rapumies salaperäinen

tähtitege

olen jouskarinainen, ja ihastuin syvästi tähän rapumieheen. näimme muutaman kerran.

sitten petin hänet. muutin paikkakunnalta pois, ja kerroin sen hänelle juuri ennen muuttohetkeä. (minä halusin vain pitää hauskaa hänen kanssaan ennen muuttamistani, suunnitelmissani ei ollut ihastua). olimme silti yhteytessä, tekstareita ym.

palasin paikkakunnalle kuukautta myöhemmin. siitä lähtien hän on soitellut minulle muutaman kerran viikossa (nyt kuukauden ajan).

muutaman kerran sovimme tapaamisesta, mutta nuo tapaamiset hän perui, hienojen "selitysten" kanssa.

valitettavasti vieläkin olen lohduttoman utelias hänen suhteensa, ja pidän hänestä. en halua puhua tapaamisesta, koska pelkään hänen vain peruvan sen. hänen on haluttava tavata, minä olen valmis.

mitä minun pitäisi tehdä? en halua päästää irti, mutta haluaako hän ikinä viedä tätä pidemmälle? ymmärrän jos hän haluaa olla hidas, ja olen kärsivällinen, mutta jos hän haluaa pitää minut vain tämän (puhelin)etäisyyden päässä, ei mielestäni ole järkeä jatkaa. mutta kun on tämä toivo. JOS. meistä vois tulla jotain.

voiko hän haluta vain kostaa minun tekemiseni?
vai haluaako hän vain odottaa, pitää tilannetta paikallaan, kunnes luottaa minuun taas? voinko ansaita luottamuksen takaisin?

spekuloidaan spekuloidaan. :)
(ps. tiedän olevani kusipää, mitä hänelle tein. nyt olen vain kusessa omien tunteitteni kanssa;)

2

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitege

      TAI sitten olen vain hänen kolmas tai neljäs naisensa puhelinlangan päässä. ja hän on kylmähermoinen lerpettelijä, joka tykkää lerpetellä naisten kanssa puhelimessa. en olekaan yhtään mitään.
      ja ehkä hänellä on tyttöystävä, jota tapaileekin.

      en minä tiedä yhtään mitään.

      • Nähty läheltä

        Rapumies loukkaantuu äärimäisen pahasti tälläisestä pettämisestä, tuskin saat koskaan anteeksi. Ja sitäpaitsi rapu ei juokse naisesta naiseen tai miehestä mieheen, en tajua mistä tuo juttu yleensä on saanut alkunsa, ehkä siitä kun rapu on niin salaperäinen ja verhoutuu siksi kun suojaa itseään eikä lörpötä kaikille asioitaan tiedoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe