rapumies salaperäinen

tähtitege

olen jouskarinainen, ja ihastuin syvästi tähän rapumieheen. näimme muutaman kerran.

sitten petin hänet. muutin paikkakunnalta pois, ja kerroin sen hänelle juuri ennen muuttohetkeä. (minä halusin vain pitää hauskaa hänen kanssaan ennen muuttamistani, suunnitelmissani ei ollut ihastua). olimme silti yhteytessä, tekstareita ym.

palasin paikkakunnalle kuukautta myöhemmin. siitä lähtien hän on soitellut minulle muutaman kerran viikossa (nyt kuukauden ajan).

muutaman kerran sovimme tapaamisesta, mutta nuo tapaamiset hän perui, hienojen "selitysten" kanssa.

valitettavasti vieläkin olen lohduttoman utelias hänen suhteensa, ja pidän hänestä. en halua puhua tapaamisesta, koska pelkään hänen vain peruvan sen. hänen on haluttava tavata, minä olen valmis.

mitä minun pitäisi tehdä? en halua päästää irti, mutta haluaako hän ikinä viedä tätä pidemmälle? ymmärrän jos hän haluaa olla hidas, ja olen kärsivällinen, mutta jos hän haluaa pitää minut vain tämän (puhelin)etäisyyden päässä, ei mielestäni ole järkeä jatkaa. mutta kun on tämä toivo. JOS. meistä vois tulla jotain.

voiko hän haluta vain kostaa minun tekemiseni?
vai haluaako hän vain odottaa, pitää tilannetta paikallaan, kunnes luottaa minuun taas? voinko ansaita luottamuksen takaisin?

spekuloidaan spekuloidaan. :)
(ps. tiedän olevani kusipää, mitä hänelle tein. nyt olen vain kusessa omien tunteitteni kanssa;)

2

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitege

TAI sitten olen vain hänen kolmas tai neljäs naisensa puhelinlangan päässä. ja hän on kylmähermoinen lerpettelijä, joka tykkää lerpetellä naisten kanssa puhelimessa. en olekaan yhtään mitään.
      ja ehkä hänellä on tyttöystävä, jota tapaileekin.

en minä tiedä yhtään mitään.

• Nähty läheltä

Rapumies loukkaantuu äärimäisen pahasti tälläisestä pettämisestä, tuskin saat koskaan anteeksi. Ja sitäpaitsi rapu ei juokse naisesta naiseen tai miehestä mieheen, en tajua mistä tuo juttu yleensä on saanut alkunsa, ehkä siitä kun rapu on niin salaperäinen ja verhoutuu siksi kun suojaa itseään eikä lörpötä kaikille asioitaan tiedoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      360
      4842
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      133
      4243
    3. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      1
      2646
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      214
      2576
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      105
      2374
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2189
    7. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1804
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1589
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      54
      1431
    10. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1376
    Aihe