Miten

HomoLesta

Lestaatiolaiset kohtelee HomoLestaatiolaista?? Suljetaanko pois yhteisöstä??

58

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joozeppi

suljeta pois yhteisöstä rakastetaan ja kannustetaan tulevalla tiellä.:) Jumala on luonut meidät omaksi kuvakseen.:)

• onni olla eslesta

ei ole homoja, lesboja ym vähemmistöjä, koska liike on täydellinen, pitäen huolen omistaan ja niiden viettien oikeudesta.

• lätsä pekka

sheriffiii huhuuu !

• teuta

Seuroihin jos jotenkin pääsee , siitä pidemmälle ei .. eihän se mikään homojen kenttä ole
        sinne on toivottu vain Jeesukeen Uskova , ja hän ei ole sellainen kuin sinä .

• Jeesus pelastaa

Kristitty homo (ellei ole bi-seksuaali), ei voi harrastaa seksiä ollenkaan jos mielii päästä taivaaseen.

• Jeesuksen lapsi
        teuta kirjoitti:

Seuroihin jos jotenkin pääsee , siitä pidemmälle ei .. eihän se mikään homojen kenttä ole
        sinne on toivottu vain Jeesukeen Uskova , ja hän ei ole sellainen kuin sinä .

voi Homojaki olla.:) Onhan Jeesuskin siellä läsnä.

• Jeesus pelastaa

Nämähän ovat samoja veijareita, joiden kanssa sinä käyt toisaalla ystävällistä "kauppaa", moittien minua ankaruudesta, kun en hyväksy meidän epäuskoaan ja Jumalan pilkkaamistaan. Nauravat nytkin paskaista naurua sinun selkäsi takana. :-))) Pitää olla tarkka vainu, ettei missään yhteydessä harjoita ystävyyttä näiden Beliarin joukkojen kanssa.

• Jeesus pelastaa
        Jeesuksen lapsi kirjoitti:

voi Homojaki olla.:) Onhan Jeesuskin siellä läsnä.

Ei taivaassa ole niitä syntisiä joille synti ei ole tullut täällä ajassa synniksi. Ja kauhistuminen synnistä (heräys)olisi johtanut katumukseen ja parannykseen. Taivaassa olevat syntiset ovat puetut jo täällä ajassa Kristuksen lahjavanhurskaudella.

• Jeesuksen lapsi

• teuta
        Jeesus pelastaa kirjoitti:

Nämähän ovat samoja veijareita, joiden kanssa sinä käyt toisaalla ystävällistä "kauppaa", moittien minua ankaruudesta, kun en hyväksy meidän epäuskoaan ja Jumalan pilkkaamistaan. Nauravat nytkin paskaista naurua sinun selkäsi takana. :-))) Pitää olla tarkka vainu, ettei missään yhteydessä harjoita ystävyyttä näiden Beliarin joukkojen kanssa.

Torumisesta tällä pastalla , siihen mitä sinä harrastat ,, kuinka usein olet potkinut heitä munille
        en ole vielä nähnyt . Mutta Raamatun kimppuun kädään joka päivä . En tästä paremmin sano .

Hyvä olisi Herraa kiittää, mutta tällä pastalla on liikaa paskaa, jonka puhdistus kuuluu seriffille.
        ei minulle ei sulle ei homoille vaan yllä pito ja seriffi ovat oiket . Vaan he ei tee mitään . Ja siinä
        sinäkin olet yhtenä, meillä on vähän eri näkemykset asioista, mutta se ei saa tehdä näistä asioista
        vaikeanpia kuin ne jo on . Joten ota rauhallisesti , Rauhantekijät on aina palkittu. Mutta ei vihän
        lietsojia, .

• Jeesus pelastaa

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Torumisesta tällä pastalla , siihen mitä sinä harrastat ,, kuinka usein olet potkinut heitä munille
        en ole vielä nähnyt . Mutta Raamatun kimppuun kädään joka päivä . En tästä paremmin sano .

Hyvä olisi Herraa kiittää, mutta tällä pastalla on liikaa paskaa, jonka puhdistus kuuluu seriffille.
        ei minulle ei sulle ei homoille vaan yllä pito ja seriffi ovat oiket . Vaan he ei tee mitään . Ja siinä
        sinäkin olet yhtenä, meillä on vähän eri näkemykset asioista, mutta se ei saa tehdä näistä asioista
        vaikeanpia kuin ne jo on . Joten ota rauhallisesti , Rauhantekijät on aina palkittu. Mutta ei vihän
        lietsojia, .

