Ilmoitus asiaa!

Aina maalla asuva

Kun tälläkin palstalla on suurin osa kaupungeissa asuvia immeisiä ja omistatte kesäpaikan jossain päin suomenniemeä, niin mulla ois yks ystävällinen pyyntö. Voisitteko ajella hiukka hiljempaa niillä "katumaastureillanne" meidän aina täällä asuvien sivu. Sillä noi hiekkatiet on aika pöliseviä näin kesällä. Myös se ylenmääräinen möyke siellä mökeillänne ottaa pattiin. Ei maalaisrauha tarkoita sitä, että sinne voi tulla metelöimään ihan kuten tahtoo, vaan voihan siellä olla rauhallisesti ja sivistyneesti.

Joo, että tämmöstä tuli mieleen vaan, kun ei viitsis taas Juhannussa lähtä pakoon kaupunkiin!

36

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rav4wd

ystävällinen pyyntö.
      Minkälainen auto sinulla on?

• Maalla asuva

jos pidit pyyntöä asiallisena.
        Itte olen ajellut aina Latikalla, mutta ei niitä enää mistään saa niin jouduin laittaan Samaran :)

• rav4wd
        Maalla asuva kirjoitti:

jos pidit pyyntöä asiallisena.
        Itte olen ajellut aina Latikalla, mutta ei niitä enää mistään saa niin jouduin laittaan Samaran :)

jos ollaan kohteliaita.
        Eihän siinä mitään pahaa ole.
        Minä ajelen sitten vasta yöllä kun olet nukkumassa.
        Ei häiritse.
        Tarkotitko Lantikkaa?
        Land Roveria?

• Maalla asuva
        rav4wd kirjoitti:

jos ollaan kohteliaita.
        Eihän siinä mitään pahaa ole.
        Minä ajelen sitten vasta yöllä kun olet nukkumassa.
        Ei häiritse.
        Tarkotitko Lantikkaa?
        Land Roveria?

on tullutkin jo selväksi, että turhan kärkevästi syytin kaikkia "möykkääjiksi", vaikka häviävän pieni osa on noita idiootteja :)
        Ladaahan mä tolla latikalla tarkoitin ja en ole kumpaakaan noista automerkeistä omistanut koskaan. Lantikoita kyllä on ollut liki parikymmentä vuotta, niillä sentää pääsee maastoonkin.

• rav4wd
        Maalla asuva kirjoitti:

on tullutkin jo selväksi, että turhan kärkevästi syytin kaikkia "möykkääjiksi", vaikka häviävän pieni osa on noita idiootteja :)
        Ladaahan mä tolla latikalla tarkoitin ja en ole kumpaakaan noista automerkeistä omistanut koskaan. Lantikoita kyllä on ollut liki parikymmentä vuotta, niillä sentää pääsee maastoonkin.

oli varmaan minun puolellani, sillä miellän Samarankin Ladaksi.
        Samaraa en ole omistanut minäkään, Ladan kyllä.
        Lantikoilla paljon ajanut, mutten omistanut.
        Yleistäminen on ikävä juttu, mieluummin käsittelen ihmisiä yksilöinä ja syytän vain syyllistä.
        Ei niin vituta sitten.

• Meriläinen

Mutta jos nää suomen käyttäjien mökit ei olekaan sun lähistöllä niin hukkaan meni tuokin pyyntö.
      Mutta tuleehan se hiljaisuus sitten muiden lähelle.....niin jos :)

• Maalla asuva

varmaan kaikki ihan vieressä olekaan, mutta tarkoitus olikin tehdä yleinen "hätähuuto" paikallisasukkaiden puolesta :))
        Toivottavasti tämä auttaa tai muutama Mersu, Bemari ja eräs Hummelikin saa maistaa seuraukset mölystä ja pöllyyttämisestä :))

• et onkos siinä sun lähettyvillä paljonkin peltoo ja mettää, vai ihanko jossain maalaislähiössä asut?

