olen jouskarinainen, ja ihastuin syvästi tähän rapumieheen. näimme muutaman kerran.
sitten petin hänet. muutin paikkakunnalta pois, ja kerroin sen hänelle juuri ennen muuttohetkeä. (minä halusin vain pitää hauskaa hänen kanssaan ennen muuttamistani, suunnitelmissani ei ollut ihastua). olimme silti yhteytessä, tekstareita ym.
palasin paikkakunnalle kuukautta myöhemmin. siitä lähtien hän on soitellut minulle muutaman kerran viikossa (nyt kuukauden ajan).
muutaman kerran sovimme tapaamisesta, mutta nuo tapaamiset hän perui, hienojen "selitysten" kanssa.
valitettavasti vieläkin olen lohduttoman utelias hänen suhteensa, ja pidän hänestä. en halua puhua tapaamisesta, koska pelkään hänen vain peruvan sen. hänen on haluttava tavata, minä olen valmis.
mitä minun pitäisi tehdä? en halua päästää irti, mutta haluaako hän ikinä viedä tätä pidemmälle? ymmärrän jos hän haluaa olla hidas, ja olen kärsivällinen, mutta jos hän haluaa pitää minut vain tämän (puhelin)etäisyyden päässä, ei mielestäni ole järkeä jatkaa. mutta kun on tämä toivo. JOS. meistä vois tulla jotain.
voiko hän haluta vain kostaa minun tekemiseni?
vai haluaako hän vain odottaa, pitää tilannetta paikallaan, kunnes luottaa minuun taas? voinko ansaita luottamuksen takaisin?
spekuloidaan spekuloidaan. :)
(ps. tiedän olevani kusipää, mitä hänelle tein. nyt olen vain kusessa omien tunteitteni kanssa;)
rapumies salaperäinen
2
924
Vastaukset
- tähtitege
TAI sitten olen vain hänen kolmas tai neljäs naisensa puhelinlangan päässä. ja hän on kylmähermoinen lerpettelijä, joka tykkää lerpetellä naisten kanssa puhelimessa. en olekaan yhtään mitään.
ja ehkä hänellä on tyttöystävä, jota tapaileekin.
en minä tiedä yhtään mitään.- Nähty läheltä
Rapumies loukkaantuu äärimäisen pahasti tälläisestä pettämisestä, tuskin saat koskaan anteeksi. Ja sitäpaitsi rapu ei juokse naisesta naiseen tai miehestä mieheen, en tajua mistä tuo juttu yleensä on saanut alkunsa, ehkä siitä kun rapu on niin salaperäinen ja verhoutuu siksi kun suojaa itseään eikä lörpötä kaikille asioitaan tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623772Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883149Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin802378Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m681375- 891223
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401151Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972