Kristityn velvollisuus on saarnata parannus synnistä. Munat joille olisi potkittu, ovat täysin oma keksintösi.

Tahdon vain kiinnittää huomiosi siihen että näiden kaksinaamaisten veijarien kanssa sinun ei ole terveellistä vaihtaa mielipiteitä. Pitää olla tarkka hengenerottamisen lahja ettei mene kaikenlaisiin halpoihin. Kohteliaisuus näissä tapauksissa ei ole merkki Kristus-uskosta, vaan saatanan oveluudesta. Kun he ovat vetäneet sinua ovelasti höplästä, niin he nauravat partoihinsa makiat naurut. Pelleksi ei kannata ryhtyä, saarnataan ainostaan parannusta katumattomille, se on ainoa oikea aihe mistä tällaisten veijarian kanssa keskustellaan.

• teuta

Kristityn velvollisuus on saarnata parannus synnistä. Munat joille olisi potkittu, ovat täysin oma keksintösi.

Tahdon vain kiinnittää huomiosi siihen että näiden kaksinaamaisten veijarien kanssa sinun ei ole terveellistä vaihtaa mielipiteitä. Pitää olla tarkka hengenerottamisen lahja ettei mene kaikenlaisiin halpoihin. Kohteliaisuus näissä tapauksissa ei ole merkki Kristus-uskosta, vaan saatanan oveluudesta. Kun he ovat vetäneet sinua ovelasti höplästä, niin he nauravat partoihinsa makiat naurut. Pelleksi ei kannata ryhtyä, saarnataan ainostaan parannusta katumattomille, se on ainoa oikea aihe mistä tällaisten veijarian kanssa keskustellaan.

Tarkkuuta viivoituksiin , minä en ole he ! minä ymmärrän , että sinä halut myös heitä varoittaa ,
        Mutta se ei ole tarpeen minun kautta , vaan juuri siitä viestistä joka heiltä lähtee .

• Jeesuksen lapsi

tietenki olenhan Jeesuksen lapsi.:) Olen Es/Lesta niin tietenki saan tuoda omia ajatuksia julki.:) Nähdään seuroissa sit.:) Hyvää kesän jatkoa

• Jeesus pelastaa
        Jeesuksen lapsi kirjoitti:

tietenki olenhan Jeesuksen lapsi.:) Olen Es/Lesta niin tietenki saan tuoda omia ajatuksia julki.:) Nähdään seuroissa sit.:) Hyvää kesän jatkoa

Liekkö olet koskaan esikoislestadiolaista nähnytkään?

• teuta

Ei taivaassa ole niitä syntisiä joille synti ei ole tullut täällä ajassa synniksi. Ja kauhistuminen synnistä (heräys)olisi johtanut katumukseen ja parannykseen. Taivaassa olevat syntiset ovat puetut jo täällä ajassa Kristuksen lahjavanhurskaudella.

Nimittäin Jeesus tulee vielä , Herättämään jokaisen ja Tuomion antamaan , Ja kirkastetun ruumiin.

Toiseksi minusta ei vielä , kuitenkaan ole ketään taivaassa , Harvoja lukuunottamatta . Heenok. Aabraham
        Mooses, Elia ,Jeesus.

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Nimittäin Jeesus tulee vielä , Herättämään jokaisen ja Tuomion antamaan , Ja kirkastetun ruumiin.

Toiseksi minusta ei vielä , kuitenkaan ole ketään taivaassa , Harvoja lukuunottamatta . Heenok. Aabraham
        Mooses, Elia ,Jeesus.

Ne on ilmoitettu Raamatussa.

• teuta

Ne on ilmoitettu Raamatussa.

Asioiden yli , mainitsematta mitään mitä jäi väliin .
        Minusta ei voi ylittää mitään Raamatun paikkaa
        Vaikka se helpottaisikin kirjoituksia . Tarkoitan
        sitä että kun minä kirjoitan Jeesuksen herättämästä kansasta
        Sinä olet jo taivaassa , vaikkei sellaista oikaisua ole missään
        luvattu , sinä aina ohitat Viimeisen Tuomion.