• Maalla asuva

ja lapsilla joku tuhat ha maata (lähinnä mettää ympärillä, mutta toi soratie kulkee nurkan vierestä :( Lähimmät vakituiset naapurit asuu n.100m päässä ja lähimmät kolme kesämökkiä on 50m päässä. Samaa mieltä noi muutama vakiasukaskin on mun kaa :)

• ajelee kiireisiä kaupunkilaisia ja vielä metelöivätkin.

Kylätie/hiekkatie on ihan tuossa pihan sivussa, eikä hurjastelijoita ole juurikaan näkynyt.
      Nämä kaupunkilaiset joilla on mökki tuossa järven rannalla, ovat hyvin ystävällisiä ja mukavia ihmisiä.
      Monista on tullut vuosien myötä ystäviä.
      Eikä möykettä kuulu, rauhallisesti elelevät, normaalia elämisen ääntä pitääkin kuulua.

Tosin joku ohikulkija eli satunnainen ajelija saattaa ajaa hiukan vauhdikkaammin, mutta eipä sekään
      haittaa, pöly laskeutuu aikanaan.

• Maalla asuva

kivat mökkinaapurit, ei mullakaan oo tarkoitus yleistää mitenkään, että kaikki mökkiläiset olisivat tuollaisia. Toki mullakin on hyviä mökkinaapureita, joiden kanssa grillaillaan ja istutaan iltaa useinkin kesäisin, mutta sitten on noita toisiakin tapauksia. Lisäksi muutamat "hesalaiset" on aamuyöstä tulleet kolisteleen ja kyseleen "oisko viinaa myydä", eivät tykänneet, kun sanois, jotta toki viinaa on, mutta mistä sitä teille saatas, varmaan arkipäivän alkosta. Päälle meinasivat käydä ja yhdellä oli puukkokin valmiina lyödäkseen. Joudun hiukka käyttämään kättäpitempää ja saivatpahan etelänpoijjaat tuntea miltä maistuu pohojanmaalainen kuusenkarahka selkänahoissa :)))
        Jotta tälläistakin tuo mun pöly sisältää. Olivat vielä soittaneet poliisille, että olin pahonpidellyt heitä. Kolme aikuista "miestä", kaikenlaisia nahjukkeita se mailma päällään kantaa :))

• Maalla asuva kirjoitti:

kivat mökkinaapurit, ei mullakaan oo tarkoitus yleistää mitenkään, että kaikki mökkiläiset olisivat tuollaisia. Toki mullakin on hyviä mökkinaapureita, joiden kanssa grillaillaan ja istutaan iltaa useinkin kesäisin, mutta sitten on noita toisiakin tapauksia. Lisäksi muutamat "hesalaiset" on aamuyöstä tulleet kolisteleen ja kyseleen "oisko viinaa myydä", eivät tykänneet, kun sanois, jotta toki viinaa on, mutta mistä sitä teille saatas, varmaan arkipäivän alkosta. Päälle meinasivat käydä ja yhdellä oli puukkokin valmiina lyödäkseen. Joudun hiukka käyttämään kättäpitempää ja saivatpahan etelänpoijjaat tuntea miltä maistuu pohojanmaalainen kuusenkarahka selkänahoissa :)))
        Jotta tälläistakin tuo mun pöly sisältää. Olivat vielä soittaneet poliisille, että olin pahonpidellyt heitä. Kolme aikuista "miestä", kaikenlaisia nahjukkeita se mailma päällään kantaa :))

taidatkin olla sellainen hulivili"poika" tai "-tyttö" :)))
        Enhän minäkään kaikkien mökkiläisten kanssa ole edes tekemisissä, mutta ne joiden kanssa olen, he
        ovat kivoja ihmisiä.
        Olen kuullut juttuja joistakin häiriköistä, mutta kun eivät elämääni haittaa, niin tehkööt mökeillään
        mitä lystäävät.
        Kaikki tietävät, että meiltä on turha tulla viinaa kyselemään, joten ei ole tuollaisia ongelmiakaan eteen tullut.
        Heinäseipäitä toki on aitan alla, jos tarvetta tulisi joku tiehensä ajaa.

• Maalla asuva
        Anceli kirjoitti:

taidatkin olla sellainen hulivili"poika" tai "-tyttö" :)))
        Enhän minäkään kaikkien mökkiläisten kanssa ole edes tekemisissä, mutta ne joiden kanssa olen, he
        ovat kivoja ihmisiä.
        Olen kuullut juttuja joistakin häiriköistä, mutta kun eivät elämääni haittaa, niin tehkööt mökeillään
        mitä lystäävät.
        Kaikki tietävät, että meiltä on turha tulla viinaa kyselemään, joten ei ole tuollaisia ongelmiakaan eteen tullut.
        Heinäseipäitä toki on aitan alla, jos tarvetta tulisi joku tiehensä ajaa.

oot napakka "tyttönen" arvaileen, suatahan mie olla tai suatan mie olla olemattakii :)) Perskele, ku mulla karkaa toi mopo aina käsistä. enkä nytkään keksinyt muunlaista aloitusta, kun mitä alusta näkyy. No, hyvä kuitenkin, että asiasta heräs hieman keskustelua, sillä tiedän tuon asian olevan monelle ongelman.
        Mua se ei oikeistaan haittaa mitenkään ja on pelkästään hyvä, että maalaiskylät pysyvät asuttuna edes kesällä :))
        Tuolla jo kirjoitinkin, että suurinpiirtein kaikki osaa kunnioittaa toisten rauhaa ja osahan meistä on kovempia juhliin kuin toiset, joten antaa heidän juhlia :))

ps. joks se vesi alkais olemaan uintikelpoista?

oot napakka "tyttönen" arvaileen, suatahan mie olla tai suatan mie olla olemattakii :)) Perskele, ku mulla karkaa toi mopo aina käsistä. enkä nytkään keksinyt muunlaista aloitusta, kun mitä alusta näkyy. No, hyvä kuitenkin, että asiasta heräs hieman keskustelua, sillä tiedän tuon asian olevan monelle ongelman.
        Mua se ei oikeistaan haittaa mitenkään ja on pelkästään hyvä, että maalaiskylät pysyvät asuttuna edes kesällä :))
        Tuolla jo kirjoitinkin, että suurinpiirtein kaikki osaa kunnioittaa toisten rauhaa ja osahan meistä on kovempia juhliin kuin toiset, joten antaa heidän juhlia :))

ps. joks se vesi alkais olemaan uintikelpoista?

taidat olla kaiken muun vaivan lisäksi ;))))
        Onhan täällä kesällä vipinää enemmän, aluekeräyspistekin täyttyy huomattavasti nopsemmin kuin talvella
        ja kaikennäköistä tavaraa sinne kannetaan, vaikkei saisikaan viedä. Puu-uunin kiuas vesisäiliöllä on viimeisin
        näky.
        Vesi on aina uintikelpoista, ellei uinti ole jostakin syystä kielletty. Tämä on puolisavolaisen voipi olla, mutta saattaa olla olemattakin vastaus :))

• Maalla asuva
        Anceli kirjoitti:

taidat olla kaiken muun vaivan lisäksi ;))))
        Onhan täällä kesällä vipinää enemmän, aluekeräyspistekin täyttyy huomattavasti nopsemmin kuin talvella
        ja kaikennäköistä tavaraa sinne kannetaan, vaikkei saisikaan viedä. Puu-uunin kiuas vesisäiliöllä on viimeisin
        näky.
        Vesi on aina uintikelpoista, ellei uinti ole jostakin syystä kielletty. Tämä on puolisavolaisen voipi olla, mutta saattaa olla olemattakin vastaus :))

