mokkula, jos laitat siihen oman kännykkäsi sim-kortin, lyöt oikean pin-koodin ja se on siinä ?
Toimiiko
4
337
Vastaukset
Useimmat mokkulat ovat operaattorilukittuja, joten yleensä ei. Jos Mokkula on "oma", niin toimii, joskin tietysti jos kännykkäsopimuksessa ei ole mobiilidatalle vakio kuukausihintaa, niin seuraava kännykkälasku voi olla aika muikea... ; )
- Uuno nro 1
Niin vähän arvelinkin, että ei se noin vain käy. Miten on ?, onko mahdollista saada jonkinlainen prepaid-juttu ? Eli siis idea on se, että minulla on kiinteä nettityhteys kotona ja kuvittelin, että voisin läppärin viedä mökille mutta en viitsisi sitoutua mokkulaan pidemmäksi aikaa.
Uuno nro 1 kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin, että ei se noin vain käy. Miten on ?, onko mahdollista saada jonkinlainen prepaid-juttu ? Eli siis idea on se, että minulla on kiinteä nettityhteys kotona ja kuvittelin, että voisin läppärin viedä mökille mutta en viitsisi sitoutua mokkulaan pidemmäksi aikaa.
Kysypä Prepaid -mokkuloista vaikka lähimmästä R-kiskasta tai eri operaattoreiden sivustolita. Jossain muistelisin nähneeni aloitusmaksun 39,- R-Kioskilta, siihen sisältyi ilmeisesti se mokkula omaksi ja SIM-kortti, jossa (pienehkö) saldo tai käyttöaika.
Huomaa, että jos sinulla on kännykkä, jolla saa datayhteydensekä yhteyden vaikka läppäriisi kaapelilla tai Bluetoothilla, et mitään mokkulaa välttämättä edes tarvitse. Siinä tapauksessa olisi ehkä edullisinta hankkia sen puheliitäntäsi lisäksi mobiilidata kiinteällä kuukausimaksulla ja haluamallasi nopeudella suoraan kännykkääsi.Kollimaattori kirjoitti:
Kysypä Prepaid -mokkuloista vaikka lähimmästä R-kiskasta tai eri operaattoreiden sivustolita. Jossain muistelisin nähneeni aloitusmaksun 39,- R-Kioskilta, siihen sisältyi ilmeisesti se mokkula omaksi ja SIM-kortti, jossa (pienehkö) saldo tai käyttöaika.
Huomaa, että jos sinulla on kännykkä, jolla saa datayhteydensekä yhteyden vaikka läppäriisi kaapelilla tai Bluetoothilla, et mitään mokkulaa välttämättä edes tarvitse. Siinä tapauksessa olisi ehkä edullisinta hankkia sen puheliitäntäsi lisäksi mobiilidata kiinteällä kuukausimaksulla ja haluamallasi nopeudella suoraan kännykkääsi.... voi olla hyväkin ratkaisu ! Jossain nettikeskustelussa oli känny antanut paremman nopeuden kuin Huawein tikku. Tälläkin foorumilla jossain kerrotaan nopeuden parantuneen kun vaihtoi Huawein tikun Nokian nettitikkuun
käytetty hajaspektritekniikka on niin vaativaa, että jokin Huawei ei sitä vielä ehkä hallitse? Eipä ole kukaan guru minullekaan kertonut, mistä saavutettu nopeus oikeasti riippuu
- yli puoli vuotta Huawei E230 latasi vakaasti 2,1 Mbit/s ... sitten putosi viides tai kymmenesosaan ... myös aamuyöllä kun ei ole juurikaan muita käyttäjiä
- sama Huawei ostarilla sonerapuodissa ja kirjaston opiskelukammiossa lataa 5 Mbit/s, kirjaston toisessa päässä mitä milloinkin 0,2 - 1 Mbit/s
- käyttäjämäärän vaikutus näkyy MobilePartnerissa nopeuden rajuina vaihteluina, käy välillä nollassa
- aamuyöstä MobilePartnerissa näkee nopeuden vakaaksi, mutta yleensä alhaiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351926
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60509
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459- 44459
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74417