• Nykyinen kristitty

Miten homoseksuaalista taipumustaan toteuttavat aktivistit kohtelevat uskoontullutta ja syntielämänsä hyljännyttä exhomoa, jonka korkein ja tärkein määritelmä eksistenssistään on ettän olen Jumalan armon saanut Jumalan lapsi ja kauhistun entistä pimeää kurjaa syntielämääni, joka lopulta petti minut ja teki maanpäällisen elämän helvetiksi?
      Hienon "rakkauselämän" houkutus johti syvemmälle "toteuttamaan itseään" ja näkemään sitä karmeaa h-syntielämää, jossa ihminen muuttuu koiran tasolle. Raamattu mainitsee homoseksuaalisen elämäntavan Jumalan erityisen vihan kohteeksi.
      Sanon vaan, että jokainen ihminen saa elämässään tuta, että niin paljon kuin Saatana saa minua pettää, saman verran saan siitä maksaa ja toisaalta, jos pyydän seurata Jumalan tahtoa, niin yhtä paljon tulee siunausta elämääni. Saatana, joka on viettelijä, kiusasi myöskin Kristusta, mutta hän torjui kiusaukset Jumalan Sanaan vedoten, ja lopuksi enkelit palvelivat häntä. Jokainen hänen seuraajansa joutuu kiusattavaksi.

• lätsä pekka

nykyinen kristitty kirjoitti hyvin

• Lerssin
        lätsä pekka kirjoitti:

nykyinen kristitty kirjoitti hyvin

hyvä että kirjoitetaan asiaakin.:)

• teuta
        Lerssin kirjoitti:

hyvä että kirjoitetaan asiaakin.:)

Mahtoi Lerssille olla ,ainakin hän kiitti siitä,
        mutta ovatko sama henkilö , tai jotain.

• hhujjmmmmmm

koiraa,,

• Jeesus pelastaa

Eikä tiedä kuinka lestadiolaisuudessa homoja kohdellaan?! Tässä tulee juuri esille epäuskoisten läpitunkeva kierous ja valhe.

Avausteksti osoittaa että tämä henkilö ei ole lesta lainkaan, homoudesta en tiedä. Lestadiolaisuudessa julistetaan evankeliumia Kristuksesta, ei homoista. Homous on vakava seksuaali-identiteetin sairaus.

Uskova joka on homoseksuaali on vaikeassa tilanteessa, koska hän ei voi toteuttaa lainkaan seksuaalisuuttaan.
      Toisin kuin epäuskoinen, hän voi kuitenkin rukoilla että Jeesus parantaisi hänen sairautensa.

• lätsä pekka

• Jeesus pelastaa
        lätsä pekka kirjoitti:

Linkki homoudesta. ihan hyvä lukea, --> http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html

Älkää Jeesuksen seuraajat koskaan lukeko pirun orjien sepittämiä linkkejä. Saatana on valheen isä, hän on eksyttäjä ja sekoittaja.

Ihminen joka ei ole Jumalasta syntynyt on kaikille valheille alttiissa tilassa. Hengellisesti kuolleessa tilassa hän synnyttää itse valhetta, ja rakastaa sitä. Kuten Raamattu sanoo ulkona ovat paitsi koirat ja velhot, myös ne jotka valhetta tekevät ja rakastavat.

Nyt jos koskaan on tärkeätä valvoa Kristuksessa, lopun ajat ovat koittaneet, vainot kristittyjä vastaan ovat käynnistyneet kirkon sisällä ja sen ulkopuolella. Vainot käynnistettiin valheen keinoilla. Kristinuskoon ei ole koskaan kuulunut nainen pappina. Eikä kuulu vieläkään. Kristinuskoon ei myöskään kuulu raskaiden syntien vankeina elävien onnettomien siunaaminen synteihinsä.

Kristinuskoon kuuluu parannussaarna synnistä ja syntejään katuville kuuluu ilosamona syntien anteeksiantamuksesta Jeesuksessa Kristuksessa.

Jumalan luokse ei synti pääse, eikä Jumala siunaa syntiä, valheilla on kenenkään turha pettää itseään.

• teuta

Älkää Jeesuksen seuraajat koskaan lukeko pirun orjien sepittämiä linkkejä. Saatana on valheen isä, hän on eksyttäjä ja sekoittaja.

Ihminen joka ei ole Jumalasta syntynyt on kaikille valheille alttiissa tilassa. Hengellisesti kuolleessa tilassa hän synnyttää itse valhetta, ja rakastaa sitä. Kuten Raamattu sanoo ulkona ovat paitsi koirat ja velhot, myös ne jotka valhetta tekevät ja rakastavat.

Nyt jos koskaan on tärkeätä valvoa Kristuksessa, lopun ajat ovat koittaneet, vainot kristittyjä vastaan ovat käynnistyneet kirkon sisällä ja sen ulkopuolella. Vainot käynnistettiin valheen keinoilla. Kristinuskoon ei ole koskaan kuulunut nainen pappina. Eikä kuulu vieläkään. Kristinuskoon ei myöskään kuulu raskaiden syntien vankeina elävien onnettomien siunaaminen synteihinsä.

Kristinuskoon kuuluu parannussaarna synnistä ja syntejään katuville kuuluu ilosamona syntien anteeksiantamuksesta Jeesuksessa Kristuksessa.

Jumalan luokse ei synti pääse, eikä Jumala siunaa syntiä, valheilla on kenenkään turha pettää itseään.

Noin epäkristillisen kuvan , vaikka siinä oli käytetty Raamattua ohjeena .
        Luin sen takia , että asioista pitää tietää , ja paha hylätään sitten.

• Noin se menee

Olipas mukava lukea oikeaa henkeä, selkeää ja säälimätöntä. Totuus on sellaista.
        Olen täysin samaa mieltä ajatustesi kanssa, toki taivaasta nekin kai ohjataan ihmisille jaettavaksi.
        Haluan korostaa kirjoituksesi osaa : Älkää lukeko tai antako aikaa sekoittajan, valheen ja vääryyden herran kirjoituksille, joita ei löydy Raamatussa.
        Raamatun kirjoitukset on annettu ihmisille ohjeiksi ja neuvoiksi. Sieltä löytyy kaikki lukemisen arvoinen.

Kiitos kirjoituksestasi.. kuka lienetkään.

• teuta

Kyllä mä katselin linkin , se oli asiallinen ja kertoi raamattuun pohjaten, kuinka se asia kohta
        paremmaksi tulee , ei rivo . Asiallinen
        Mutta ei se yhtään muuta minun mielipidettä , tästä aiasta , että homot pois palstalta , he ei
        ole pystyneet olemaan ihmisiksi !

• teuta
        Noin se menee kirjoitti:

Olipas mukava lukea oikeaa henkeä, selkeää ja säälimätöntä. Totuus on sellaista.
        Olen täysin samaa mieltä ajatustesi kanssa, toki taivaasta nekin kai ohjataan ihmisille jaettavaksi.
        Haluan korostaa kirjoituksesi osaa : Älkää lukeko tai antako aikaa sekoittajan, valheen ja vääryyden herran kirjoituksille, joita ei löydy Raamatussa.
        Raamatun kirjoitukset on annettu ihmisille ohjeiksi ja neuvoiksi. Sieltä löytyy kaikki lukemisen arvoinen.

Kyllä siinäkin oli , monien kirjoittajien ajatuksia , vaan se ei ollenkaan haittaa , hyvä kirjoitus
        Minä vaan en ymmärrä , että täällä on alettu Raamattua poikotoimaan, ja kuitenkin se on ainoa
        kirja josta voidaan lainata tekstiä. Joka pitää aina ja kaikkialla . Mitä tulee miehen Pappeuteen
        Oli ainoa sopiva jo alussa, Aadam oli Jumalan poika ja hänelle annettiin vaimo . Eeva avuksi ei
        papiksi . Sama käytäntö oli Nooalla joka oli 500 v. vanha kun Seem syntyi, sitten syntyi vielä 2 poikaa
        Nooak rakensi poikiensa kanssa Arkkia , Ihmiset tulivat ilkkumaan rakennusta, Nooa saarnasi heille
        ei vaimo . Kun arkki alkoi olla valmistumaan Jumala määräsi hyväkuntoisimmat yksilöt kaikista maa
        eläimistä arkin luo , Ihmisten etsikko aika oli tullut täyteen . Kun Jumala sanoi Nooalle kerää kaikkea
        ruokaa eläimille ja Niille 8 ihmiselle jotka pelastui arkin mukana .

Aivan samalla periaatteella Mooses hoiti pappeden , Aaronin kanssa , ja niin ikään , ainä Jeesuksen
        aikaan asti , vasta sitten on jossakin vaiheessa ollut 70. Vuotta hanna niminen nainen joka on palvellut
        Temppelissä . Ja mitäpä muuta kuin Herraa.
        On puhuttu että Maria , jolle Jeesus ensin ilmestyi , olisi joku pappeuden asia (naispappeuden )
        ei se siitä johtunut, vaan siitä että Marian USKO oli parhaassa kunnossa otta vastaan Jeesuksen ilmestys
        Mitämax , LLL;olisi sanonut ?

• Nooalla
        teuta kirjoitti:

Kyllä siinäkin oli , monien kirjoittajien ajatuksia , vaan se ei ollenkaan haittaa , hyvä kirjoitus
        Minä vaan en ymmärrä , että täällä on alettu Raamattua poikotoimaan, ja kuitenkin se on ainoa
        kirja josta voidaan lainata tekstiä. Joka pitää aina ja kaikkialla . Mitä tulee miehen Pappeuteen
        Oli ainoa sopiva jo alussa, Aadam oli Jumalan poika ja hänelle annettiin vaimo . Eeva avuksi ei
        papiksi . Sama käytäntö oli Nooalla joka oli 500 v. vanha kun Seem syntyi, sitten syntyi vielä 2 poikaa
        Nooak rakensi poikiensa kanssa Arkkia , Ihmiset tulivat ilkkumaan rakennusta, Nooa saarnasi heille
        ei vaimo . Kun arkki alkoi olla valmistumaan Jumala määräsi hyväkuntoisimmat yksilöt kaikista maa
        eläimistä arkin luo , Ihmisten etsikko aika oli tullut täyteen . Kun Jumala sanoi Nooalle kerää kaikkea
        ruokaa eläimille ja Niille 8 ihmiselle jotka pelastui arkin mukana .

Aivan samalla periaatteella Mooses hoiti pappeden , Aaronin kanssa , ja niin ikään , ainä Jeesuksen
        aikaan asti , vasta sitten on jossakin vaiheessa ollut 70. Vuotta hanna niminen nainen joka on palvellut
        Temppelissä . Ja mitäpä muuta kuin Herraa.
        On puhuttu että Maria , jolle Jeesus ensin ilmestyi , olisi joku pappeuden asia (naispappeuden )
        ei se siitä johtunut, vaan siitä että Marian USKO oli parhaassa kunnossa otta vastaan Jeesuksen ilmestys
        Mitämax , LLL;olisi sanonut ?

toi Nooa eli 500v ?? vieläköhän sillä keppi seiso tuossa iässä.?? :) Eikös Nooalla ja Adamilla ollu salasuhde.??

• teuta
        Nooalla kirjoitti:

toi Nooa eli 500v ?? vieläköhän sillä keppi seiso tuossa iässä.?? :) Eikös Nooalla ja Adamilla ollu salasuhde.??

sitten hän sanoi minä olen saanut elämästä kylläkseni.

• Nooalla
        teuta kirjoitti:

sitten hän sanoi minä olen saanut elämästä kylläkseni.

varmaan maailmanennätys.:)

• teuta
        Nooalla kirjoitti:

varmaan maailmanennätys.:)

Metusalemmi eli 969.vuotta vanhaksi hän oli MM .
        Niitä oli 7 muuta jotka ylitti tuon 950 .23

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Kyllä mä katselin linkin , se oli asiallinen ja kertoi raamattuun pohjaten, kuinka se asia kohta
        paremmaksi tulee , ei rivo . Asiallinen
        Mutta ei se yhtään muuta minun mielipidettä , tästä aiasta , että homot pois palstalta , he ei
        ole pystyneet olemaan ihmisiksi !

Sairas seksuaali-identiteetti, homous, ei ole ollenkaan sama asia,
        kun HOMOSEKSUAALISET TEOT.

Näitä kahta asia ei saa koskaan sekoittaa.

