Olenko ainut joka haluaa vältellä juhlia, oli ne sitte kenen tahansa... Sitä aina löytää itsensä istumasta jostai nurkasta ja pyörittelemästä peukaloitaan että koska täältä apinalaumasta pääsis pois..
Juhlat ärsyttää....
2
329
Vastaukset
- mikko elmeri
niin nämä asiat ovat niitä elämän asioita, joihin ei vastausta varsinkaan oikeaa ole olemassa, mutta juhlijan kannalta on ikävää, jos porukat ei syystä tai toisesta pääse mukaan..
- Kutsuja...
jos seuraavissa juhlissa (jos kuitenkin niihin menet) luopuisit peukaloiden pyörittelystä. Tule nurkasta pois ja liity "apinalaumaan". Puhu jollekin jotakin.
Valitettavasti isoissa juhlissa entuudestaan tutut tuppaa pysymään omissa seurueissaan, vaikka tuttuja näkee muulloinkin.
Mitä menettäisit, jos puhut jonkun vieraamman kanssa niitä näitä pari sanaa. Aika kuluu nopeammin, ihmiset ovat mielenkiintosia, aina löytyy jotain jutun juurta. Jos ei muuta osaa puhua niin, kysyä mikä on sinulle vieraan ihmisen yhteys juhlan päähenkilöön. teillä molemmilla on jokin yhteys häneen, koska olette kutsutut samoihin juhliin. Tai jos hän onkin kuokkavieras, sehän vasta onkin mielnkiintoista miten hän on juuri näihin juhliin päätynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099