ihan Pohjois-Pohjanmaalainen olen syntyjäni, tosin nuoruuteni "hurrialueella" asustellut. Tosin Kokkolakin nykyisin enää vain 30% vaan ruottalainen, eikä täysin ummikoita taida enää montaa sataa löytyä ja hyvä niin :)
        Nykyisin olen palannut juurilleni ja asunut entisessä syntymäkodissani kolmisen vuotta. Kyllä täällä maalla on sentään mukavaa ja aika usein, lähes joka viikonloppu se ajoi tänne luonnonrauhaan tuolta kaupungista, joten olen täysin sydänmeltäni maalainen ja jopa ylpeä siitä :))
        Toi roskaaminen on paikoin varmaan ongelma. Noita keräyspaikkojahan ne meilläkin päin pitkälti on ja kaikennäköistä tavaraa sinne hylättynä tuodaan. Toissa kesänä sinne oli tuotu polkupyörä, mistä puuttui toinen pedaalin, no arvaat varmaan kuka on nyt polkupyörän uus onnellinen omistaja :))) Voi heittää baarinkin eteen lukitsematta, ei hirmusti suututa, enkä poliiseja vaivais, vaikka joku sitä siitä lainaiskin hieman :))
        Kovasti lämpes vesi niillä Toukokuun helteillä, mutta nyt hiukan ottanut takapakkia ja nyt voi olla vaara ensimmäisestä yöhallasta. Tekis pahaa jälkeä marjasatoon, mikä näyttää kukinnan perusteella nyt hyvältä. Toivottavasti pakkanen pysyy housuissaan, eikä panis polviltaan meitiin potunvaris aamuyöllä :)))))))))))

ihan Pohjois-Pohjanmaalainen olen syntyjäni, tosin nuoruuteni "hurrialueella" asustellut. Tosin Kokkolakin nykyisin enää vain 30% vaan ruottalainen, eikä täysin ummikoita taida enää montaa sataa löytyä ja hyvä niin :)
        Nykyisin olen palannut juurilleni ja asunut entisessä syntymäkodissani kolmisen vuotta. Kyllä täällä maalla on sentään mukavaa ja aika usein, lähes joka viikonloppu se ajoi tänne luonnonrauhaan tuolta kaupungista, joten olen täysin sydänmeltäni maalainen ja jopa ylpeä siitä :))
        Toi roskaaminen on paikoin varmaan ongelma. Noita keräyspaikkojahan ne meilläkin päin pitkälti on ja kaikennäköistä tavaraa sinne hylättynä tuodaan. Toissa kesänä sinne oli tuotu polkupyörä, mistä puuttui toinen pedaalin, no arvaat varmaan kuka on nyt polkupyörän uus onnellinen omistaja :))) Voi heittää baarinkin eteen lukitsematta, ei hirmusti suututa, enkä poliiseja vaivais, vaikka joku sitä siitä lainaiskin hieman :))
        Kovasti lämpes vesi niillä Toukokuun helteillä, mutta nyt hiukan ottanut takapakkia ja nyt voi olla vaara ensimmäisestä yöhallasta. Tekis pahaa jälkeä marjasatoon, mikä näyttää kukinnan perusteella nyt hyvältä. Toivottavasti pakkanen pysyy housuissaan, eikä panis polviltaan meitiin potunvaris aamuyöllä :)))))))))))

eikös savolaismurteiden raja menekin ihan siitä teidän tuvan nurkalta ;))
        Tätä et sitten kerro eteenpäin, mutta kyllä se saunankiuas on nyt meidän varastossa.
        Siitä saa kuulemma hyvää ruostumatonta terästä moneen tarpeeseen.
        Ei käyttökelpoista kannata jättää kuleksimaan.

Meidän potuissa ei ole vielä varsia pantavaksi edes pakkaselle :))
        Eipä halloista ole väliksikään, tämä kesän alku on mennytkin ilman halloja.

• Maalla asuva
        Anceli kirjoitti:

eikös savolaismurteiden raja menekin ihan siitä teidän tuvan nurkalta ;))
        Tätä et sitten kerro eteenpäin, mutta kyllä se saunankiuas on nyt meidän varastossa.
        Siitä saa kuulemma hyvää ruostumatonta terästä moneen tarpeeseen.
        Ei käyttökelpoista kannata jättää kuleksimaan.

Meidän potuissa ei ole vielä varsia pantavaksi edes pakkaselle :))
        Eipä halloista ole väliksikään, tämä kesän alku on mennytkin ilman halloja.

se tästä pyyhkii; emme ole savolaisia, emmekä laphalaisia siis olkaamme pohojalaasia :))

Nyt on lähdettävä saunan lämmitykseen, on nimittäin meno eräisiin valmitujais juhliin klo 18.00.

