Hei! Olen menossa tänään ostamaan Dostojevskin Idioottia.Kannattaako ostaa se Otavan kustantama uusi suomennos,vaikka hintaa onkin enemmän?
Help me..
3
487
Vastaukset
- myrkki
keskittymiskyky, se voi olla hyvä ostos. Se oli sellainen hitaasti luettava ja välillä piti ajatella.
- tietysti
Osta samaan syssyyn Pelurit, sitten voit tarttua Karamazovin veljeksiin. Ja suomalaisista Harri Sirolan Jeesus enkelinpoika nasaretilainen. Yhä kai elävistä Jouko Tukiaisen uusin Varjo ihmisestä.
- Pekkiz
tietysti kirjoitti:
Osta samaan syssyyn Pelurit, sitten voit tarttua Karamazovin veljeksiin. Ja suomalaisista Harri Sirolan Jeesus enkelinpoika nasaretilainen. Yhä kai elävistä Jouko Tukiaisen uusin Varjo ihmisestä.
Pelurin voisi myös lukea,kun siitäkin on ilmestynyt uusi suomennos.Karamazovin veljekset aion ostaa heti kun uusi suomennos ilmestyy kirjakauppoihin.Olen saanut sen käsityksen,että Karamazovin veljekset on vaikeasti ymmärrettävä teos.Pitääkö se paikkansa? Sivujahan kirjasta löytyy peräti 1100.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104