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Siihen aikaan ei ollut väestörekisteriä jossa olisi tarkat syntymä ja kuolinajat.

Mutta jokainen uusi sukupolvi on edellistä heikompi lyhenevän DNA ketjun vuoksi.

• teuta

Sairas seksuaali-identiteetti, homous, ei ole ollenkaan sama asia,
        kun HOMOSEKSUAALISET TEOT.

Näitä kahta asia ei saa koskaan sekoittaa.

Valtavan nopeesti joutuu toiseen jos toinen jo on ymmärrätkö .
        Minulle kaikki hoppelit on samaa sopaa.
        En todella ymmäärrä miksi heidän annetaan olla täällä pilkkaamassa .

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Valtavan nopeesti joutuu toiseen jos toinen jo on ymmärrätkö .
        Minulle kaikki hoppelit on samaa sopaa.
        En todella ymmäärrä miksi heidän annetaan olla täällä pilkkaamassa .

Pilkkaajat ovat pilkkaajia.

Ei pidä unohtaa sitä tosiasiaa, että esikoilestadiolaisitakin 3% on homoseksuaaleja, mutta seuraavat vammastaan huolimatta Jeesusta, USKOSSA parannuksentekijöinä.

• teuta

Siihen aikaan ei ollut väestörekisteriä jossa olisi tarkat syntymä ja kuolinajat.

Mutta jokainen uusi sukupolvi on edellistä heikompi lyhenevän DNA ketjun vuoksi.

Eikä tässäkään ole pelkästään siitä kysymys
        vaan siitä että kauan eläneet ihmiset on todella
        Jumalan asiaa , eikä mitään huu haa asiaa
        niinkuin homot ja lepsut.

• teuta

Ei pidä unohtaa sitä tosiasiaa, että esikoilestadiolaisitakin 3% on homoseksuaaleja, mutta seuraavat vammastaan huolimatta Jeesusta, USKOSSA parannuksentekijöinä.

Tuo 3 % jaetaan Siitä pois lapset ja vanhukset ja lesbot , jäljelle jää vain se porukka
        joka on mahdollinen pedofiili miehet , ja siitäkin porukasta kuitenkin on vain harvat,
        Jotka siihen ryhtyy . Koska siihen tarvitaan rikollinen ajatus kanta , ennen kuin se ,
        voisi olla toeutettuna joku luku .VL:ä on 120000 henkilöä Niin 1,5 promillea voisi olla se
        Esikoiset väki on suomessa 13500 ja koska tiukemman kasvatuksen tuloksena enintään 1 promille

Homo seksuaaleja se ei tietenkään vähennä vaan se voi olla tuo 2-3%

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Tuo 3 % jaetaan Siitä pois lapset ja vanhukset ja lesbot , jäljelle jää vain se porukka
        joka on mahdollinen pedofiili miehet , ja siitäkin porukasta kuitenkin on vain harvat,
        Jotka siihen ryhtyy . Koska siihen tarvitaan rikollinen ajatus kanta , ennen kuin se ,
        voisi olla toeutettuna joku luku .VL:ä on 120000 henkilöä Niin 1,5 promillea voisi olla se
        Esikoiset väki on suomessa 13500 ja koska tiukemman kasvatuksen tuloksena enintään 1 promille

Homo seksuaaleja se ei tietenkään vähennä vaan se voi olla tuo 2-3%

Kunhan hän vaeltaa uskossa Kristukseen. Kristus-uskossa oleva hoseksuaali ei toteuta taipumustaan teoissa.
        Siksi sanon ettei leimata ihmistä seksuaali-identiteetin perusteella, vaan TEKOJEN perusteella.

Joka toteuttaa homoseksuaalista taipumustaan käytännössä, katumatta syntejään, hän ei ole taivasta näkevä.

Tunnen saarnaajan joka on toiminut homoille rippi-isänä, hän kertoi itse tehtävästään. Totta siis on ei tarua.