Kerpsu kiittä kaikkia lämpymästi osanotosta keskusteluun ja Toivoo kaikinpuolin mukavata ja viihtyisää Kesää kaikille!!!

se tästä pyyhkii; emme ole savolaisia, emmekä laphalaisia siis olkaamme pohojalaasia :))

Nyt on lähdettävä saunan lämmitykseen, on nimittäin meno eräisiin valmitujais juhliin klo 18.00.

Kerpsu kiittä kaikkia lämpymästi osanotosta keskusteluun ja Toivoo kaikinpuolin mukavata ja viihtyisää Kesää kaikille!!!

ja oikein hyvää kesää myös Kerpsulle toivotan, paistakoon päivä tupasi portaille ja kasvakoot perunat paleltumatta :)

• Anceli kirjoitti:

ja oikein hyvää kesää myös Kerpsulle toivotan, paistakoon päivä tupasi portaille ja kasvakoot perunat paleltumatta :)

ja mä vastavuoroisesti toivon Ancelille, myös kaikkea hyvää Kesään, vielä näin privasti, kun joku sai minut takas palstalle ja vieläpä rekkautumaan kesken gamalan kiireen :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

ja mä vastavuoroisesti toivon Ancelille, myös kaikkea hyvää Kesään, vielä näin privasti, kun joku sai minut takas palstalle ja vieläpä rekkautumaan kesken gamalan kiireen :)))

kiitos kiitos, menehän nyt valmistautumaan, ettet myöhästy ja pidä hauskaa.
        Aina on kiva, kun joku johonkin valmistuu, eteenpäin eläväisen mieli :)

• ravistin4

oikeesti.
        Luulin että olet myös yopollo.
        taidatkin olla parempi tyyppi kuin mitä annoin kunniaa.

• kesään pitää soputua

onhan se kivaa niiden pikkupoikienki harrastaa mopoilla ajoa kun ei he kaupungissa pääse ajamaan mihinkään.
      Kellon ympäri mopot huristaa hiekkatietä, pöllyää ja on ääntä. Ei se minua haittaa eikä meidän perhettä.
      Lapsen vastuu on täysin vanhemmilla ei meillä, toivotaan vaan ettei mitään pahempaa satu koska myös paljon muuta liikennettä on kyseisellä tiellä. Hyvää kesää kaikille toivottelen.

• Maalla asuva

lapsista kirjoita, kun heidän vastuuttomista vanhemmistaan. Eikös sitä sanota, että ei se omena kauas puusta putoa, niin tuleeko tuollaisista lapsista vielä holtittomampia?
        Hyvää Kesää miultakin vaan kaikille lempiville :))

• Mun mielesta.

On todella mukava ja miellyttävä. Lähes kaikki häiriköjuopot ja amatöörijuopot on jossain pöndellä örkkaamassa. Paljon ollut kaupungissa juhannuksena, totaalista rauhaa ollut aina.

Niinno, mä menen nyt mökille. Ajelen ykkösellä hiljakseen kujat, että ei pöisisi ja autoa ei tervitsisi pestä. Joku muu voi ajaa lujaa, sillä kun on painepesurikin.

• minttupuu

kuiteskin kakkoselle, sun autos konehuone ei kiittele ykkösellä ajosta!

• ikävää mutt totta
        minttupuu kirjoitti:

kuiteskin kakkoselle, sun autos konehuone ei kiittele ykkösellä ajosta!

se ykkönen on lähtövaihde ei ajovaihde, mutta näkeepä tosi paljon kuskia joilla tyyli ajaa ykkösellä, auto ei tykkää, ei tykännyt naapurin papan foordikaaan siitä ajosta.

• Maalla asuva

Fiksut kaverit on tervetulleita näihinkin maisemiin. Joskus mietin noita kaahaajia, että missä he ovat olleet, kun järkeä on jaettu :)))

• joko on tai ei älyä

Tästä ohitsemme menee hiekkatie, joka johtaa 45:lle mökille. On fiksuja ja vähemmän fiksuja kuskeja, toiset kaahaa toiset ei. Ajotapa tällaisessa paikassa kertoo aika paljon ihmisestä muutenkin. Toiset vaan on niin pönttöjä että!

