Uudisrakennukseen hormi. Tarvittaisiin kolme ns puolen kiven reikää, pituutta hormilla n.5 metriä. Mitkä ovat kyseisen hormin mitat? Lähinnä ulkomitat ja koko hormin massa. Eli kuinka paksu perustuslaatta kyseiselle hormilla sopiva? Lisäksi osaako joku sanoa suuntaa antavaa hintaa hormille töineen ja materiaaleineen. Itse olisin apupoikana.
fgh
6
504
Vastaukset
- dfg5
Piipun mitta on 3,5x1,5 tiiltä eli noin 924mm x 390mm. Kaikki mitat ja laatta paksuudet ovat rakennekuvasa.
Jos sinulla ei ole sellaisia niin suunnitelmasi on puutteellinen. Ja vastaava mestari on henkilö jonka kuuluu vastata näihin kysymyksiin.- 3x1/2
Koska vasta todellakin suunnitelma ja puntaroidaan erillaisia vaihtoehtoja ennen lopullisia rakennetoteutuspäätöksiä ja ratkaisuja. Kiitoksia ulkomitoista.
- suunnilleen
3x1/2 kirjoitti:
Koska vasta todellakin suunnitelma ja puntaroidaan erillaisia vaihtoehtoja ennen lopullisia rakennetoteutuspäätöksiä ja ratkaisuja. Kiitoksia ulkomitoista.
2500kg hormille painoa.
- rakennustarkastajaRI
Minulla olisi ylimääräisiä reikiä halvalla. Maksa tililleni 1500 € (sis alv), niin lähetän puolen kiven reiät sinulle sähköpostin liitteenä.
Turha tähän on sekoittaa sikakalliita muurareita- 3x1/2
rakennustarkastajaRI laittaa nimesi ja tilinumerosi palstalle.
- Piiputtaja
n. 15-20 cm paksu laatta lisäraudoituksineen hieman suuremmalle alueelle kuin piippu niin hyvin kestää.
Itse kyllä tilaisin piippuni tuolta http://www.piippumies.fi/ ja siksi, että eristetyssä pyöreässä piipussa on parempi veto kuin muuratussa ja lisäksi piipun sulkupelti on piipun päässä joten kylmä ilma ei pääse koskaan niin helposti hormiin ja tulisijan sytyttäminen helpottuu entisestään, kun hormi on aina lämmin ja kuiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841