu meni 3 kuukautta sitten vanhaksi mutta virhevastuulain kyllä pitää kattaa tollanen vaikka ne väittää että 3 osa pitää maksaa itte

        Nyt jo 116 000km täynnä ja ei vieläkään mitään vikaa. Pitänee valmistautua tuohon hihnan vaihtoon. Ehkä mä en vaan osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe