Toimiiko

Uuno nro 1

mokkula, jos laitat siihen oman kännykkäsi sim-kortin, lyöt oikean pin-koodin ja se on siinä ?

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useimmat mokkulat ovat operaattorilukittuja, joten yleensä ei. Jos Mokkula on "oma", niin toimii, joskin tietysti jos kännykkäsopimuksessa ei ole mobiilidatalle vakio kuukausihintaa, niin seuraava kännykkälasku voi olla aika muikea... ; )

      • Uuno nro 1

        Niin vähän arvelinkin, että ei se noin vain käy. Miten on ?, onko mahdollista saada jonkinlainen prepaid-juttu ? Eli siis idea on se, että minulla on kiinteä nettityhteys kotona ja kuvittelin, että voisin läppärin viedä mökille mutta en viitsisi sitoutua mokkulaan pidemmäksi aikaa.


      • Uuno nro 1 kirjoitti:

        Niin vähän arvelinkin, että ei se noin vain käy. Miten on ?, onko mahdollista saada jonkinlainen prepaid-juttu ? Eli siis idea on se, että minulla on kiinteä nettityhteys kotona ja kuvittelin, että voisin läppärin viedä mökille mutta en viitsisi sitoutua mokkulaan pidemmäksi aikaa.

        Kysypä Prepaid -mokkuloista vaikka lähimmästä R-kiskasta tai eri operaattoreiden sivustolita. Jossain muistelisin nähneeni aloitusmaksun 39,- R-Kioskilta, siihen sisältyi ilmeisesti se mokkula omaksi ja SIM-kortti, jossa (pienehkö) saldo tai käyttöaika.

        Huomaa, että jos sinulla on kännykkä, jolla saa datayhteydensekä yhteyden vaikka läppäriisi kaapelilla tai Bluetoothilla, et mitään mokkulaa välttämättä edes tarvitse. Siinä tapauksessa olisi ehkä edullisinta hankkia sen puheliitäntäsi lisäksi mobiilidata kiinteällä kuukausimaksulla ja haluamallasi nopeudella suoraan kännykkääsi.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Kysypä Prepaid -mokkuloista vaikka lähimmästä R-kiskasta tai eri operaattoreiden sivustolita. Jossain muistelisin nähneeni aloitusmaksun 39,- R-Kioskilta, siihen sisältyi ilmeisesti se mokkula omaksi ja SIM-kortti, jossa (pienehkö) saldo tai käyttöaika.

        Huomaa, että jos sinulla on kännykkä, jolla saa datayhteydensekä yhteyden vaikka läppäriisi kaapelilla tai Bluetoothilla, et mitään mokkulaa välttämättä edes tarvitse. Siinä tapauksessa olisi ehkä edullisinta hankkia sen puheliitäntäsi lisäksi mobiilidata kiinteällä kuukausimaksulla ja haluamallasi nopeudella suoraan kännykkääsi.

        ... voi olla hyväkin ratkaisu ! Jossain nettikeskustelussa oli känny antanut paremman nopeuden kuin Huawein tikku. Tälläkin foorumilla jossain kerrotaan nopeuden parantuneen kun vaihtoi Huawein tikun Nokian nettitikkuun

        käytetty hajaspektritekniikka on niin vaativaa, että jokin Huawei ei sitä vielä ehkä hallitse? Eipä ole kukaan guru minullekaan kertonut, mistä saavutettu nopeus oikeasti riippuu

        - yli puoli vuotta Huawei E230 latasi vakaasti 2,1 Mbit/s ... sitten putosi viides tai kymmenesosaan ... myös aamuyöllä kun ei ole juurikaan muita käyttäjiä
        - sama Huawei ostarilla sonerapuodissa ja kirjaston opiskelukammiossa lataa 5 Mbit/s, kirjaston toisessa päässä mitä milloinkin 0,2 - 1 Mbit/s
        - käyttäjämäärän vaikutus näkyy MobilePartnerissa nopeuden rajuina vaihteluina, käy välillä nollassa
        - aamuyöstä MobilePartnerissa näkee nopeuden vakaaksi, mutta yleensä alhaiseksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe