PEUGEOT 207 -MALLISTO
Peugeot 207-mallistossa on nyt ESP-ajonhallintajärjestelmä vakiovarusteena. ESP:stä huolimatta 207:n hinnat säilyvät ennallaan (lukuun ottamatta alv-korotusta).
Tätä olen jo odotellutkin ja päätös tullut varmaan pakon sanelemana, koska kaikilla kilpailijoilla sellainen on jo vakiona.
207 ESP vakiona
Pökötti.
3
416
Vastaukset
- 13+15
Jaa että ESP vakiona? Kävin tänään tsekkaamassa 207:n ja eipä siinä kyllä ESP vakiona ollut. Kiinnostaa tietää, että mistä olet saanut tuollaisen tiedon?
- 3-4
Varmaan vielä myynnissä on noita joissa ei ole..
- GALLIAN idefix
ei ne toimi kuitenkaa kun puhutaan PSKA tehtaan tuotteesta: sitä parempi pösö mitä vähemmän sähköosia ja muutakin: tosin ranskalaiset vian kehittää ovien saranaankin!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849