Jouduin juomaan tänään noin kannullisen kahvia syystä että jouduin heräämään aamulla jo klo 6.00 (eli kesken syvän unen, en ole mikään aamuvirkku) & ollut tärkeä päivä, mitenköhän vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen??? nyt ois DPO 7.....
Kiitos vastauksista etukäteen!
Kahvi ja raskautuminen
6
459
Vastaukset
- .....
Nestehukka (jonka liika kofeiini aiheuttaa) heikentää alkion kiinnitymistä. Joten... saattoi olla että heikensi mahdollisuuksiasi.
- ......
Tällänen turhan päiväsistä asioista stressaaminen se vie varmasti ihan jokaisen mahdollisuuden tulla ikinä raskaaksi.. Kyllä sä raskaudut jos niin kuuluu käydä. Mutta löysää vähän otetta ensin..;)
- kahvin juoja
no just niin että "VARMASTI JOKAISEN MAHDOLLISUUDEN IKINÄ" -okei... tää retoriikka on samaa sarjaa kuin, "oma vika jos stressaat etkä tuu raskaaks" "päästä kiinni se raskaaksi tuleminen" -pientä syyllistämistä! Sano vielä että itse tulit kertalaakista paksuksi omaa erinomaisuuttasi!!!
Pannullinen kahvia ei ole, ainakaan mun terveellisyyskäsitysten mukainen normaali päivittäisannos! Ajatuksilla ei ole mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kanssa. - JYSÄYS;)
kahvin juoja kirjoitti:
no just niin että "VARMASTI JOKAISEN MAHDOLLISUUDEN IKINÄ" -okei... tää retoriikka on samaa sarjaa kuin, "oma vika jos stressaat etkä tuu raskaaks" "päästä kiinni se raskaaksi tuleminen" -pientä syyllistämistä! Sano vielä että itse tulit kertalaakista paksuksi omaa erinomaisuuttasi!!!
Pannullinen kahvia ei ole, ainakaan mun terveellisyyskäsitysten mukainen normaali päivittäisannos! Ajatuksilla ei ole mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kanssa.Älä nyt hermostu. Kyllä mä näkisin asian niin ettei tollasia kannata murehtia. Ja jos pitää niin mitäs menit litkimään sitä kahvia? ;)
Tiedät näköjään itsekin ettei tuo määrä kahvia ole "normaali päivittäisannos". Mitäs ihmettä teet sitten täällä kyselemässä. Voit varmaan ihan itse päätellä myös sen mahd. vaikutuksia raskaaksi tulemisen suhteen.. Ei kai sitä muutkaan voi tietää. - kahvin juoja
JYSÄYS;) kirjoitti:
Älä nyt hermostu. Kyllä mä näkisin asian niin ettei tollasia kannata murehtia. Ja jos pitää niin mitäs menit litkimään sitä kahvia? ;)
Tiedät näköjään itsekin ettei tuo määrä kahvia ole "normaali päivittäisannos". Mitäs ihmettä teet sitten täällä kyselemässä. Voit varmaan ihan itse päätellä myös sen mahd. vaikutuksia raskaaksi tulemisen suhteen.. Ei kai sitä muutkaan voi tietää.no mutta, justiinsa joo :-) ton stressikortin vetäminen on hieman syyllistävää, tajuat varmaan (naisena?) itsekin...
joo, no menin litkimään koska tilanne oli sellainen EIKÄ tässä nyt ole niin pakottava tarve just nyt välttämättä raskautua, ja halusin vaan kysyä, jos joku olis tiennyt aiheesta. Ihmiset on esim saaattaneet lukea erilaisia tutkimuksia, joten kyllä aiheesta voi olla tietoa! (ei ilmeisesti sulla kuitenkaan)
kysyn täällä, koska tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan ko. aiheesta. Eli luulis kysymisen olevan ihan ok, eikä tarttis vaan tulla arvostelemaan, jos ei ole rakennettavaa sanottavaa... - ....
kahvin juoja kirjoitti:
no mutta, justiinsa joo :-) ton stressikortin vetäminen on hieman syyllistävää, tajuat varmaan (naisena?) itsekin...
joo, no menin litkimään koska tilanne oli sellainen EIKÄ tässä nyt ole niin pakottava tarve just nyt välttämättä raskautua, ja halusin vaan kysyä, jos joku olis tiennyt aiheesta. Ihmiset on esim saaattaneet lukea erilaisia tutkimuksia, joten kyllä aiheesta voi olla tietoa! (ei ilmeisesti sulla kuitenkaan)
kysyn täällä, koska tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan ko. aiheesta. Eli luulis kysymisen olevan ihan ok, eikä tarttis vaan tulla arvostelemaan, jos ei ole rakennettavaa sanottavaa...NO raskauduitko??? Mulla tuli haalea plussa jo 8 dpo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5012345Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681