• Maalla asuva

samoilla linjoilla olen ja myönnän nyt aloitus oli liian syyttävä, sillä onhan fiksujakin mökkiläisiä. Taitaa olla noita fiksuja 90% kesänviettäjistä, mutta aina joku "mätäperuna", joka pilaa koko sopan. No, ei ihan noinkaan, ei koko soppaa sentään pilaa. Näkee sen tästäkin, että ne veetuilee, johon kalikka kalahti :))

• o.tunnus

Asiallinen muistutus, mut Juhannukseeen kuuluu juopottelu, meluminen, mora, rattijuopot,..jne..se on kulttuuria ja perintöjen vaalimista satoi tai paistoi :)

• Maalla asuva

ne kuuluu, mutta ihan itteni takia pakoon kaupunkiin, sillä en ole ittestäni varma ollenkaa, siis pystynkö hillitsemään itseni :)))

ps. kohta on rankki valmista tiputettavaksi

• o.tunnus
        Maalla asuva kirjoitti:

ne kuuluu, mutta ihan itteni takia pakoon kaupunkiin, sillä en ole ittestäni varma ollenkaa, siis pystynkö hillitsemään itseni :)))

ps. kohta on rankki valmista tiputettavaksi

Ennen maalaistalo :)

Ruuat lähikaupungista, huonekalut lähikaupungista, vaatteet lähikaupungista, viinat..tippumalla tai lähikaupungista :))..jne...
        Mutta, onhan maallakin se kyläkauppa, josta haetaan se kaupinginkaupasta unohtunut sinappi :)

Itsehillintä on vanhanaikaista, ei muuta kuin menox :)

• Maalla asuva
        o.tunnus kirjoitti:

Ennen maalaistalo :)

Ruuat lähikaupungista, huonekalut lähikaupungista, vaatteet lähikaupungista, viinat..tippumalla tai lähikaupungista :))..jne...
        Mutta, onhan maallakin se kyläkauppa, josta haetaan se kaupinginkaupasta unohtunut sinappi :)

Itsehillintä on vanhanaikaista, ei muuta kuin menox :)

ole kaupunkiin, kuin femma kilometers, joten sopivan matkan päässä noi "kiusukset" on, pääsee jos on päästäkseen :))) Sinapin hakureissullakin on joskus kulunut pari vuorokautta, sitä ne nuo etäisyydet teettää ja kun kyläkaupat on kuolleet. Tosin viimeinen kyläkauppias oli sen verta "juokale", että saattoi se pari päivää mennä sielläkin kananmunan hakureissulla. Niin se kauppias, en minä, vaikka harvoin mä pulloon sylen :))

• vasso-Q

Olet auttamattoman myöhässä. Kaupunki-juhannus ei ole entisensä. Oi niitä aikoja, jolloin kadut olivat tyhjät ja kaikki kapakit kiinni sekä kaupunkilaiset maalla. Jo muutaman vuoden ajan on juhannus kaupungissa ollut kuin normi-perjantai. Itse taidan lähteä sittenkin viettämään mökkijuhannusta saadakseni olla rauhassa.

• Maalla asuva

ole enään entisensä. Toki mä olen tuon huomannut, ei nuorisoa niin mahdottomasti kaupungilla Juhannuksena näy, mutta nämä omanaikaiset "nuoret" 50-70v täyttävät baarit parketit.
        Silloin hyvään aikaanhan kaikki ravintolat oli tosiaan pari päivää kiinni, jos meinas baarissa "kaljotella" oli mentävä noihin massatapahtumiin mukaan. Tulihan noita ihan tarpeeksi aikoinaan kierrettyäkin. Kalajoenkin Juhannuksen olen nähnyt varmaan yli 20krt, nykyisin lähinnä ravipaikalla ollen.

• Sanoo myös mökkipaikkakunnalla asuva.:-)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe