Myös Reserviläisliitolle sellaisia terveisiä, että ns. syrjäytyminen tarkoittaa kokemusta syrjäytymisestä. Ts. henkilö itse kokee ettei hän voi elää omaa elämäänsä tyydyttävästi. Hän joutuu silloin syrjäytetyksi kun joku muu päättää siitä miten on elettävä. Kukaan ei siis syrjäytä itse itseään, eikä kansalaisuutta tai työkykyä saavuteta luovuttamalla ja luopumalla omasta tahdosta. Kaikki eivät voi olla kaikkien kavereita, mutta oma elämä on kaikilla elettävänään. Suurin osa meistä ei porukoissa kulje muutenkaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060411807919_uu.shtml
Ei muuten, mutta työttömiä on pätkitty päähän samalla käsitteellä jo vuosien ajan, eikä Reserviläisliiton kannattaisi samaa valehtelua omaksua. Keksikää jotakin motivoivaa ja sellaista mihin tavallinen suomalainen lähtee omasta halusta.
Syrjäytymisistä
1
606
Vastaukset
- Masteroffarts
Reserviläisliitto on viime puheissaan suuri hurskastelija. Osin armeija itse syyllistyy syrjäyttämiseen heittämällä heti osan porukasta C- tai T-luokituksella pois armeijasta. Syrjäyttämistä vain vahvistetaan erottamalla jotkut paskiaiset toisten esimieheksi ja tekemällä toisista edellä mainittujen tuvan luuttuajia.
Se mitä nyt ehdotettiin on kuolleena syntynyttä ja vastavirtaan uimista. Reserviläisliitto on eksynyt täysin armeijan päätehtävästä, joka on maanpuolustus.
Puheet "syrjäytymisen ehkäisemisestä" sillä, että entistä surkeampia tapauksia otetaan palvelukseen holhottaviksi, ei saavuteta mitään hyvää. Onko armeijamme tulevaisuudessa vain mielenterveyskuntoutujien avohoitola?
Kuinka kohta kukaan terve ihminen moiseen paikkaan haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750