• teuta

Jos kerran muutenkin tulee ,, JUMALA katsoo sydämeen. Myös vihastuminen/viha sydämessä
        on murhan syntiä . "Jokainen , joka vihaa veljeänsä on murhan syntiä. Ei vain maallisissa oikeusistuimissa
        vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja niiden Rangaistuksissa on ASTE EROJA :

1. VIHA SYDÄMESSÄ.
        2.LIEVÄT LOUKKAAVAT SANAT .
        3.RASKAASTI LOUKKAAVAT SANAT .
        4. MURHA.

Miten tahansa joku on tehnyt syntiä lähimmäistään vastaan , hänen on SOVITTAVA tämän kanssa .
        ilöman sitä hänen Jumalan palvelemiseen kuuluvat tekonsa eivät kelpaa Hänelle .

• Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

Jos kerran muutenkin tulee ,, JUMALA katsoo sydämeen. Myös vihastuminen/viha sydämessä
        on murhan syntiä . "Jokainen , joka vihaa veljeänsä on murhan syntiä. Ei vain maallisissa oikeusistuimissa
        vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja niiden Rangaistuksissa on ASTE EROJA :

1. VIHA SYDÄMESSÄ.
        4. MURHA.

Miten tahansa joku on tehnyt syntiä lähimmäistään vastaan , hänen on SOVITTAVA tämän kanssa .

Olet kovin laillinen ja ankara itsellesi, ethän ole korjannut puoliakaan toisten loukkaamisista. Eikä kukaan sinulta sellaista odotakaan!

Ei kuitenkaan hätää, koska usko Jeesukseen pelastaa, eikä kenelläkään ihmisellä ole oikeutta tuomita toista, on ainoastaan velvollisuus antaa anteeksi kaikki toisten tekemät synnit - ILMAN EHTOJA.

Asiahan on nimittäin sillä tavalla, että tunnottomampi ihminen katsoo oikeudekseen tulkita toista aivan oman tahtonsa ja käsitystensä jälkeen. Hän näkee toiset ihmiset välineinä joiden velvollisuus on tuottaa itselle hyvää oloa ja palveluksia. Narsistinen itsekeskeinen ihminen loukkaantuu kaikesta puheesta ja käytöksestä mikä ei kumarra ja palvo häntä Jumalan veroisena. Narsisti saa itse loukata toisia niin paljon kun tahtoo ilman tunnon soimausta. Nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka ovat joka käänteessä velkomassa toisilta anteeksipyyntöjä. Heidän ongelmansa on Jumalan (tuomitsemis) oikeuden riistäminen itselle.
        Ihmisellä joka tahtoo päästä taivaaseen, ei ole muuta tietä kun antaa kaikki synnit anteeksi itseään vastaan rikkoneille. Eikö meinaa mennä perille?

Jeesus antoi kaikki valtavan suuret syntimme anteeksi. Ei hän niitä sen tähden antanut syntejämme anteeksi että me alamma velkomaan meitä vastaan rikkoneita ihmisiä vaatimuksillamme. Kiristämään kanssapalvelijoitamme kurkusta "maksa velkasi"! Tuollaisella pelillä on huono loppu. Joutuu torniin kunnes on koko syntivelkansa maksanut Jumalalle. Se velka ei tule koskaan maksettua ja helvettiin on meno sillä ihmisellä joka toisia alkaa syyttämään hedän synneistään.

• Jeesus Pelasti

Olet kovin laillinen ja ankara itsellesi, ethän ole korjannut puoliakaan toisten loukkaamisista. Eikä kukaan sinulta sellaista odotakaan!

Ei kuitenkaan hätää, koska usko Jeesukseen pelastaa, eikä kenelläkään ihmisellä ole oikeutta tuomita toista, on ainoastaan velvollisuus antaa anteeksi kaikki toisten tekemät synnit - ILMAN EHTOJA.

Asiahan on nimittäin sillä tavalla, että tunnottomampi ihminen katsoo oikeudekseen tulkita toista aivan oman tahtonsa ja käsitystensä jälkeen. Hän näkee toiset ihmiset välineinä joiden velvollisuus on tuottaa itselle hyvää oloa ja palveluksia. Narsistinen itsekeskeinen ihminen loukkaantuu kaikesta puheesta ja käytöksestä mikä ei kumarra ja palvo häntä Jumalan veroisena. Narsisti saa itse loukata toisia niin paljon kun tahtoo ilman tunnon soimausta. Nämä ovat juuri niitä ihmisiä, jotka ovat joka käänteessä velkomassa toisilta anteeksipyyntöjä. Heidän ongelmansa on Jumalan (tuomitsemis) oikeuden riistäminen itselle.
        Ihmisellä joka tahtoo päästä taivaaseen, ei ole muuta tietä kun antaa kaikki synnit anteeksi itseään vastaan rikkoneille. Eikö meinaa mennä perille?

Jeesus antoi kaikki valtavan suuret syntimme anteeksi. Ei hän niitä sen tähden antanut syntejämme anteeksi että me alamma velkomaan meitä vastaan rikkoneita ihmisiä vaatimuksillamme. Kiristämään kanssapalvelijoitamme kurkusta "maksa velkasi"! Tuollaisella pelillä on huono loppu. Joutuu torniin kunnes on koko syntivelkansa maksanut Jumalalle. Se velka ei tule koskaan maksettua ja helvettiin on meno sillä ihmisellä joka toisia alkaa syyttämään hedän synneistään.

Homosteli opetuslasten kans.:) Jeesus tykkäsi rakastella peräreikää.:)

• Jeesus pelastaa
        Jeesus Pelasti kirjoitti:

Homosteli opetuslasten kans.:) Jeesus tykkäsi rakastella peräreikää.:)

Vastaus:
        - tyhjästä
        - ja valheesta

Kumpikin kotoisin saatanasta

• teuta
        teuta kirjoitti:

1. VIHA SYDÄMESSÄ.
        4. MURHA.

Ja sitä voi lukea kaikki , ei se ollut mullekirjoitettu pelkästi
        Kyllä siitä riittää Jeesus pelstaa nimimerkillekin.
        Ja kaikille lukijoille , jotka jostakin syystä menee tästä ohi.

• teutali
        teuta kirjoitti:

eläneissäkin on homoja ja lepsuja.:)

• Lepsuta
        teuta kirjoitti:

Lepsut ovat?

• kolli holli
        Lepsuta kirjoitti:

Lepsut ovat?

on vain kaapissa, olen kuullut että es-lestoja olisi max12000 suomessa ja 3% olisi el-homoja eli 360 henkeä. se olisi aika paljon, luulen että uskonnollisissa piiireissä helvettiin pistäminen vähentää oikeasti homoutta.??????????????? vastatkaa tutkimus kradun aihe..

• teu.
        Nooalla kirjoitti:

Kun Aadam oli luotu , hän eli n. 949 vuotta , Veden paisumus oli 1600. Luomisesta laskien.

• Teutatess
        Lepsuta kirjoitti:

Lepsut ovat?

Lesbot tietenkiin , niistä vaan vähenpi vihattu nimike .

• Yrjö.
        Noin se menee kirjoitti:

ei paljon muut,

• :-))))
        Yrjö. kirjoitti:

ei paljon muut,

Oikias ole, sehän sinä olet. Hyvää päivänjatkoa.

• Metusalemmi
        teuta kirjoitti:

metusalemi ollu homo?

• teuta
        Metusalemmi kirjoitti:

metusalemi ollu homo?

Kyllä Hän oli maailman vanhin ihminen 969 vuotta kuollessaan ja sanoi , olen saanut elämästä kylläkseni.

• teuta

Jos sitä mietitään tarkkaan , Matt. 18:15-18 . JOKA EI PYYDÄ ANTEEKSI EI SAA ANTEEKSI
      Häntä kohtaan ei ei silti saa pitää vihaista , katkeraa ja anteeksiantamatonta sydäntä .
      "Rakkaus ., . ei katkeroidu , ei muistele kärsimäänsä pahaa". 1 Kor. 13:5 .

Tähän uskova tarvitsee Jumalan Hengen armoa , jota hänen on Rukoiltava itselleen . Samalla hänen on Rukoiltava rikkoneen puolesta . Esirukous on hyvä apu katkeruudesta vapautumiseksi , toinen hyvä apu on ystävällisyyden osoittaminen hänelle , ks. Matt. 5:44. ;Room. 12:19-21 ; 1 Piet. 3:9-11.

Siis samanlainen suhde kuin , 10'000 leiviskän velka 100 denariin.

• lestahomo

Mukavaa olla Homolesta.:)

• teuta

Sinulla olisi paras olla synnit anteeksi , ellei olet kadotuksen tiellä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2336
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      183
      1480
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      898
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe